Fogalmam sem volt mit szeretne azzal...
- Életem egyik legszebb pillanata volt amikor a stúdióban álltál. Majd mikor téged vettünk fel. Amikor velem kerültél egy szobába és Jin állandóan minket ellenőrzött. És amikor először csókoloztunk. És mindenen amin eddig keresztül mentünk. És most, hogy tőlem vagy terhes rádöbbentem arra, hogy veled szeretném leélni az életemet...ezért- letérdelt, nekem pedig szavai és tette után megjobban megteltek a szemeim könnyel- Lennél a feleségem?
- Igen, ezerszer is igen!-mondtam miközben a bentartott könnycseppjeim már a padlón voltak.
Elsem tudom mondani, hogy mennyire boldog voltam.
Az egész rendezvényen ott voltak a bartátaim, és családom. erre egyántalán nem számítottam. Odamentem már rég nem láttot családtagjaimhoz.
- Nagyon örülök hogy újra láthatlak! És gratulálok!- mondta a bátyám
- Köszönöm! Na és a barátnőd hol van?
- A mennyasszonyom éppen a barátaiddal beszélget. - mondta hatalmas vigyorral
- Mennyasszony? Gratulálok nektek is!- még gyorsan elmormolt egy köszönömöt és a kedveséhez sietett.
- Édesanyád büszke lenne rád!- hallottam meg egy ismerős hangot a hátam mögött.
- Annyira sajnálom, hogy nem szóltam neked erről.. a barátomról és a terhességről.. cs- csak...
- Ne aggódj! Jungkookkal már régóta tartjuk a kapcsolatot. Mindent tudok és nagyon örülök nektek! Gratulálok! Büszke vagyok rád!- ölelt meg engem. Ez után odamentem a barátaimhoz, nagyon örültem nekik.
- Gratulálunk!- mondták egyszerre
- Na és hány hónapos??- kérdezte Elizabeth
- Lassan 5 hónapos
- Kisfiú vagy kislány?- kérdezte Matthew aki barátja kezét fogta(igen a barátja. Még éppen csak elkezdtem a gimnáziumot amikor találkozta vele. Nagyo szimpatikus volt és nem tagadom, még tetszett is. De ő a fiúkat szereti és én voltam az első aki megtudta, mert mindig is szoros volt a kapcsolatunk. És igazából nem is bánom, hogy a fiúkat szereti, hisz legalább tudunk erről is beszélgetni (😂))
- Mindkettő- mondta már Kook, mert közben oda jött hozzánk
- Ikrek??- kérdezte Eli és Matthew
- Igen - mondtam mosolyogva
- És azt, hogy hoztátok össze?
- Hát.. tudod.. körübelül 6 éve ismerem Kyrát.. és összegyűltek a hűségpontok.. ha érted..(😏)- mondta Kook. Komolyan?? a hűségponotok?? Jó inkább mondja ezt mint mást.. Milyen csodálatos éjszaka is volt az..
Ketten voltunk otthon. Yoongiék elmentek randira. Namjoon és Jin elmentek "vásárolni'. Igen.. szóval míg a többiek azt hiszik, hogy vásárolni mentek addid én tudom , hogy csak randizni. Igen ők is együtt vannak szintén rajta kaptam őket valamin amit nem akarok részletezni(😏). És ők sem merik elmondani a többieknek. Ja és Taehyung is nagyon furi állandóan el jár otthonról, minidg szépen öltözik fel ( nem mintha nem öltözik mindig szépen és márkásan..khmm.. gucci...khmm. Szóval ja kettesben voltunk. A nappaliban ültünk és filmet néztük és nekem nagyon fájt a hátam, megkértem Kookaot , hogy masszírozza meg, csakhogy a kezei nem a hátamon kötöttek, ki hanem a mellemre és khm.. még máshova is...
.
.
.
És igen nemsokára már a kanapén egymáson feküdve pihentünk. De aztán rájöttünk, hogy a nappali közepén vagyunk és nemsokára megjönnek a többiek így úgy döntöttünk, hogy bemegyünk a szobába és ott pihenünk tovább.
- Min gondolkozol ennyire?- ránt vissza gondolataimból Kook
- Semmin...-mondtam neki
- Ha semmi lenne akkor nem pirultál volna el. Csak nem rólam ábrándozol, hogy éppen az ágyban vagyunk, csak.. nem éppen alszunk..- nem szólaltam meg. Túl kínos volt a szitu- Szóval igen!- mosolyodott el kacéran. Szerencsére a srácok kimenettek, úgyanis mondták, hogy lehet menni kajálni. Igen azért mondom így mert rohadt éhes voltam. Vacsi után volt még torta is.Este 10 óra lehetett és én már kezdtem fáradt lenni. Így haza mentünk Kookkal.
- Maradthattál volna még!- mondtam neki
- Veled szerettem volna lenni- csókol meg a végére ami kicsit hosszabra sikeredik.- Én most elmegyek fürödni- mondom neki és megpusziltam az orrát
- Jövök!- kiáltja utánnam ami megmosolyogtat
Megengedtük a vizet, majd beleültünk a kádba. Jungkook végig a hasamat simogatta, ami már eléggé nagy volt.
- Már nem kell sok és ők is velünk lesznek! - mondta
- Igen- mondtam és és fejemet a hártahajtottam a vállára.
- Kicsim?
- Igen?
- Szóval amikor megszületnek a picik akkor velünk fognak aludni igaz?
- Igen
- Mit szólnál ahhoz ha külön szobába lehetnének?
- De itt nincs elég hely
- Nem itt. A céggel találtunk egy házat nem messze innen
- Micsoda? Ez nagyszerű!
- Nem sokára át is pakolhatnánk
- Az jó- mondtam mososlyogva
- Figyelj? Te gondolkodtál a neveken?
- Igen. Már meg is vannak
- Na.. és elmondod?
- Majd megtudod, amikor megszületnek. Azt szeretném ha meglepetés lenne.
- Okés. Na gyere menjünk lefeküdni.
Kiszálltunk a kádból és elmentünk aludni.Annyeong!
Na itt vagyok egy ujabb résszel😄💕 Remélem tetszett💕
ESTÁS LEYENDO
THE NEW MEMBER {Jungkook FF.}(BEFEJEZETT)
FanficKyra egy átlagos magyarországi lány volt aki, angyali hanggal volt megáldva. Viszont Ő nem igen hisz senkinek aki ezt modja neki. Egy nap egy hihetetlen ajánlat kínálkozik elé, amit nem igen lehet visszautasítani. Azonban nem csak állás hanem talán...