Hatırlatma:"Yazık olacak sana Min Joon "
Kafasını hedeflediğim anda arkamdan gelen ses ile bir şeylerin yanlış gittiğini anlamam uzun sürmemişti
"Bana neden yazık olacakmış küçük hanım ?"
................................................................
İçimden uzun bir küfür edip arkamı döndüm ciddi anlamda resimdeki adam oydu kapıdan çıkan adam ile aynı şeyleri giymişlerdi ve çok benziyorlardı. Bu yüzden şaşırmıştım ya zaten ama tabiki başladığım işi bitirecektim belimdeki silahı çekip ona doğrulttuğumda teslim olurcasına elini kaldırdı.
(Silahı bu ama isteğe göre başka bir şey hayal edin )
"Sakin olurmusun biraz"
"Başladığım işi bitirmeden buradan gitmem "
Gözlerinde hafif bir korku belirdiğinde histerik bir şekilde gülümsedim
"Seninle bir anlaşma yapamaz mıyız ?"
"Nasıl bir anlaşma olacağına bağlı"
Memnunca gülümsediğinde cebinden telefonunu çıkardı
"Tek bir mesajla sana verilen paranın iki katını verebilirim "
"Patronum buna izin vermez "
Bana anlamadığım bir bakış atıp kafasını eğdi bir şey düşünüyordu bende o sırada silahı belime geri koymuştum
"Şimdilik yaşamana izin versem bile eninde sonunda ölürsün "
"Patronun kim "
"Bunu sana niye söyliyim ki "
"Hao'ya çalışıyorsun değil mi?"
Şaşkınlıkla baktığımda bana acıyla gülümsemişti bunu bilmesi imkansızdı.
"Kendisi benim üvey babam olur"
"Beni kandırmaya çalışmadığını nerden anlayabilirim ki ? Belkide sadece bana kendini acındırıp kaçıp gideceksin ?"
"Kafes dövüşlerinde seni görmüştüm senin 2 katın olan adamı yere sermiştin o zamandan beri ilgimi çekiyorsun bu kadar güçlü ve soğuk kanlı bir kızı tanımak isterdim ama anlaşılan ömrüm buna yetmeyecek "
"Eğer biraz daha saçmalamaya devam edersen ciddi anlamda seni şuracıkta öldürürüm"
Sinirli halime gülmüştü ama bu beni daha çok sinirlendirmişti belime koyduğum silahı çıkartıp hiç şüphe etmeden ayağından vurdum
"Ciddi olduğumu söylemiştim "
O acıyla yere oturup ayağını tutmaya başladığında iki silahımı da alıp koşarak ordan uzaklaşmaya başladım yüzümü görmüştü aslında ama korkmuyordum zaten niye korkmalıyım ki bir ego yüzümü gördü diye mi ? Hah kesinlikle hayır.
En sonunda binadan çıktığımda arabama atlayıp son hızla ağaç evime sürdüm. Genelde acil bir durum olduğunda veya yalnız kalmak istediğimde oraya giderim orayı ben ve Gizem hariç kimse bilmiyor zaten...
(Hangisini isterseniz artık...)
Arabayı durdurup aşağı indiğimde o mis gibi toprak kokusu direk ciğerlerimi doldurmuştu. Bu kokuyu kendimi bildim bileli severdim sakinleştirici bir etkisi vardı.
Yatağıma yatıp bu gece eve gelmeyeceğim hakkında Gizem'e mesaj attım ilk başta söylenmişti ama sonra yalnız kalmak istediğimi söyleyip onu ikna etmiştim bir yandan da ayağından vurduğum Min Joon'u düşünüyordum ölmüş olabilir mi acaba ? Ama telefonu yanındaydı büyük ihtimal şuan yarasına pansuman falan yapılıyordur ve eminim yarın bütün haber ve magazinlerin konusu olacaktım. Öldürsem dert öldürmesem ayrı dert arkadaş ne yapacağım ben ? Ayrıca ben niye bu adamı düşünüyorum ki ? Gebersin umrumda bile değil.
Gözlerim artık kapanmaya başlayınca kendimi güzel uykuma bıraktım.
.............................................................
Telefonun çalma sesi ile uyandığımda sinirle açıp kulağıma götürdüm
"Ne var ne !?"
"Sakin ol Gece haberleri gördün mü?"
"Hayır"
"Benim araştırdığım bir adam vardı ya hani seni görmek isteyen adam işte o dün akşam senden bahsetmiş "
"Ne demiş peki ?"
"Sadece üç kelimelik bir şey söylemiş"
"Söylesene kızım !"
"Asi Güzelimi arıyorum demiş ve ekranın yan tarafında da senin kapşonlu bir resmin var ama neyseki yüzün falan gözükmüyor ama yinede tanınabilirsin "
"NE ?! Başıma bir gelmeyen bu kalmıştı o da geldi müthiş ya "
"Bir şey daha var akşama bir kokteyl olacakmış patron seni ve beni de çağırdı gelmemiz lazımmış ve ayrıca senin için güzel bir şeyler giysin dedi "
"Aisshh ! Tamam kapa "
Telefonu onun yüzüne kapadığımda arabanın anahtarlarını da alıp arabama gittim yolda giderken eve sayamadığım kadar ramen alıp öyle gelmiştim Gizem saolsun hepsini bitiriyordu çünkü
Eve geldiğimde ise Gizem çoktan kokteyl için hazırlıklarına başlamıştı anlaşılan uzun bir gece olacak...
.
.
.
.
Eveett herkese merhaba
Sizce nasıl devam ediyor ?
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer Girl
Teen FictionGenç kız yine devirmişti yere kendisinin iki katı olan adamı bütün salondan o tezarruatlar yükselirken kız histerik bir gülüş attı ortaya Adam da onu izliyordu karşısındaki kız çok değişikti onun için biraz fazla farklıydı