☀️18. rész☀️

250 5 0
                                    

Kyra szemszöge:

Jó pár órás út után végre ott voltunk a Virgin- szigeteken. Ott már a hónapokkal ezelőtt kibérelt házikónkhoz mentünk. Mikor beléptünk az ajtón, Jungkook felkapott és mennyasszonyipózban vitt be a lakásba. Egy aprót kuncogtam tettén. Amikor lerakott, csókot nyomott az ajkaimra. Lepakoltunk a nappaliban és körülnéztünk.

- Uramisten mekkora konyha!- szólaltam meg- Majd fözhetünk itt kettesben!- fordultam vele szemben és és átkaroltam nyakát

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Uramisten mekkora konyha!- szólaltam meg- Majd fözhetünk itt kettesben!- fordultam vele szemben és és átkaroltam nyakát

- Igen , de nem csak azt csinálhatjuk itt!- vigyorodott el kajánul. Ez srác kész van. És ha akkor tudta volna, hogy igaza lesz.

- Oké te kis baknyúl, és most mi lesz a terv?

- Héé nem vagyok baknyúl!! És amúgy azt terveztem, hogy sétálunk egyet a tengerparton. Mit szólsz?

- Szerintem ez egy remek ötlet!- adtam egy puszit a szájára, amit persze ő elmélyített.

Miután kicsókolóztuk magunkat elindultunk a tengerpartra. Csodálatos volt, de ez a kis nyúl hamar elfáradt, így hazamentünk. Jungkookot elküldtem a szobába, míg én kivettem a táskánkból az alvós ruhánkat,és elindultam felfelé a szobánkba. Mindketten átöltöztünk. Jungkook már rég aludt mikor én befeküdtem mellé.

- Kéjem az ajvókámat!- motyogta álmában kisfiús hangon, miközben átölelt engem. Elmosolyogtam, és nem sokára már én is aludtam.

Jungkook szemszöge:

Mikor felébredtem nem találtam mellettem Kyrát. Lefelé vette az irányt. Mikor már a lépcső alján jártam a konyha felől halk zenét halottam, így arra vettem az irányt. Kyra tűzhelynél állt, nekem háttal. Pizsamában volt még, ami az én egyik pólóm volt, valószínűleg elvette, mikor nem vettem észre. Éppen reggelit csinált és táncolt a zenére. Hogy lehet valaki ennyire aranyos és dögös ugyanabban az időben?? Oda osontam mögé és átöleltem a derekát. Tettemtől egy kicsit megugrott.

- Jó reggelt! - nyomtam egy puszit a nyakára

- Neked is !- puszilta meg az arcomat- Megijesztettél! - durcizott be

- Ne haragudj!

- Hogy aludtál?- kérdezte

- Köszönöm jól, jó volt az alvókám!- kuncogtam. Kezemet bevezettem a pólója alá és elkezdtem cirógatni az oldalát, kirázta a hideg.

- Oda foghom éghetni a reggelit!- szólalt meg, de csak azért, hogy ház nem égjen le, mert tudom, hogy szerette amikor ezt csináltam.

Kyra szemszöge:

Befejeztem a reggelit, megterítettünk, és megreggeliztünk. Reggeli után egy gyorsan telefonáltunk egyet haza. A kicsikkel szerencsére minden rendben van. Jimin és Yoongi vigyáznak rá. Yoongi, ismétlem YOONGI, szóvá is tette, hogy szeretne ő is gyerkeket. Elképzeltük Jimin arcát és hát muszáj volt röhögnünk. Ezután egyből el is köszöntek és letették a telefont. Még pár órát a házban töltöttük, tv-t néztünk, beszélgettünk. Majd elmentünk körülnézni még a szigeten. Esteledni kezdett, így elhatároztuk, hogy megnézzük a naplementét. Naplemente után vissza mentünk a házba, egy gyors vacsorát csináltunk, majd eltettük magunkat holnapra.

THE NEW MEMBER {Jungkook FF.}(BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora