(Előre is naaaaggggyon bocsi ezért a részért, plíz ne öljetek meg xddd eredetileg nem így terveztem, de így khm viccesebben fog kijönni később :3 lávcsi van)
Másik dolog: mostantól az üzenetek úgy fognak kinézni, hogy az összeset átrakom dőlt betűre. Jobb oldalra is akartam igazítani, de egyszerûen nem megy :C Remélem érthető lesz.
Joe szemszögéből
Rezgett a telefonom, mire felébredtem. Ajj, pedig álmomban Ben már épp majdnem levette a felsőjét!
4:56
Oké. Ki a halál lehet az ilyenkor? Még mindig félálomban nyomtam meg a telefonomon a gombot, amit rögtön meg is bántam. Azt hittem, menten megvakulok. Előbb fel kellett volna kapcsolnom az olvasólámpám az ágy mellett.
Egy ismeretlen számról kaptam egy sms-t, azt viszont rögtön láttam, hogy az Egyesült Királyságból küldték, a szám ugyanis +44-gyel kezdődött.
+44 20 7946 0560: Ez a telefonszám ugye Joe Mazzello-hoz tartozik?
Te: Igen, itt Joe Mazzello. Ki ír?
+44 20 7946 0560: Cheryl...
Ki a fene az a Cheryl? Ismerek én bárkit is, akit így hívnak? Biztos... Mégis - ki lehet az? Elmentettem a telefonszámot 'Cheryl(??)' néven.
Te: ...Igen? Mit szeretne?
Cheryl(??): Nagyon féltékeny vagyok...
Úristen mi a--? Ez most egy pszichopata? Kezdek félni... Hajnali ötkor írogatja itt nekem hogy féltékeny, ez nagyon creepy. Nem válaszoltam, megvártam, hogy ő írjon újra.
Cheryl(??): Tudod... Ben csakis miattad hagyott el.
Mi?
Mii???
Máris kiment a szememből az álom.
Te: Mi?
Cheryl(??): Ben Hardy.
Cheryl(??): Az exe vagyok. Kérdezd meg Bent, ha nekem nem hiszel.
Te: De mégis mit akar ez az egész jelenteni?
Cheryl(??): Ben totál beléd van esve.
Cheryl(??): Sosem gondoltam volna, hogy ilyen körökben is érdekelt, de úgy tűnik, mégis.
Oké, ezt nem vagyok képes felfogni.
Te: Szóval... Bejövök neki?
Te: Úgy...?
Cheryl(??): Azt hittem értesz angolul...
Kikapcsoltam a telefonom, és a mellkasomra ejtettem. Ezt még fel kellett dolgoznom.
Én bejövök Bennek. Ez tényleg igaz lenne? Lehet hogy csak ugrat... Mi van, ha Gwilym vett rá valakit, hogy írjon nekem? Csak hogy felvidítson, vagy valami.
Neem, azért ez mégsem lehet. Gwil nem ilyen. Tudná, hogy mennyire képes lennék beleélni magam, aztán meg csalódnék, amikor kiderülne, hogy nem igaz.
Vajon honnan szerezte meg az a Cheryl a telefonszámomat (ha azt a lehetőséget kizárjuk, hogy Gwilym küldte rám)? Igaz, azt állította, hogy Ben ex-barátnője. De akkor is... Csak úgy elvenni a volt pasid telefonját, hogy megkeresd benne annak a valakinek a számát, aki most tetszik neki? Aztán meg elmondani az illetőnek, hogy bejön a volt barátodnak? Mindezt csak azért, hogy kikezdj az exeddel? Mi ez már?
YOU ARE READING
đ NĂ©lkĂŒled | Hardzello | Hun â
Fanfiction[BEFEJEZETT] Joe Ășj, szĂĄmĂĄra eddig ismeretlen Ă©rzĂ©seket kezd el tĂĄplĂĄlni a szĂnĂ©sztĂĄrsa irĂĄnt. Vajon mit fog kezdeni ezekkel az Ă©rzĂ©sekkel? ~ A törtĂ©net a BohĂ©m RapszĂłdiĂĄban szereplĆ szĂnĂ©szek instagram posztjait veszi alapul, de â a benne törtĂ©nĆ e...