28.

1.2K 62 0
  • Věnováno Všem Lukerkám <3
                                    

Sluncem zalitá místnost a vůně palačinek. Pomalu jsem otevřela oči a pomalu se posadila na postel, když si jen vybavím jak vášnivá včerejší noc byla musím se začít usmívat. Omotám si bílé prostěradlo kolem svého nahého těla a projdu se na balkon kde se mi naskytl krásný pohled na polední Rio. Po asi tak pět minutách kochání se přírodou jsem se došla obléct a to tak že jsem si vzala nové neonově růžové dvoudílné plavky, skoro průsvitné bílé tílko a riflové šortky. Sice byl začátek září, ale tady bylo minimálně třicet stupňů. Pomalu a hlavně potichu jsem došla do kuchyně kde Luke smažil palačinky, zezadu jsem ho objala a koukl mu přes rameno na pánev kde zrovna jednu palačinku otočil "Ahoj!" řekl a políbil mě na tvář "Ahoj!" pozdrav jsem mu opětovala a dlouze ho políbila. 

Byly ještě lepší než vypadly. Luke se sice nezdá, ale je to dobrý kuchař. Seděli jsme na terase já popíjela teplé kakao a hypnotizovala jsem Luka hladovým pohledem "Teď si jedla ne?" zeptal se mě s pobavením v hlase "Na tebe já si vždycky udělám místo!" řekla je a skousla jsem si ret "Aww tohle mi nedělej!" řekl a taky se kousl do rtu "Budu s dělat co chci!" řekla jsem a položila jsem prázdný hrnek od kakaa na stůl "Tím páde já taky!" řekl a to už mě bral do náruče a běžel se mnou přes molo, na jehož konci mě položil na zem a začal mě líbat. Líbali jsme se dlouho a určitě bychom se ještě líbali kdyby nám nedošel kyslík, mohly být tak tři hodiny odpoledne, stály jsme na molu nad klidným mořem "Nechceš jít do vody?" zeptala jsem se ho, usmál se a už si sundaval triko "Beru to jako ano!" řekla jsem a svlékla jsem se do svých růžových bikin "Ty seš ta zatraceně sexy!" řekl a skousl si ret, já to nevydržela a už jsme se zase líbaly. Povalil mě na chladná prkna a nepřestával mě líbat, cítila jsem jak je nadržený, to jsme byly oba, ale teď jsem se chtěla jít koupat "Tohle si nech na večer!" řekla jsem mu a on se jen usmál, taky jsem se usmála a jelikož jsem si všimla jak blízko okraji jsme přetočila jsem nás tak že jsem byla nad ním a jelikož ho znám udělal to samé přesně na tu stranu kterou jsem chtěla. Najednou jsme byly ve vodě a já se začala nekontrolovatelně smát "A máš to!" řekla jsem mu za což jsem dostala pořádný cákanec, „Taky ty takhle jo?" zeptala jsem se a už mu to oplácela. Takhle jsme blbly celej den a když jsem se snažila opalovat vždycky mě hodil do vody...

*Večer

Ležela jsem a posteli, pod lukem který mě nepřestával líbat. Asi si to "Tohle si nech na večer!" vzal vážně. Začal mě svlékat. Věděla jsem co bude následovat. Svlékla jsem mu tričko a pk i kalhoty. Ob jsme tam leželi jen ve spodním prádle, které bylo také hned pryč a to už šel Luke do akce, prostě na to šel rovnou. posledně jsme se půl hodiny dohadovali kdo je hezčí. Svíral jsem v rukou prostěradlo a vnímala pouze ten slastný pocit, který uměl vyvolat pouze jede člověk, Luke. Motýlci v břiše a ta slastná bolest, nic jiného jsem nevnímala. Cítila jsem že už budu tak jsem se prohla v zádech, Luke to poznal a začal přirážet silněji a rychleji, naše vzdychy musely být slyšet až v Riu. Co v Riu až v sydney. Já byla, Luke byl, ale jemu to nestačilo on si prostě musel dát druhý kolo...

***

 Omlouvám se že dlouho nebyla část a že tahle je taková o ničem :) - Votes a Comments - Mám vás ráda jste úžasní díky za podporu <3 <3 <3

I Can Be Free (1.Part) || Luke HemmingsKde žijí příběhy. Začni objevovat