25.

1.3K 64 0
                                    

Spát se mi sice nechtělo, ale chtěla jsem využít každé chvíle kdy můžu být s Lukem, miluju ho a už se nemusím bát Mikovi věřím a věřím i v opětovanou lásku. Cesta trvala ještě celkem dlouho a až kdy jsme se začali ptát jak dlouho je to na letiště Paul nám řekl že jedeme na týdenní dovolenou na Hawai. Koukali jsme na něj jako na růžovýho slona akorát Harryho jediná reakce nebylo nic jiného než že na celej Tourbus zakřičel "Páááááááártyyyyyyy!" a pak jsme všichni vybuchli do nekontrolovatelného záchvatu smíchu "Ty si idiot!" poškrábal ho na hlavě Liam "S tím naprosto souhlasím!" řekla jsem sedící na Lukově klíně. Tak jsem trávily volný čas v tourbusu, momentálně jsme byli ve skupině já, Luke, Harry, Louis, Kriss a Niall nevím jestli si to jen myslím nebo je to pravda, ale zdá se mi že Niall po Kriss jede a to né jen trošku opravdu jede jakože celý září a je veselí. nikdy nás nevnímá a jen ji pozoruje.  Zrovna jsme dojedli pizzu a dokoukali Paranolmal activity, nevím co na tom všichni mají, prý je to horor, ale já to beru spíš jako komedii. Kriss se sice bála, ale to Niallovi vůbec nevadilo. Byl rád že ji mohl držet za ruku a že se k němu tiskla tak že se divím že ho neudusila. 

Rozhodli jsme se hrát tu nejhorší kravinu co mohl Harry vymyslet a ano byla to flaška. Nemám ráda flašku a alkohol obecně nerada piju, ale to by nebyl Harry kdyby mě k tomu nedonutil. Ani jsem se nenadála a už jsem seděla bez ponožek a bez kalhot takže jsem tam seděla jsen v delším tričku a kalhotkách. Luke ani Niall na tom taky nebyly nejlíp oba bez ponožek Niall bez mikiny a bez kalhot a Luke bez trička a to se mi jevil krásný výhled na jeho vypracované břicho. Awwwww. Nemohla jsem se vynadívat, ale zrovna na mě houkl Harry "Pravda nebo úkol?" ptal se mě, cože zase já? "Pravda!" řekla jsem a očekávala nejhorší "Co by jsi dělala kdyby tě Luke pustil k vodě?" zeptal se mě a já hned naznačila prsten jakože se podříznu a pak jsem jakože umřela, hned jsem se zvedla a začala se  spolu s ostatními smát a takhle to pokračovalo celý večer...

***

Další díl je o ničem já vím, ale nerada dávám to o dva týdny poté a tak takže tady máte jeden díl úplně o hov*ě :DD - Votes a Comments - Mám vás ráda <3

I Can Be Free (1.Part) || Luke HemmingsKde žijí příběhy. Začni objevovat