Hoseok szemszöge:
Timy borzasztóan félt és úgy szorította a kezemet, hogy azt hittem eltörik. Szerencsére hamar túlesett az egészen és világrahozta kislányunkat. Úristen milyen gyönyörű.
- Hát szia gyönyörűséges Sophia- szólaltam meg könnyáztatta szemeimmel. És még jobban elkezdtem sírni, mikor kis örékeny testét a kezembe adtam szerelemem. Kétségtelenül is az anyjára hasonlít, olyan gyönyörű.
Nemsokára áthelyezték Timyt egy másik kórterembe, Kyra mellé. Az eléggé kimerítő szülés után ketten aludtak, én ezalatt Jungkookkal beszélgettem.
- Na milyen érzés apukának lenni?- kérdezte
- Őszintén? Már most elfáradtam!- nevettem el magamat
- Köszöntelek a klubban!- nevetett ő is és megpaskolta a vállamat
Jungkook szemszöge:
Még két napot bent kellett maradnunk. Mikor hazaengedtek minket, a srácok felé vettük az irányt, ahol megünnepeltük a babákszületését, bár az én kedves nejem és Hobi mennyasszonya is megtiltotta, hogy igyunk. Úgyhogy éppen a naracslevünket iszogattuk, amikor Jimin és Yoongi is végre megjelentek. És az volt a furcsa hogy, mosolyogtak vagyis nemaz fura hogy mosolyogtak, hanem az hogy még Yoongi is.
- Szóval hamár így ünepplünk, akkor is nekünk is lenne egy bejelenteni valónk. Tudjuk kissé fura hogy most jutottuk erre a döntésre de megélégeltem a várakozást és megkértem Jimin kezét. - azonnal mindenki ujjogani kezdett- De van még valami. Meguntuk, hogy a ti gyerekeitekre vigyázunk így nekünk is lesz egy!- mosolygott mégjobban, mi pedig hatalmasat kiálltottunk.
- Büszke vagyok rátok!- ment oda Kyra hozzájuk
Fiúkkal ezek után úgy döntöttünk, hogy elmegyünk egy bárba csak így srácok és megünneplünk mindent.
Jin szemszöge:
Hát az szép és jó, hogy elmegyünk és ünnepelünk de hogy mindenki, kivéve engem, le van részegedve hát az valami hatalmas. Mindenkit haza vittem a dormba, Jungkookot meg hozzájuk. Mikor Kyra kinyitotta az ajtót és látta milyen állapota van férje, hát mit ne mondjak, hogy szerintem képes lett volna a szemével megölni őt.
- Próbáltam leálltani de már késő volt, így inkább haza hoztam
- Köszönöm szépen!- mondta
Kyra szemszöge:
Becsuktam az ajtót és a lábán alig álló Jungkookot a kanapéhoz vittem. Majd a semmiből elkedzett beszélni össze vissza.
- F-fifgyelj annyiraaa saljnálom.. Aez én hibámg volz..
- Hát tényleg nem kellett volna annyit innod- próbáltam feljebb rakni a kanapén
- Neam erreől besszélek.. haneam.. tudtam..arrólh, hogy elfogneak rabolni..- nem tudtam semmit mondani- Azzzal fenyegetette, hogty elfog rabolnie és a kicsikete is bántanei fogja.. Azt hittem üres fenyetettés éss ammirkor nesm jötteél hazae már tudtan, mi törtrént.. szóltam a Namjoon apjának, akievel egbyőll mentünk hozzád,, de szóltaem volna előre akkor ez nem történiek meg veled...- ez után em mondott semmit csak amennyire tufott elment a szobájába. Meg sem tudtam szólalni... Mégis ez meg mia fene volt??
Jungkook szemszöge:
Másnap reggel kegyetlen fejfájással ébredtem, soha öbbet nem fogok inni. Mivel nem találtam Kyrát a szobánkban, így lementem a konyhába egy kis kávét inni. Kyra ott ült az asztalnál és a bögréjét fogta. Valahogy furcsán festett..
- Jó reggelt!- mondtam neki
- Szia- mondta rezenéstelenül
- Haragszol rám a tegnapi miatt?
- Nem.. az még csak a kisebb gond..
- Mi a másik?
- Miért nem mondtad el, hogy tudtál arról, hogy elfognak rabolni?- nézett fel rám
-Honnan..?
-Tegnap annyira lerészegedtél, hogy elmondtad nekem..
- Figyelj, tudom, hogy elkellett volna mondani, de csak azt hittem , hogy üres fenyegetőzés, ne hittem volna, hogy meg is teszi. De amint nem jöttél haza, rohantam Namjoon apjához és megkerestünk téged, nagyon sajnálom nem akarta, hogy bajod essen, főleg úgy hogy kómába is essél..Én vagyok a hibás azért..annyira hülye voltam
Az hittem, vissza adja az eljegyzési gyűrűjét és elmegy, de nem ez lett. Odajött és megcsókolt.
- Nem is haragszol rám?
- Igen haragszok, de nem azért mert tudtad, hanem azért mert nem mondtad el, vagyis csak részegen voltál képes erről beszélni, mellesleg azért is haragszok mert leittad magad.
- Ne haragudj, többet nem fordul elő!- néztem a szemébe
- Azt ajánlom is!- mosolygott rám.
Miután kitárgyaltunk mindent, mecsináltuk az aznapi teendőket.
Az biztos gyorsan eltelt a nap. Nap vége fele lefürdettük a kicsiket, Seojun kicsit nyűgös volt,de utánna hamar elaludt.
Kyrával kiültünk a nappaliba és elkezdtünk egy vígjátékot nézni. Szerelmem 10 perc után a vállaimon aludt el. Felvittem a szobánkba, betakartam és lefeküdtem mellé, Kyra pedig automatikusan mellkasmra feküdt és átölelt. Megpusziltam a fejét és én is álomra hajtottam a fejemet.
Annyeong! Itt vagyok újra😄💕 Tudom kicsit későn jött az új rész 😂🥺Ne haragujatok csak beszipantott a suli 🥺🥺Még annyi hogy nem sokára vége lesz a storynak🤭🤭 Kivácsian várom a véleményeiteket!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
THE NEW MEMBER {Jungkook FF.}(BEFEJEZETT)
FanficKyra egy átlagos magyarországi lány volt aki, angyali hanggal volt megáldva. Viszont Ő nem igen hisz senkinek aki ezt modja neki. Egy nap egy hihetetlen ajánlat kínálkozik elé, amit nem igen lehet visszautasítani. Azonban nem csak állás hanem talán...