5.Bölüm

104 10 0
                                    

Hatırlatma: Adam bana p*ç bir şekilde gülümsemeye başlayınca tam iki bacağının arasına dizimi geçirdim o yere düşüp acıyla bağırırken sesten dolayı sadece ben duyuyordum. Histerik bir şekilde gülüp maçın olduğu yere gittim.

Ve o anda neredeyse hayatımdaki en büyük şoku yaşadım onun burada ne işi vardı!

........................................................................

"Min Joon!!"

Yerde yatmış ve hareket etmiyordu onu yenen adam ise sevinç hareketlerini yapmakla meşguldü. Hemen görevliye gidip sinirle bağırdım

"Hemen anahtarı ver !"

"Üzgünüm ama vere-"

"VER ŞU ANAHTARI "

Görevli beni sesimden tanımış olmalı ki korkarak cebinden anahtarı çıkarıp bana verdi. Asma kilidi açıp bir kenara fırlattım ve içeri girdim.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun buraya giremezsin !"

Kapşonlumu çıkartıp bir kenara fırlattım ve hızla adamın yakasına yapıştım bu hareketime gülmüştü.

"Beni yenemezsin minik kız boşuna uğraşma "

Histerik bir gülüş atıp tam karnına yumruk atıp iki büklüm olmasını sağladım ardından da göğsüne tekme attım bu hareketimden çok etkilenmemişti ama yinede canını acıttığım kesindi.

Adam bana koşup yumruk atacakken eğilip ıskalamasını sağladım ve diz kısmına bir tekme  atıp yere düşürdüm ve karnına oturup yüzünü kanlar içinde bırakana kadar yumruk attım

"Gece.."

Kanlar içinde olan Min Joon 'a baktığımda adam bu hareketimden faydalanmış ve beni üstünden atmıştı yere yapıştığımda yüzüme yaklaşık 5 tane yumruk yemiştim ve daha da devam ederse bayılacağımı bildiğim için son gücümle iki bacağının ortasına tekmemi attım.

Adam yerde kıvranırken ayağa kalktım ve kafasına tekme atıp bayılmasını sağladım başım dönüyordu ama yinede Min Joon 'un yanına gitmeyi başarmıştım yanına çöküp kafasını dizlerime koydum

"Min Joon iyi misin canın çok yanıyor mu "

"K-kaşın...yüzün"

"Boşver beni ilk önce sana bakmalıyız "

Daha fazla konuşmaması için elimle ağzını kapatıp sus işareti yapmıştım. Bir kaç görevli gelip Min Joon' u tedavi odasına götürdüklerinde bende arkalarından gitmiştim.

"Hasar çok mu büyük ?"

Hemşire bana bakmadan kafasını olumsuz anlamda salladığında derin bir nefes verdim ama sinirim geçmemişti burada olması tam bir delilikti

"Ne yapmayı planlıyordun Min Joon ? Ölmeyi mi ?"

"Sadece ne kadar g-güçlü olduğumu k-kanıtlamak istemiş-tim "

Zorlukla konuştuğunda en çok darbeyi karnından yediğini anlamam zor olmamıştı

"Güçlü olduğunu kanıtlamana gerek yok ! "

"Ben... Eğer ben-im ne kadar güçlü ve  cesur oldu-ğumu görürsen beni seve-ceğini düşünmüştüm "

"Seni sevmem için güçlü veya cesur olmana gerek yok sadece kendin ol !"

Hemşire işini bitirip odadan çıktığında yattığı sedyede oturur hale gelip gözlerime bakmaya başladı

"Benim için kendini tehlikeye attın ."

Killer Girl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin