13.

1.4K 81 0
                                    

Bál jsem se co řekne, brečela stiskl jsem jí víc a ona mi zamumlala do hrudi "Harry...!" chtěla to doříct ale začala znovu brečet "Co je s ním?" zeptal jsem se a ona ke mě vzhlédla "Probudil se!" řekla "Ale to je dobře ne?" nechápal jsem jí a tak jen zdvihl jedno obočí "Zapoměl 5 let, Luku pět. On neví kdo jsou One Directon, on neví kdo si ty nebo kdo je Niall, Liam, Louis nebo Zayn!" řekla posmutněle stekla mi slza. Najednou se rozrazily dveře "Sem doma!" křkla pak skoprněla když viděla mě a Gemm v pevném obětí "Gemm co se stalo?" zeptala se položia tašky na zem přešla k nám a Gemm jí pevně sevřela až lapala po dechu "Harry se probudil!" řekla namáčklá v její hrudi "To je špatně?" podívala se na ni, ona to nedokáže říct znovu "Zapoměl pět let!" vydechl jsem a projel rukou vlasy "Ne!" vydechla Ell a přitiskla si Gemm do pevného objetí. Gemma byla sice starčí než Ell ale byla drobná a strašně citlyvá. Ell odtáhla Gemm do nemocnice za Harrym mě zaůkolovala že mám sehnat co nejvíc věcí s toho dne. Jel jsem za klukama a všechno jim řekl vytiskli pár fotek a Louis sepsal nějaké vtipné okamžiky s Tour a tak. Je mi Louise strašně líto, jako jedíný vím co ti dva spolu mají, jako jedíný vím že Larry Stylinson je skutečný. Přešel jsem k němu a poplácal ho po zádech. Se vším jsme jeli do nemocnice. Vyjely jsme do třetího patra kde jsem slyšel Harryho chraplák "Ale já opravdu nevím kdo jsi!" Řerkl klidně a já vstoupil "Ahoj!" Vešli jsme a teď stálo deset lidí v kroužku kolem jeho postele "A-ahoj?" Řekl zmateně "Gemmy? Já ani jednoho z nich nepoznávám, proč mě taháš za nos?" Řekl "Stylesy, brácho netaháme tě za nos jen se ti snažíme pomoct!" Řekl jsem a koukl se na něho "Něco ti pustím!" Řekl Loui a posadil mu notebook na klín, pustil mu this is us, brečel, Harry brečel "Vidím jen záblesky ale rozdoně jste my všivhni povědomý. Harry začal na počítači něco psát "Můj bože!" Řekl a rozbrečel se znovu, nakoukl jsem na obrazovku, vygooglil se a našlo mu to samé jeho fotky, potop kluci zpívaly Little Things a One things. Harry si kousky písniček vybavoval ale jen matně a my jsme všichni doufaly že si vzpomene alespoň na něco...
***
Doufám  že se vám tahle extra krátka část líbyla, omlouvám se zy chyby a dva velky huggy pro vsechny , ptejte se na ask.fm/misulka krimlova
Děkuji mám vás ráda <3

I Can Be Free (1.Part) || Luke HemmingsKde žijí příběhy. Začni objevovat