Bylo už šest hodin a já douklidila zbytek domu, kvůli Kriss která má každou chvíli přijít. Vše jsem měla hotové a tak jsem se pustila do nádobý když v tom někdo zazvoní, vypnula jsem vodu, usušil jsem si ruce a rozešla jsem se ke dveřím. Odemkla jsem je a viděla Kriss jak stojí u domovního sloupku a hypnotizuje štítek se jménem "Hemmings" jen se zasměju "Ahoj, pojď dál!" řeknu ona konečně odvrátí oči a přijde ke mě "Ten štítek...!" začne, ale já ji přeruším "Ten teď neřeš a pojď dál!" řeknu a zavřu za ní dveře.
Kristina
Přišla jsem k domu který mi Ell nadiktovala, ale zarazila jsem se u štítku nad zvonkem stálo tam "Hemmings" co to má znamenat, jako Hemmings, ten Luke Hemmings z 5 Seconds of Summer, ale pak mě zarazil hlas Ellie "Ahoj, pojď dál!" řekla a já jsem ze sebe vypustila jen "Ten štítek-!" ale ona mě zarazila "Ten teď neřeš a pojď dál!" řekla a posléze za mnou zavřela dveře byla to moderní vila. V předcíni mě opět něco zarazilo a to Lukovi známé tučňáčí Vansky a jeho bunda, kterou znám z jednoho twitchcamu, co to má všechno znamenat, už ten telefonát včera my byl povědomý a to hlavě ta jména které diktovala. Popošla jsem víc do obýváku a pak jsem myslela že to se mnou sekne, ten gauč, to je ten gauč z posledního twitchcamu "Ell?" zeptala jsem se zírajíc n pohovku a na oblečení které přes ní bylo přehozené, protože přesně to oblečení tam bylo minule na Twichi! Popošla jsem ke zdi s fotkami kde vysely samé fotky Ell a Luka. Jo toho Luka a pak tak byla jedna jak jí drží všichni kluci z 5SOS a ona jim leží na rukou jako na postel, jedna mě opravdu zaujala a to fotka Luka a Ell ja se líbají a neba ta s Tour busu kde byly všichni kluci z 1D namáčklí na jednom gaučíku, počkat 1D! Ó můj bože "No víš Kriss, já bych ti asi měla něco říct!" řekla opýrájíc se o futra dveří v chodbě "Asi ano!" řekla jsem a otočila jsem se na ni "Proč je tu Luke a všicni kluci z 1D a 5SOS?" zeptala jsem se jí "No víš-!" začala něco říkat, ale slyšely jsme otočení klíčem v zámku, Ell se otočila a to za sebou zrovna Harry zavíral dveře "Ahoj, Ellie-!" řekl a pak se zarazil pohledem na mě asi protože jsem na něj zírala. Najednou se mi podlomily kolena a já upadla na zem pak už si pouze pamatuju že jsem slyšela Ell "Kriss, proboha prober se!" pak jsem cítily něčí vypracované paže kolem mého těla, jemně jsem otevřela oko a spatřila jsem Harryho.
Ell
Zaraženě se dívala na zeď s fotkami " "No víš Kriss, já bych ti asi měla něco říct!" řekla jsem jí "Asi ano!" řekla a pak ještě dodala "Proč je tu Luke a všichni kluci z 1D a 5SOS?" jen jsem se na ni podívala "No víš-" začala jsem, ale vyrušily mě klíče v zámku, kdo to krui mohl být. Harry a sakra to s ní šlehne pomyslela jsem si "Ahoj Ellie-!" začal a pk se pohledem zarazil na Kriss, která na něj zírala s otevřenou pusou. Najednou se sesunula k zemi "Kriss, proboha prober se!" křikl jsem a ni už sedící u ní, pak ji Harry vzal do náruče a položil ji na sedačku. Doběhla jsem do kuchině a v mrazáku vylovila sáček s ledem "Uhm, kdo je to?" zeptal se mě Harry "Jedna moje nová kamarádka, a co tu děláš?" zeptsls jsem se ho "Máme den volno, akorát Luke nepřijede!" řekl a já s zarazila "Proč?" zeptal jsem se ho "Muse za rodiči, ale příidou kluci!" řekl "Aha tak fajn!" řekla jsem a zbytek večera probíhal celkem v klidu přišli Ash, Mike a Cal, představila jsem je Kriss a pak jsme se ještě spolu s Harrym koukali na Lesního ducha. Byla to sranda dokud se Ash nezačal bát, protože pak piště a běhat okolo sedačky jak namydlenej banán...
***
Okay další část doufám že se vím líbý, Votes a Comments- Thanks jste úžasní__ 1,006 reads omg moc vám děkujuuu. Příště vám napíšu speciál :DD Mám vás ráda <3 (A tři huggy :DD samozřejmně <3<3)