☀️2.rész☀️

590 19 0
                                    

2 órával később már a reptéren voltunk. Nagyon izgultam hisz, 1.: még nem repültem és 2.: kiváncsi voltam mi van a levélben. Soha nem írt nekem és ez egykicsit meglepett. Najóó nagyon. Vajon mit írt? Vajon miért most? Vajon jót vagy rosszat?
Elindultunk becsekkolni, majd felszálltunk a gépre. Görcsben állt a gyomrom. Nem tudtam mi fog rám várni. Végre fellszálltunk. Kellemsen csalódtam. Azt hittem, hogy amikor fellszállunk majd rosszul leszek vagy ilyesmi, de nem. Aztán... kinyitottam a levelet..

Nem akarok sokar írni, de ezt mindenképpen el kell modanom neked. Nagyon sokat gondolkodtam ezen. Rólunk.. Nagyon jó barátok vagyunk. Még azok után is amiken keresztül mentünk. és nem tudom Te hogyan érzel, ezek után, de azt biztosan tudom, hogy én mit érzek irántad. Az utóbbi időben máshogy kezdten rád nézni. Veled akarok lenni állandóan. Beszélgetni veled..Szeretlek! Tudom lehet, hogy késő, és már te semmit sem érzel irántam, de szerettem volna ha ezt megtudd.
Szeretettel: Adam

El állt a lélegzetem. Nem tudtam mit modjak rá. Szavakkal nem tudnám elmondani, hogy mit érzek most. Egyszerre lettem boldog és szomorú. Hisz szeret engem, viszont én most elutazok nem tudom mennyi időre. Teljesen kész lettem. A többiek is látták rajtam és megpróbáltak felvidítani. Kezdve Jungkookkal aki melettem ült.
- Minden rendben lesz!- mondta, majd elmosolyodott és átölelt. 13 órát repültünk. Miután leszálltunk elléggé rosszul lettem. Beültünk az autóba és elmentünk a fiúk a lakására. Jungkokkal kerültem egy szobába, mert ott volt egy plussz ágy. Kipakoltam és lefeküdtem.

Másnap reggel megkezdődött a "felkészítés". Jiminnel és Taehyunggal jártam le edzeni. Jungkookkal vettem énekleckéket, majd Hoseokkal néhány tánc leckét. És ez így ment 2 hónapon keresztül.

-2 hónap múlva- (sorry xdd)

Ezek után a hónapok után drasztikusan megváltoztam. Sokal szebben néztem ki, nagyon sokat fejlődtem tánc és ének terén is. Meg voltak a dalokban is a részeim. Lassan el is érkezett a határidő, amikor is megkell mutatni SeJin hyungnak mit és mennyit fejlődtem. Viszont már borzasztóan honvágyam volt.És hát látszodott is rajtam.

A fiúk szemszöge:

-Van egy ötletem!- szólalt meg a leader
- És mi az? - szólaltak meg egyszerre
- Vettem egy repülőjegyeket Kyrának , hogy megtudja látogatni a családját és a barátjait - folytatta
- Egyedül akarod elengedni ? - kezdett el aggódni Kook
- Nem, csak még nem döntöttem el, hogy kik menjenek vele
- Én szívesen elkísérem- mondta Kook
- És én is csak hogy legyen ott egy felnőtt is!- mondta Jin miközben elkezdett ablaktörlő hangján nevetni
- Oké, akkor szóljunk neki- komolyodott vissza a leaderunk.

Kyra szemszöge:

- Mi az? Miért mosolyogtok így? - kérdeztem mikor eléggé ijesztő fejekkel léptek be a szobámba.
- Van egy melepetésünk!- szólalt meg RM
- Igen és miaz?
Mikor RM felmutatja a Magyarországra szóló jegyeket konkréten felsikítottam.
- Uramisten Köszönömköszönömköszönöm!!!!- ugrottam rá Namjoonra
- De nem mehetsz egyedül! Kook és Jin veled megy!
- Okéska!- puszilgattam össze leaderünk arcát
-Jól van na! Menj és készülődj, holnap indultok!
Mindhárman elindultunk a szobánkba. Mikor beértem a szobámba villámsebeséggel emlékeztem vissza mindenre.  Adamre és a levélre is. Leültem az ágyamra és olyan gyorsan könnybe lábadt a szeme, hogy csak akkor vettem észre, hogy folynak a könnyeim amikor Kook oda ült mellém.
- Mi a baj? Nem is örülsz?- kérdezte
- D-de... c-csak....- makogtam
-Csak?
-Csak kaptam egy levelet egy scráctól ,amiben leírta azt, hogy mit érez irántam és nem tudom, hogy mi lesz amikor oda megyek.- mondtam el végül neki
- Nyugi semmi baj nem lesz! És ha igen akkor meg meg verem a srácot-mondta majd gyengéden átölelt
- Köszi Kook!- öleltem vissza

Egész éjjel nem tudtam aludni. Csak forgolódtam az ágyba, vagy próbáltam olvasni, játszani a telefonomon de nem sikerült elterelnem a gondolataimat.
- Nem tudsz aludni?- szólal meg a kis tapsifüles
- Nem..
- Ennyire izgulsz?
- Igen... Még a kezem is remeg- vallottam be neki
-Hallod! Én meg fázom- nevette el magát a végén
- Pedig nálam tök jó az idő- nevettem én is
- Persze - mondta úgy mintha hazudtam volna neki az imént
- Nem hiszed el?- kérdeztem
- Nem!- vágta rá egyből
- Akkor gyere és néz meg - viccelődtem. De ő nem poénnak vette. Kiugrott az ágyából és bebújt a takaróm alá.  
- Húú itt tényleg melegebb van - mondta miközben fészkelődött.
Egymás szemébe néztünk. Elvesztem gyönyörű szemeiben. Úgy éreztem Kook egyre közeleb hajol... ajkamon éreztem meleg lehelletét.. még közelebb jött, és.. benyit Jin..
-Készen.... Ti mit csináltatok?- kérdezte némi perverz mosollyal
- Semmit!-vágta rá Jungkook- Mi az hyung? Mit keresel itt??
- Ja csak megakartam kérdezni, hogy bepakoltatok e meg ilyenek, de akkor inkább kettesben hagylak titeket- vigyorog megint pajzánul- Aztán csak óvatosan- kiált vissza az ajtóból
- JIN!!- kiabáltunk utánna, de már hiába mert kiment.
Ezek után órákon keresztül beszélgettünk. Szeretek Kookkal beszélgetni, elmondhatok neki mindent. Még 2 óra beszélgetés után szép lassan elaludtunk.

Reggel korán kelltem. Nem tudtam aludni.Bementem a konyhába,hogy igyak egy kis vizet, és meglepetésemre nem voltam egyedül.
- Namjoon.. hogy hogy fent vagy? - szóltam oda a leadernek aki éppen az ablakon keresztül nézte a várost
- Nem bírtam aludni- válaszolta-És te?
- Én sem
- Hmm.. izgulsz?- kérdezte némi csend után- Biztosan örülsz, hogy meglátogathatod a családodat és barátaidat
-Igen- válaszoltam fülig érő mosollyal

1 órával később indulásra készen álltunk. Mikor már a reptéren voltunk, becsekkoltunk és felszáltunk a gépre. Az egész utat görcsbe rándult gyomorral ültem végig. Jin azal viccelődött ami tegnap este történt. Jungkook nyugodtan ült mellettem és kellemesen elbeszélgetünk.
Egy 13 órás repülő út után, remegő lábakkal szálltam a repülőről.
-Újra Itthon!


Anyeong!
Szóval itt van a kövi rész😄 Remélem tetszett😘Bocsi a hibákért😅

THE NEW MEMBER {Jungkook FF.}(BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora