29.

1K 67 0
  • Věnováno Všem věrným čtenářům <3
                                    

Užívaly jsme si už jsme tu čtrnáct dní, sami bez novinářů, bez fanoušků, bez kluků, bez rodičů bez okolního světa, pokud nepočítám ty chvíle kdy jsme byly v kině, byly jsme u ježíše (nebo co to je) a na jedný fakt krásný vyhlídce, sice tam vedlo asi milion schodů, ale bylo tam vidět a celý Rio a ještě když tak jste na západ slunce a pak se jedete proletět helikoptérou nad do noci ponořujícího se Ria. Takhle odpočatá jsem nebyla dlouho, akorát jsem málem umřela když mě Luke vzal na seskok padákem, nemám ráda vejšky. Bylo krásné poklidné sobotní ráno, ležela jsem na konci mola a četla jsem si knížku, Luke jel něco nakoupit, takže by se měl každou chvíli vrátit. Cítila jsem na sobě něčí stín, cítila jsem jak na mě nedopadá slunce "Jestli mě tam zase hodíš, přísahám že ti večer nedám!" řekla jsem a ani se na něj nepodíval "To jsem vědět nemusel!" slyšela jsem až moc známý hlas "Neee, klid skončil!" řekla jsem a sklopila hlavu do knížky "Ale no tak bude legrace!" řekl a sedl si vedle mě "Cale já vím, ale víš jakej tu byl klid?" zeptala jsem se ho a taky jsem se posadila "Jo to jo, ale víš kolikátýho je?" zeptal se mě  já se zamyslela "Mělo by bejt nějak desátýho září ne?" zeptala jsem se "No koro je dvanáctýho a víš co je zítra?" zeptal se mě a já moc dobře věděla co je zítra "No jasně Nialler má dvaavacítku!" řekla jsem "Ty si pamatuješ jeho narozeniny?" zeptal se mě "No jasně pamatuju si narozeniny vás všech!" řekla jsem a bouchla ho do ramene "A navíc mam narozky přesně měsíc po něm!" řekla jsme a usmála jsem se "Vážně... a jo dyť ty si 13.října!" řekl a usmál se "Jojo to jsem!" řekla jsem a usmála se "Čau Ellie!" tenhle hlas patřil jen jednomu mímu nej kámošovi "Hazzaaaa!" vykřikla jsem a už mu vysela kolem krku, ale jakože ne že jsem ho objala, ale že sem měla ruce kolem jeho krku a nohy kolem jeho pasu "Chyběl jsi mi!" zahuhlala jsem mu do krku "Ty mě taky, klíště!" řekla a já ho bouchla do ramene "To mělo bolet?" zeptal se mě a zasmál se "Hejjj, co to nevidim, mě nikdo neobejmul?" vykulil na mě psí očka menší blonďáček s modrýma očima "Stoupni si do řady!" řekla jsem mu z Harryo mě nikdo nedostane, vždycky jsem na Harrym visela a jsem ráda že to Lukovi nevadí, ví to že je Harry gay a proto je mu to jedno "Ell, už zase, kolikrát ti mám říkat že Harry je můj!" slyšela jsem Louiho "BooBear!" vykřikl jsem až Harry musel přijít o bubínky, pustila jsem se Harryho a skočila Louimu kolum krku "Už si to udělal?" zašeptala jsem mu "Ne, smlouva nám končí až za týden!" pošeptal mi smutně "Ach jooo, ale uděláš to jasný?" zeptala jsem se ho "Jasně!" řekl už normálně nahlas, teď jsem si vzpomněla "Nialler!" vykřikla jsem a skočila na Nialla tak že jsme oba skončily ve vodě "Ty máš takový štígro že ten mobil je vodotěsnej!" řekl a začal se smát, já taky "Bitka ve voďeeeeee!" zakřičel Zayn kterýho jsem viděla jak k nám běží spolu s Mikem a Ashem po boku, Luke a Liam šli pomalu za nimi a o něčem si povídaly "Zayyyne!" zakřičela jsem a mokrá ho běžela obejmou, byl to můj druhej nej kámoš, možná i první. Co se jakože kamarádství týče nejvíc se bavim asi se Zaynem, Harrym, Calem, Louim a Ashem, Mikem, Niallem a Liamem a co se holek týče tak určitě Perrie, Gemma, Lott a Soph, Ell, Jade, Jasy a Leight, ale je jansý že se všema se bavim hodně a všichni jsou takový moji nejlepší kamarádi je to moje rodina...

***

Jeden o ničem :DDD Chci vám oznámit že to hle byl jeden z posledních dílů, napíšu asi tak ještě dvě a pk vám napíšu Epilog, je mi to líto, ale všechno musí jednou skončit :( - Votes a Comments - Mám vás ráda ani nevíte jak  <3 <3 <3 

I Can Be Free (1.Part) || Luke HemmingsKde žijí příběhy. Začni objevovat