☀️15. rész☀️

287 4 0
                                    

Gyorsan telt az idő az biztos. Lassan már 8 hónapos terhes voltam. Kookkal már izgatottan vártuk a kis csöppségeket.
Egyik éjjel felkeltem Jungkook mellől aki továbbra is durmolva aludt, ami furcsa volt, hisz mindig felébredt ő is bármilyen aprót is mozdultam, hisz az hitte valami baj van. Kimentem a konyhába és töltöttem magamnak vizet.

Jungkook szemszöge:

Éreztem, hogy Kyra mellettem mocorog de nem kelltem fel. Hisz mi baj lehetne? Azonban a következő pillanatban egy hatalamas sikításra eszméltem fel. Azonnal kirohantam, ahol a konyha padlón feküdt szerelmem és a hasát fogta. Próbáltam megnyugtatni de úgy nehéz hogy közben én is borzalmasan aggódtam miatta. Már mindenki kint volt amikor Jinnel kivittük a kocsiba és a kórház felé vettük az irányt. Útközben is patakban folytak a könnyei. Amikor odaértünk őt bevitték a műtőbe, engem pedig kint hagytak, nem mehettem be vele..

- A párjának valószínüleg időelőtti burokrepedése van, ez indította be a szülést. Ne aggódjon! Minden rendben lesz!

3 órát voltak bent. 3 órát!! Ez nekem heteknek tűnt. Aggódtam mindhármukért!! Nem sokára egy nővér sétált ki.. a kisfiammal.. Éppen vitte a inkubátorához. Annyira aranyos volt. A szemeit az anyjától örökölte. Mikor odaértünk pár percig még néztem ahogyan a nővér lefekteti őt.

- Yeri! Most azonnal jönnöd kell! Van valami a másik magzattal - robant be az ajtón egy másik nővér. A nővérekkel együtt mentem vissza a műtőhöz. Tehetetlennek éreztem magamat! Fogalmam sem volt, hogy mi van Kyrával. Akaratlanul is legördült néhány könnycsepp, amikből aztán sok lett. Mi van a kislányommal? És Kyrával?

Fél óra múlva kijöttek a nővérek és az orvos

- Minden rendben van! A köldökzsínorral volt némi probléma de megoldottuk. Bevisszük párjához a gyereket és utánna be is mehet. - annyira megkönnyebültem.
Bementem a kórterembe ahová vitték őket. Ott volt a kezében a két kis csöppség.

- Szerelmem!- rohantam oda hozzá és nyomtam egy csókot az ajkaira- Annyira gyönyörűek- súgtam neki és néztem a kicsikre

- Igen! - mondta ő is

- És mi lesz a nevük?- néztem páromra aki csak a gyermekeink apró csuklójára mutatott vagyis inkább a a rajta elhelyezett névtáblákra.

Jeon Minho & Jeon Yoonah

- Csodálatos nevek!-mondtam neki és adtam egy puszit az arcára

- Meg akarod fogni Yoonah-t?

- I-igen- mondtam némi félelemmel, hisz nem igen fogtam még kisbabát, főleg nem az enyémet. Amint Yoonah a karomba került kicsit elkezdett sírni, megsimogattam kis arcát mire megfogta a mutató ujjamat amolyan "én ezt most ezt nem eresztem" érzéssel. Aprót kuncogtam tettén.
Nem sokára a srácok is megérkeztek

- Gartulálok APUKA! - mondta Jin. Mindenki megfogta Minhot és Yoonah-t. Tae alig akarta elengedni őket, mondván , hogy jó tapizni őket és hogy annyira jó baba illatuk van. Hát drága Tae csak tudni kell mikor és hol szagolod őket meg.

- Szóval...- szólalt meg Kyra- most hogy már mindenki itt van, akkor elmondok valamit. Arra gondoltunk Jungkokkal, hogy Namjoon, Jin és Tae lennének Yoonah, Jimin, Yoongi és Hobi pedig Minhonak a keresztapjai!

- Köszönjük szépen!- mondták egyszerre

Kyrának egész héten bent kelett maradnia mivel kora szüléssel születtek a picik, így maradt még néhány kivizsgálása a picik és Kyrának is. Ezen a héten jöttek be a szüleim is akik sokáig játszottak az unokáikkal. De sajnos menniük kelett mert üzleti úton voltak. Kyra családja is eljött és ők is nagyon örültek a piciknek. Kyra bátyjának a barátnője még szóvá is tette, hogy ő is szeretne egy kisbabát magának vagy elviszi a miénket. Nem is kell mondanom hogy a Kyra bátyja milyen arcot vágott eközben.

Én minden egyes nap bent voltam Kyránál. Az egyik nap nem várt látogatók érkeztek. Adam és Lisa. Lisa, mikor Kyra bekerült a bandába már akkor is eléggé utálta őt hogy jóba lett velem. Engem próbált megszerezni csak hát sikertelenül. Na most, Lisa és Adam karöltve sétáltak és még egy csókot is adtak egymásnak. Ezek együtt vannak? Nem csak én lepődtem szerintem. De legalább, vagyis ezek szerint túl tettek rajtunk. Vagy nem??
Később Eli ás Matthew is megérkeztek.

- Hát ti?

- Jöttünk megnézni a kis csöppségeket!- mondták hatalamas vigyorral és már mentek is a kiságyakhoz. Nemsokára a fiúk is bejöttek hozzánk. Nem mondom elég sokan voltunk bent a kórterembe.

- Oké akkor ha már így összgyűltünk. Szóval már elmondtam kik lesznek a keresztapjai a piciknek, Matthew még Minhonak lesz, és Eli meg Yoonah-nak és Minhonak lesz a keresztanyja!

- Nagyon köszönjük szépen!!

Kyra szemszöge:

Mikor Adamet és Lisát láttam kézen fogva marhára meglepődtem és valamennyire meg is nyugodtam, hisz akkor valószínüleg elfelejtett engem. De az a gond, hogy még mindig félek attól, hogy valamit csinálnak ketten együtt. Vagy csak én látom így??

A maradék napokban hazautaztak a bartátaim is, kivéve Eli, ő azt mondta, van pár elintéznivalója addig is nálunk lesz. Mikor végre kiengedtek, elkezdtem pakolni a meglévő szobánkból, hisz nem sokára kiköltözünk. Egyik nap amikor segítséget akartam kérni Taetől, hogy néhány dobozt vigyen ki, nem várt meglepetés ért. Eli és Tae Csókoloztak! Szóval akkor ezért akart maradni Eli itt, ez az a néhány elintézni valója volt itt. Szóval ők együtt voltak. Így elhatároztuk, hogy a mi szobánkat kapják meg, hogy nem zavarják Hoseokot semmivel (😏😏)

Az új házunk nem volt messze a dormtól. A fiúk nagyon sokat segítettek nekünk a költözésben, a babaszobfestésben. 3 hét múlva teljesen bevoltunk költözve. Minden szoba be volt rendezve, és nagyon jó lett a gyerek szoba is.

A legelső éjszakán szépen lefektettük a kicsiket, lefürödtünk, és ágyba bújtunk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A legelső éjszakán szépen lefektettük a kicsiket, lefürödtünk, és ágyba bújtunk.

- Otthon Édes Otthon!- mondta Kook miközben nyújtózott egyet

- Bizony!- helyeseltem- És már csak egy dolog van hátra- feküdtem rá a mellkasára.

- Az esküvő!- felnéztem rá, és megcsókolt és khm... a többi tudjátok, a lényeg nem sokat aludtunk az éjszaka...


Annyeong!! 950 szó woow!
Igen visszatértem. Ma amikor megnyitottam a wattpadot az a látvány fogadott, hogy nem sokára 300 olvasója van a storynak🥺🥺💕💕😍😍 Köszönöm mindenkinek aki olvassa és szereti a storyt.

Na de van más is, arra a döntésre jutottam, hogy elkezdek még egy storyt aminek az prológusa ma vagy holnap fog kijönni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Na de van más is, arra a döntésre jutottam, hogy elkezdek még egy storyt aminek az prológusa ma vagy holnap fog kijönni. A story egy koreógráfus és tánctanár srácról, Jung Koosungról fog szólni (ő egy létező személy amugy😄) Szóval aki akar belolvashat majd ha kijön.😄😄💕

THE NEW MEMBER {Jungkook FF.}(BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora