☀️12. rész☀️

301 11 0
                                    

Kérlek szépen titeket, hogy ne öljetek meg! 😄😄😄
Jó olvasást!💕

- 4 év múlva-

Nagyon sok minden történt ez alatt a idő alatt. Számos turnén és koncerten vettünk részt, több országban. A kapcsolatunk nagyon jól ment Kookkal. Igaz, voltak kisebb vitáink, de kinek nincsenek. Szóval jól ment men minden. Az Entrtaiment nem akarta az elején, hogy elmondjuk ezt a kapcsolatot, de Kookkal sehol se lehet bírni. Csókokat akar adni mindenhol. Volt olyan hogy csomó fotós és army előtt meg akart csókolni, megfogni a kezemet, és khm.. mefogni a fenekemet, mert ez lett az utóbbi időben a hobbija...szóval igen. Így úgy döntöttek, hogy mondjuk el. Hiszen a fanok kedvelnek engem (eskü amúgy nem vagyok egoista) meg legalább lennének más képek is. Így mikor az egyik koncerten voltunk Japánban..

- Lenne egy nagyon jó hírünk..- kezdte RM
- Látjuk, hogy eléggé kedveltétek Kyrát..- mondta Jimin

- Viszont valaki közölünk sokka de sokkal jobban kedveli, nem csak mint barát..-mondta Jin
- Igazából lehetséges, hogy tudjátok kiről beszélünk..-mondta Yoongi
- És ez a személy Jungkook.. szóval igen Kyra és Kook együtt vannak- mondta ezerwattos mosolyával Hobi. A fanok pedig hatalmas sikításba kezdte. Ezek szerint jól ment. Már mindent tud mindenki.. vagy mégsem??

Miután lejöttünk a színpadról, a fiúk elkezdtek beszélgetni. Én pedig félre hívtam Jungkokot.
- Jungkook..mondanom kell valamit..- mondtam némi félelemmel
- Mit?
- É-én...
- Te?..
- Terhes vagyok..

Oké tudom, hogy szemét vagyok, de muszáj volt így. Ne haragudjatok!😄Nem soká jön a kövi rész😄💕

THE NEW MEMBER {Jungkook FF.}(BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora