Ráno jsem se probudila na jeho hrudi. Rozhlédla jsem se po slunce zalité místnosti a pak se dívala na Luka který si ještě spokojeně pochrupoval. Rozhodla jsem se že ho vzbudím, tak jsem mu vtiskla polibek hned se přisál na mé rty a já se přidala. Líbaly jsme se ale vyrušil nás zvonek "Kdo může zvonit v..!" řekl když se ode mě odtáhl a kouk na mobil "V pul jedny!" řekl překvapeně a zasmál se "Půjdu tam řekla jsem a zvedla se "Nemám jít já?" zeptal se mě a posadil se a postel "Nenene, já chci!" řekla jsem už oblečená a vyplázla na něj jazyk. Seběhla jsem schody a jen slyšela pootevřeným oknem "Zdá se mi to nebo ještě spěj!" řekl a já odemkla dveře, otevřela je a tam stál Ash, Mike a Cal "Jé ahoj!" řekla jsem ještě rozespalým hlasem "Tady se někdo uráčil vstát!" řekl Mike a zasmál se "Haha!" řekla jsem ironycky "Co potřebujete?" zeptala jsem se a pustila je dál "Mluvit s Lukeyem, kde ho můžem najít?" zeptal se Cal "Chovejte se tu jako doma já pro něj dojdu!" řekla jsem a zamkla za nimi. Vyšla jsem schody a vešla do ložnice kde seděl Luke na postely "Kdo to b-?" chtěl se zeptat ale v tom slyšel křik "Mikuuu!" přes dvěře musela jsem se usmát, protože jsem věděla že ví kdo to je "Chtěj s tebou mluvit, já je du ohlýdat než něco rozbijou!" řekla jsem a opustila pokoj "Ell!" křikl po mě a přišel ke mě vtiskl mi polibek na rty a zašeptal "Miluji tě!" políbyla jsem ho po chvíly jsem ze zdola slysela ránu odtáhla jsem se "Já tebe taky!" řekla a už opustila pokoj. Seběhla jsem schody a rozhlídla se po klucích najednou mě někdo chytl za boky. Ash. Začala jsem kopat a křičet "Ashi... pusť mě!" kopala jsem víc a víc " rozhlédla jsem se a viděla kluky všechny čtyři v pozoru a dívaly se na mě i Ash "Pusť měěě!" křičela jsem a on mě pomalu nesl ke dveřím a prič z domu. Zastavil se u černého auta kam mě posadil "Zayne?" vydehla jsem a dívala se na něj pohledem alá proč?? ale neodpověděl jen zavřel dveře a já seděla v autě nevěděla jsem proč ale když přišli i ostatní a nikdo se nesmál nevěděla jsem co si myslet. Auto se rozjelo a dojely jsme před nemocnici. A do prdele! řekla jsem si. Všichni pomalu vystoupily z auta byl s námy jenom Zayn doufám že ostatním se nic nestalo! Vyjely jsme do třetího patra a zastavyli jsme se u nějakých dveří Zayn mě pobídl abych vstoupila. Vešla jsem do pokoje byly tam čtyři postele ne jedné ležel Liam vedle něho Harry a naproti ležel Niall a- moje máma panebože. Rozeběhla jsem se k její postely a chytla ji za ruku viděla jsem jak je bezvládná a slyšela jsem pípání přítrojů "Jak?" zašeptala jsem "Vezla kluky na zkoušku, moje máma nemohla a kluci neměly auto, ani odvoz tak se nabýdla a napral to do nich nějakej vožrala!" vydech Luke "Jak to víš?" otočila jsem se na něj a rozhlédla se po pokoji až teď jsem si všimla Louiho spícího v rohu místnosti v křesleu u Harryho postele, a až teď jsem si všimla že Zayn má pár škrábanců na obličeji a jednu ruku obvázanou "Panebože!" vydechla jsem a spadla Lukovi do náruče, byla jsem tak unavená až usla jsem...
Luke
Usla mi v náručí položil jsem jí do druhého křesla a hladil ji po vlasech "Jdu pro kafe!" řekl Cal "Jdu taky!" řekl Zayn a společně odešli byl jsem tam já Mike,Ash, Louis a Ell. Bylo mi jí strašně líto, meztí co spala přišel doktor a objasnil mi jejich šance na probuzení až na Nialla a Liama ti nebyli v kómatu, jen spali ale Harry a její máma byly v kómatu a nedávali jim moc velké šance na probuzení. Přišel Cal se Zaynem s dvěma platy kafí ze Starbucksu "Seš v poho?" zeptal se mě Ash zakýval jsem hlavou sedl si vedle mě na opěradlo křesla páč Liam se probudil a už jen seděl na židly dal jsem Ell na postel a sedl si do křesla "Chceš o tom mluvit?" zeptal se mě zavrtěl zavrtěl jsem hlavou a podíval se jinam. Ash odešel pro kafe a jedno mi podal "Díky!" řekl jsem a chtěl si kafe vzít, ale Ash uhnul "Něco za něco!" řekl jen jsem zavrtěl hlavou a díval se na Ell a pak jsem zabloudil pohledem na její mamku, měla otevřené oči! Vystřelil jsem z křesla a skoro porazil Ashe "Eleanor...?" vydech jsem a on mrkla probudila se rozhlídla se "Kde to..., co se stalo?" zachraptila "Měla jsi s klukama autonehodu!" řekl jsem jí "A-a kde je Ellie?" zeptala se a rozhlédla se po pokoji, když ji vyděla ležet na nemocniční postely zhrozily se "Co- co se jí stalo?" vytřeštila oči "Ne-ne jen spí!" řekl jsem a ony si s oddechem prohlídla pokoj "Luke...?" zeptala se mě "Ano?" řekl jsem klidněji a díval se na ní "Jsou všichn v pořádku?" zeptala se jen jsem zavrtěl hlavou "Harry je v kómatu!" řekl jsem a podíval se na něj jak ležel a okolo něj jen pípaly přístroje. Přišel doktor a něco s Eleanor řešil. Poté přistoupil k Haroldovi a něco zkoušel ale nic prostě ležel a doktor mu dal 10% šanci na probuzení prý má z ni nejhorší zranění, prý prodělal otřes mozku (což prý způsobů, určitou ztrátu paměti), vnitřní krvacení a má pár zlomenin...
*O dva měsíce později
Harry je stále v kómatu, a všichni doufají ža se probudí, všíchni a hlavně Eleanore která si to teď bere za vinu, ale její viny to není. Ell má za pár týdnů osmnáct chci ji vzít do Paříže. Ještě to neví, ale bude štastná, vím to. Jen je tu další problém za měsíc začíná DiSOSers Tour a jestly bude Harry ve zlém stavu nebo ještě hůř jestly se neprobere budeme muset odložit šestnáct koncertů, a to je hodně. Každý den je u něj někdo v nemocnici, ale nejvíc tam je s ním Gemma "Ahoj, Gem!" řekl jsem a objal ji když jsem jí pozval dál "Dáš si něco?" zeptal jsem se jí a zavřel za ní dveře "N-N-ne D-děkuju!" vykoktala a já věděl že něco není v pořádku "Gemmy co se stalo?" zeptal jsem se jí a přejel ji rukou po rameni "Harry...!" vydechla a složila mi hlavu do hrudi...
***
Jak myslýte že to dopadne, probudí se Harry, nebo ne?? - uvidíte v další díle :33 - Děkuji všem za votes, commets a hlavně za ty shlédnutí 421- to je úžasný, můj bože jestly to takhlebude pokracovat tak nebudu míít nápady a speciály :DD - Omlouvám se za chyby a jeden velkej Huggg pro všechny
Ps:Ptejte se mě na ASKu :DD ask.fm/MiskaKrimlovka
Mám vás ráda <3