VI

6.3K 386 76
                                    

Pred oltarom je drhtala od sreće, postaće voljena žena Maximilijana Lombardija, čuvenog hotelijera, biznismena i zavodnika. Pokušavala je da utiša svoje srce, ali ne i da sakrije osmeh, koji nije silazio sa njenog lica od momenta kada se to jutro vratila kući, istuširala se i popila nešto protiv mamurluka. Njeno pijanstvo, i to da nije provela noć u svom krevetu, niko nije primetio i zbog toga je neizmerno bila zahvalna Bogu, ali i Fioni i Luki. Njena nepromišljenost ostala je neprimećena, a tragovi burne noći sakriveni šminkom profesionalnog šminkera.

Pred sam čin venčanja, nešto joj je pokvarilo sreću. Maxa je neko pozvao telefonom. Nakon tog razgovora činilo joj se da se promenio i prestao da se smeje onim svojim očaravajućim osmehom koji je otvarao vrata duše svakoga kome je bio upućen. Venčanje je kasnilo desetak minuta jer je on non-stop telefonirao. Osećala je da nešto nije u redu, ali nije mogla da dokuči šta. Cela njegova i njena porodica bile su tu, kao i njihovi najbliži prijatelji. Pretpostavljala je da je reč o nekom važnom poslovnom angažmanu i da je u pitanju nešto zaista krupno. To vreme čekanja, da joj se pridruži pred oltarom, odužilo se kao sama večnost. Osmehivala se na čudne poglede ljudi u prvim crkvenim klupama dok joj je srce probadala zebnja. Emilija nije sumnjala u Maxovu ljubav, ali se osećala veoma neprijatno jer on je bio čovek koji nikada ne kasni i koji iznad svega poštuje svoju porodicu i njen ugled. Takvo njegovo ponašanje nije bilo uobičajeno i Emilija se pribojavala da je reč o nečemu veoma ozbiljnom.

U salu se vratio namrgođen. Stao je pored nje izbegavajući njen pogled. Uhvatila ga je za ruku na šta on nije odreagovao, samo je zamolio sveštenika da počnu sa ceremonijom venčanja. Sudbonosno da izgovorio je tako brzo, a poljubac koji je potom usledio bio je leden i bez imalo emocija, kao da je neko drugi stajao pored nje. Pitala ga je šta nije u redu, ali on je izbegao odgovor. Čudila se zašto drži uključen mobilni telefon koji je, pritom, vibrirao bez prestanka. On se javljao, u pauzama, između pozdravljanja sa gostima, svaki put piljeći u nju. Od tog pogleda se ježila. Tešila se mišlju da Max ima ozbiljan poslovni problem, posebno kada je rekao bratu da zabrani novinarima ulaz u restoransku salu. U jednom trenutku i otac je pitao šta se dogodilo i zašto Max izgleda tako čudno. Nije znala šta da mu odgovori, ali ta pitanja donela su joj još veći nemir. Nakon pozdravljanja sa gostima, Max je uhvatio za mišicu i odvukao iz restoranske bašte u svoj apartman na spratu.

* * *

Emilija zatvori oči i jedna suza skliznu joj niz obraz, prisećajući se kako joj se, u samo jednom trenu, život pretvorio u pakao.

Nespremna na ono što će se dogoditi, bez reči je gledala slike koje joj je poturio pod nos odmah po ulasku u isti onaj apartman u kome ju je zaprosio i učinio ženom. Na slikama je bila ona, potpuno naga, u svim mogućim vulgarnim pozama sa tri, takođe, potpuno naga muškarca.

Pred očima joj zatitraše natpisi sa internet i novinskih portala:

Pred očima joj zatitraše natpisi sa internet i novinskih portala:

Buduća gospođa Lombardi orgijala!

Da li je orgijanje Emilije Riči, pred sopstvenu svadbu, samo vraćanje duga njenom budućem suprugu?

Šta povezuje ovo dvoje ljudi: ljubav ili nešto drugo?

Gospodine Maximilijano Lombardi, znate li koga ženite?

Imaš li stida, Emilija?

* * *

Besno ju je gurnuo prema krevetu. Osetila je snažan pritisak u grudima, činilo joj se da će se ugušiti.

„Emilija, zagorčaću ti život za ovu bruku!", vikao je, poput razjarenog lava, nadnet nad nju dok je ona pokušavala da dođe sebi i shvati šta se dešava. „Poželećeš da si mrtva!"

Odbačena 📖 (izdata, april 2019.)Where stories live. Discover now