Jó olvasást💕
Másnap mindenki hazament. Adam távozásának még örültem is. A srácok elkísérték őket a reptérre, én addig otthon maradtam Jungkookkal. Végre nyugodt volt minden. Nem hittem volna, hogy ennyire megváltozik, és hogy ennyire rossz irányban.
- Szívem.. tudom nehéz erről beszélned erről, de elmondanád mit csinált veled az..az..a szemét?
- Azon a napom amikor összevesztünk, ugye átmentem Yoongiékhoz, elaludtam. Adam bejött és felkelltet... akkor fenyegetett meg.. majd utánna..
- Megcsókolt... igen ezt láttam
-Tényleg?.. Ne haragudj! Nem mertem szólni.. féltem, hogy bántanak titeket..
- Nem te vagy a hibás! Sajnálom akkora barom voltam! Ha nem vesztem volna veled össze akkor talán megvédhettelek volna. Sajnál...- megszakítottam. De most ne szóval hanem tettel.. megcsókoltam. Egyből vissza csókolt, majd egy pillanat alatt maga alá gyűrt és kezét a póló alá vezette.
- Figyelj! Nekem is hiányoztál, de ehhez most nincs kedvem. Inkább elmennék fürödni. Ne haragudj!- mondtam neki és egy puszit nyomtam az arcára, majd elindultam a fürdő felé. Vagyis csak indultam volna, mivel Kook felkapott és és szobánkba vitt.
- Hát ez mi volt? -kérdeztem rá
- Jah.. csak nem akartam, hogy meg erőltesd magadat- mutatta nekem csodálatos mosolyát, mint egy kis fiú
- Oké...- össze szedtem, azokat a dolgokat amik kellettek nekem, majd a fürdőszoba felé vettem az irányt. Mikor beakartam csukni az ajtót Kook lépett be és becsukta az ajtót.
- Fürödni akarok Jungkook!
- Tudom - mondta nemes egyszerűséggel- Tusoló vagy kád?
- Kád! De kimennél?- mondtam neki nevetve
- Nem
- Mi az hogy nem?
- Veled szeretnék fürödni, baj?
- Nem? - alig, hogy kimondtam már nem is volt rajta semmi
- Te nem vetkőzöl?- kérdezte
- D-de? - montda kissé hezitálva
Miután levettem a ruháimat,beültem a kádba Kook elé. Szorosan ölelt engem karjaival. Azokkal az izmos karjaival.. nagyon izmos karjaival.. najó mikre gondolok. Éppen most mondtam neki, hogy nem akarok semmit... deee ezek a karok és a combjai.. őszintén ki ne tudna ellen állni ezeknek..???
Jungkook megfogta a szivacsot és elkezdett fürdetni, ügyelve arra, hogy sebeimet nehogy megnyomja. A másik kezével végig simított a vállamtól a combomig, amibe kissé beleborzongtam. Végig simított a mellemen,amibe bele is markolt, majd elkezdett lejjebb haladni kezével míg nem elérkezett nőiességemhez, amire egy aprót nyögtem. Oké nem érdekel mit mondta felőlem csinálhat bármit. Mintha tudna gondolatot olvasni, mert egyik ujját éreztem meg magamban. Nem hagyhagytam, hogy csak én élvezkedjek így ráfogtam kicsit sem nyugalmi állapotban lévő tagjára. Lassan mindketten mozgatni kezdtük kezeinket, mindketten hangosan felnyögtünk. Ohh hogy mennyire hiányzott már Jungkook. Egyre gyorsabban kezdtünk el mozgatni kezeinket. Jungkook szabad kezét a mellemre vezette és belemarkolt. Megcsókolta a nyakamat és néhány szívásnyomot hagyott ott. Felnéztem rá és megcsókoltam, de nem engedtük el egymást. Mindketten éreztük, hogy ne sok kell és elérjük a limitet. Megfordultam és ráültem a combjára. Ráfogtam kissé izzadt arcára és egy szenvedélyes nyelves csókot adtam neki.
- Menjünkh áth a szobábah.. mosth...- nem is mondott semmit csak felkapott és átvitt a szobánkba. Ezért jó, hogy van saját fürdőnk ami a szobából nyílik, így nem kell sokat mennünk. Az ágyra dobott és nem is várt sokat egyből betölött hatalmas tagja, amire mindketten hatalmasat nyögtünk. Közben nyakamat és a mellemet csókolta és néhol lilás szívásnymokat hagyott ott. Nem sokára újra éreztem az ismerős érzést.
- Jungkookh... én mindjárth..- egy hatalmas nyögéssel élveztünk el mindketten. Egymáson fekve pihentünk tovább.
- Hiányoztál!- mondtam neki
- Te is nekem! Szeretlek!
- Én is szeretlek!- vallottuk be egymásnak az érzésinket és mély álomba szenderültünk.
Nem sokáig aludtunk, mert megjöttek a srácok, és kimentünk hozzájuk. Örültek, hogy végre boldognak látnak engem....
Már eltelt három hét is amióta a barátaim itt voltak. A napokban eléggé rosszul éreztem magamat. Nagyon sokszor kellet mosdóba mennem. Vagy hánytam vagy nagyon sokat pisiltem. Azt gondoltam, hogy gyomorontásom van vagy felfáztam. Majd egyik nap éppne a interneten böngésztem amikor feldobott egy cikket: A TERHESSÉG 5 JELE. Kiváncsi voltam így rányomtam. Mikor a végére értem csaknem lefagytam. Nekem ezek a jelek már jelentkeztek is. De az nem lehet hogy terhes lennék, hisz mi védeke... az előzőnél nem. Bassza meg.. Egyből eljatároztam, hogy beszélek, Jungkookkal. Ki is mentem a nappaliba, ahol éppen Hobival játszott.
- Jungkook tudnánk beszélni?
- Nyaaa nem lehetne később?- kérdezte gyerekesen
- Nem ! - kibáltam neki és felhúztam a kanapéról, majd bevonszoltam a szobánkba.
- Naa.. nyugi valami baj van?
- Lehet..
- Lehet? Mi történt?
- T-terhes vagyok..- hosszú perceken keresztül csend volt, és kezdett megrémiszteni ez.
- Mi? - törte meg a csendet- Az nem lehet mi vé.. ohh basszus..
- De még nem biztos!- mondom neki
- Figyelj! Bármi is lesz én itt leszek mindig! Rendben?- puszilja meg a homlokomat. Nekem pedig néhány könnycsepp gördült le arcomon
- Naa ne sírj! Figyelj, holnap elmegyünk és veszünk néhány terhességi tesztet
-Oké- bolintottam- De a többieknek ne szóljunk még okés? Amíg semmi sem biztos.
-Okés!Anyeong! Naa itt van a kövi rész😄 remélem tetszett💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
THE NEW MEMBER {Jungkook FF.}(BEFEJEZETT)
FanficKyra egy átlagos magyarországi lány volt aki, angyali hanggal volt megáldva. Viszont Ő nem igen hisz senkinek aki ezt modja neki. Egy nap egy hihetetlen ajánlat kínálkozik elé, amit nem igen lehet visszautasítani. Azonban nem csak állás hanem talán...