Hatırlatma:Bana sarılmaya kalktığında ittirip yere düşmesini sağladım ve histerik bir şekilde güldüm
"Biz çok ters dünyalarda insanlarız Min joon boşuna umutlandırma kendini "
Oradan uzaklaşırken arkamdan bağırmıştı.
"Zıt kutuplar birbirini çeker unutma!"
....................................................................
1 hafta geçmişti ve ben kimseyle ne konuşmuştum ne de bir mesaj atmıştım eve veya ağaç evime bile gitmemiştim. Hiç kimsenin beni bulmasını istemediğim için otelde kalımıştım şu an ise ara sokaklarda bulduğum bir spor salonunda karşımdaki kum torbasını parçalamak istercesine yumruklarımı savuruyordum hafta ortası ve daha erken bir saat olması nedeniyle benden başka kimse yoktu. Bu da daha rahat olmamı sağlıyordu
Elimdeki bütün eklemlerim ağrımaya başladığında sinirle bağırıp yandaki duvara son gücümle yumruk attım. Kafes dövüşlerine gitseydim rahatlardım ama tanıdık birisi görmek istemiyordum daha doğrusu kimseyi görmek istemiyordum.
Yere oturup sırtımı duvara yasladığımda derin bir nefes alıp elime baktım. Deli bir şekilde kan vücudumu terk ediyordu.
"Sonunda"
Tanıdık sesi duymam ile şeklimi bozmadan karşımda durmuş bana bakan Min Joon'a cevap verdim.
"Git buradan"
"1 haftadır seni arıyorum aramadığım yer kalmadı! arkadaşın Gizem intihar edebilecek cesarete sahip olduğunu söyleyince ne kadar korktum haberin var mı ?"
"O artık arkadaşım değil "
Yüzüne baktığımda kasılan çenesini fark ettim ilk defa ciddi anlamda sinirlenmişti
"Hayatından bir kişiyi bu şekilde kolayca atamassın !"
Ayağa kalkıp gözlerine çevirdim bakışlarımı bedeni sinirli olduğunu söylüyordu ama gözleri tam tersi ağlayacak gibiydi.
"Bu seni ilgilendirir mi ? Benim hayatım benim kararlarım "
Sırtımı duvara yasladığımda gözleri 1 saniyeliğine bütün bedenimde dolaşmıştı ama hemen sonra toparlanıp gözlerime tekrar gelmişti.
"Sana bir şey sorabilir miyim gerçekten önemli "
Kaşlarımı kaldırıp sor dercesine baktım
"Eğer hayatında bir kişilik boş yer varsa beni... Yani seni seven adamı hayatına alır mısın ?"
"Sana değişik geldiğim için beni sevdiğini sanıyorsun "
"O zaman şu an kalbimin deli gibi atması normal mi ?"
Gözlerimi yere dikip düşündüm ona şans vericek miydim ? Tabiki hayır ! Sadece kendini kandırıyordu kısa süre sonra hevesi geçecekti
"Başka kapıya Min Joon kendini de beni de kandırmaktan vaz geç"
Çıkışa doğru yürümeye başladığımda arkamdan koşup bileğimden tutmuş ve kendisine çevirmişti
"İlk defa böyle hissediyorum ben Gece heves değil çok güçlü bir şey ben seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum nolur beni sensiz bırakma "
"Kusura bakma Min Joon yapamam "
Bileğimi kurtarıp hızla spor salonundan çıktım.
"Gece bekle ! Nolur dinle "
Kulaklıklarımı kulağıma takıp son ses müzik dinlemeye başladım ve hızla oradan uzaklaştım
.....................................................................Min Joon'dan Devam ~
Neden beni reddetti ? Anlamıyorum.Resmen benden nefret ediyor. Ondan güçsüz olduğum için mi ? Neredeyse kas yığını gibi adamım minik bir kıza karşılık bile veremiyorum geçen beni ittirdiğinde bile dengemi sağlayamadım. Ah ! Tam bir rezillikti!
Ama böyle bitmicekti bizim hikayemiz mutlu son ile biticekti. Öyle olmak zorundaydı... Elimden ne gelirse yapacaktım gerekirse bende kafes dövüşlerine gidicektim gerekirse bütün gün çalışıp ona ne kadar güçlü olduğumu kanıtlayacaktım ! Elbet sende beni seviceksin Gece hanım !
........................................................................
Gece 'den Devam
Bu gece kafes dövüşelerine geri dönücektim biraz paraya ihtiyacım vardı yurt dışına çıkıp kendime yeni bir sayfa açmayı düşünüyordum uzaklarda güzel bir düzen kurup olaylardan uzak kalıcaktım sakin ve huzurlu bir hayatım olacaktı.Ama bunların hepsini gerçekleştirebilmem için ilk önce para lazım.
Üstümü giyinip hızla dışarı kafes dövüşlerinin olduğu yere doğru gittim yakın olduğu için arabaya gerek duymuyordum.
İçeri girmeden önce kapşonumu kapadım bu bir süre de olsa tanınmamı engellerdi en azından ben öyle umuyordum.
İnsanların arasından geçerken maçın tam ortasında geldiğimi anlamıştım ve çoğu kişinin ağzında aynı laf vardı 'bu zengin burada ne yapmaya çalışıyor ölecek ' aklıma Min Joon gelmişti ama kısa süre içinde bu düşünceden vazgeçmiştim yeterince parası vardı zaten
"Senin gibi narin kızlar için burası tehlikeli "
Arkamı döndüğümde 40 yaşlarında bir adam veya amca diyebiliriz. Görmüştüm
"Seni ilgilendirmez "
İlerleyecekken önüme geçip beni durdurmuştu.
"Hadi ama eğlen benimle "
Hah! şuna bak! dedem yaşında insan bana asılıyor ama madem eğlence istiyor eğlenelim bakalım !
"Benim kurallarımla ama "
Adam bana p*ç bir şekilde gülümsemeye başlayınca tam iki bacağının arasına dizimi geçirdim o yere düşüp acıyla bağırırken sesten dolayı sadece ben duyuyordum. Histerik bir şekilde gülüp maçın olduğu yere gittim.
Ve o anda neredeyse hayatımdaki en büyük şoku yaşadım onun burada ne işi vardı !
.
.
.
.
İçime sinmedi ama yinede atayım dedim.
-Sizce Min Joon ne yapmalı ?
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
Bayysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer Girl
Teen FictionGenç kız yine devirmişti yere kendisinin iki katı olan adamı bütün salondan o tezarruatlar yükselirken kız histerik bir gülüş attı ortaya Adam da onu izliyordu karşısındaki kız çok değişikti onun için biraz fazla farklıydı