UTOLSÓ RÉSZ!!🥺😨
Jiminék az esküvőjüket tervezgették, ami nagyon jól haladt. Yoongit ennyire még nem láttam izgulni. Holnap pedig hivatalosan is köreinkben köszönthetjük Jiminék kisfiát, Minseot. Már meglátogattuk sokszor, de csak most hozhatjuk el. Egy tünemény!!
> 3 hónappal később , Jiminék esküvőjén <
- Megesküdtök arra, hogy örökké fogjátok egymást szeretni?
- Igen!- mondják szinte egyszerre.
A lagzi nagyon jól ment. Mindenki nagyon jól érezte magát.
A kicsik is szépen cseperedtek. Én pedig beláttam. hogy nem annyira egyszerű a bandában és anyaként megállni a helyemet. Így döntésre jutottam... visszavonulok. Sejin nem anniyra díjazta az ötletet, de meg is értette, hogy miért hoztam ezt a döntést. Szóval a következő koncertünkön, ami Szöulban volt, be is jelentettük, hogy én már nem fogok többet fellépni. De mivel nem akarta, "élősködni" Jungkookon így a BigHitnél kezdtem el asszisztensként dolgozni, ami annyit takar, hogy Sejinnek lettem az segítője.
- Szóval így történt az egész..- fejezem be a mondandómat. Most éppen a már 7 éves Yoonah és Minho és kis 6 éves Seojun ült előttünk. Igen már vagy 7 éve történtek ezek. Megkértek minket hogy meséljünk nekik el mindent. Hogy hogy lettünk házasok, mi lett a bandával, meg ilyesmik.
Annyit vettem észre, hogy a gyerekek a nyakunkba ugrottak.
- Na..- nevettem el a tettükön. Sajnos nem tarthatott sokáig ez a meghitt pillanat, ugyanis a telefonom kezdett csörögni, Tae volt az.
- Szia TaeTae!
- Elinek beindult a szülése!! Gyertek!!- hadarta el gyorsan a dolgokat. Nem is vártam meg mond-e még valamit, csak belemondtam a telefon egy megyeket és leraktam. Jungkook gyorsan szólt Yoongiéknak, hogy vigyázzanak a gyerkőcökre. Ja igen időközben Tae és Elinek gyerekük lesz. Hobi is már megkérte Timy kezét, nemsokára nekük lesz az esküvőjük.
Szóval jó sok mindenem ment keresztül az egész csapat. De semmit se bántam meg. Azt, hogy kiköltöztem, hogy kicsivel korábban lettem terhes mint gondoltam, hogy egyántalán elindultam a versenyen az elején, hisz nem megyek el oda akkor most nem tartanék itt. Ez volt az Én történetem!
Annyeong!! Elérkeztünk ide is 😱😣💜Mérhetetlenül imádtam amikor ezt írtam💕💕🥺🥺Köszönöm ezt a sok támogatást amit kaptam a barátaimtól és tőletek is 💜💜💕💕🥺🥺Remélem tetszett nektek ez könyv 💕Legyen szép napotok!💕💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
THE NEW MEMBER {Jungkook FF.}(BEFEJEZETT)
FanficKyra egy átlagos magyarországi lány volt aki, angyali hanggal volt megáldva. Viszont Ő nem igen hisz senkinek aki ezt modja neki. Egy nap egy hihetetlen ajánlat kínálkozik elé, amit nem igen lehet visszautasítani. Azonban nem csak állás hanem talán...