"Děplej Lukey!" křikla jsem na Luke který běhal po domě a dobaloval "No jo už jdu!" křikl po mě a vyšel ze svého starého pokoje s poslední sportovní taškou "Máš všechno?" zeptala jsem se ho když přišel níž ze schodů "Jasně!" řekl a vtisk mi krátký polibek, chytil mě za ruku a ruku v ruce jsme odešli k autu kde už čekala Kate "Máš všecho Luke?" zeptala se ho a objala ho "Už ano!" řekl a dal jí pusu na líčko "Měj se hezky!" řekla, Luke ji siněji objal "Nezapoměň nás navštěvovat!" řekla ještě a odtáhla se od něj "Neboj, jasně že budu!" řekl a dal poslední tašku do kufru auta "Tak ahoj!" řekl a otevřel dveře u sedadla řidiče "Ahoj!" řekla jsem a otevřela dveře u sedadla spolujezdce "Mějte se!" řekla na konec a my nastoupily do auta "Můžeme?" zeptala jsem se ho přikývl otevřel okýnko a ještě Katy zamával také mu zamávala a Luke se rozjel "Miluju tě!" špitla jsem "I já tebe!" řekl a pohladil mě po stehni, sice jen na malý okamžik ale i tak to bylo strašně příjemné. Blížilly jsme se k menší Vile u keré Luke zastavil "To je ono?" zeptala jsem se ho "Jop!" odpověděl, usmála jsem se na něho a vystoupila z auta "Výtej doma Ell!" řekl a usmál se. Byla jsem strašně šťastná, protože jsem měla konečně možnos žít svůj vlastní život. Začaly jsme nosit tašky z kufru do už zařízeného domu "Je krásný!" řekla jsem a políbyla ho "Těším se až tu budeš bydlet se mnou!" zašeptal do polibku "Já taky!" řekla jsem a usmála se na něj, došly jsme do haly která byla propojená s obývacím pokojem a kuchiní. Všechno fixovala ta kombinace bílé a hnědé do které bylo celé přízemí sladěno "Můj bože..." vydechla jsem a obrátila se na Luka který se taky usmál. Prošli jsme krátkou chodbu a Luke otevřel jedny dveře ze smrkového dřeva ,v mísnosti byla knihovna menší pohovka a pracovní stůl "Pracovna!" řekl a zavřel dveře a konci v mítnosti byla obří vana, sprchový kout, nějaké skřínky a umyvado "WoW..." vydecla jsem a vešla "Líbý?" zeptal se mě otočila jsem se a políbyla ho. Stáli jsme v koupelně a líbaly se Oh.. bylo to úžasné odtáhla jsem se a pokračovaly jsme v prohlídce vyšli jsme po schodech nahoru a vešli do prvních dveří byla to ložnce uprostřed byla velká manželska postel s nočnímy stolky a ve zdi zabudovaná velká skříň. Šli jsme chodbou dál v dalším pokoji byla velká skříň, velký pracovní stůl, tři skleněné police, zrcadlo, malý gauč a krabice, jedna my bya povědomá byly to moje šaty na maťurák "Líbý?" zeptal se a vešli jsme "Co to tu je?" zeptala jsem se ho a usmála se na něj "Otevři tu kříň!" řekl a já přešla ke skříni kterou jsem otevřela a co v ní nebylo no spíš v ní byly všechny moje věci "Luku..!" vydechla jsem úžasem "Dalo by se říct že už tu bydlíš a tohle považuj za svoji pracovnu!" řekl a políbyl mě do vlasů. Vyšli jsme z pokoje a prošli chodbou až nakonec mezitím jsme navštívyly pokoj pro hosty, zkušebnu a horní koupelnu, na konci chodby byly dveře vedly na balkon. Vyšli jsme ze dveří a jí spatřila lavičku, gril, jídelní stůl a výřivku ano výřivku, podívala jsem se na luka který se na mě jen culil začala jsem ho líbat. Ani nevím jak ale dostaly jsme se do ložnice kde mě jemně položil na postel a líbal mě ještě vášnivěji...
Luke
Líbaly jsme se hodně dlouho a vášnivěji než kdy dříve. Chtěl jsem pokročit dál ale bál jsem se na ni naléhat už jen protože ji když byla mladší znásillily. Sázel jsem ji motýlí polibky po celém těle smála se asi ji to lechtalo. Přemístil jsem se na krk kde ji udělal pořádnýho cucáka. Nemohl jsem to už dále vydržet tak jsem se přemístil znovu na její rty, byly tak jemné miloval jsem její rty. Jemně jsem zatahal za lem jejího trička na znamení že to chci usmála se do poliku což jsem vzal jako ano a přetáhl ji tričko přes hlavu což udělala i ona mě za chvilku jsme byly oba skoro nazí jen ve spodním prádle, když jsem se od ní na chvilku odtáhl vděl jsem že brečí "Já-já neůžu, promiň!" řekla a sklopila pohled, přítáhl jsem si ji k sobě blíž a objal ji, pevně aby věděla že jsem tu pro ni "Neboj, nemusíme!" zašeptal jsem a políbyl ji do vlasů..