Amúgy egyébként by the way nagyon szépen köszönöm a 220+ read-et ❤
Felraktam instagramra a legújabb Cardboard Ben-es videót. Már nem volt újdonság, hogy mindenkinek tetszik. Viszont Ben írt.
Ben: Szegény Cardy B!
Ben: Igaz ellopott téged tőlem, de még én se bánnék így vele!Hogy... Micsoda? Ellopott... tőle? Nagyon hevesen kezdett el verni a szívem. Biztosan nem úgy értette, nyugi Joe! Nem úgy értette... Nem úgy-
Ben: Hát Joe... Csalódtam benned... 😂
Te: 😂
Te: Jobb lett volna, ha téged csomagollak be a bőröndömbe?
Te: Majd benne hagytalak volna napokig... hm? 😂Ben: 😂
Ben: Amúgy jól vagy, minden oké?Te: Igen, minden rendben! Köszi :)
Te: Veled is minden rendben?
Te: Úgy értettem Frankie-vel ;)Ben: 😂
Ben: Köszi, én is szeretlek...Nyugi Joe... Nyugi... NYUGIII... Ironikusan mondja, nem gondolja komolyan, ez csak vicc, nyugodj le! Egy kicsit muszáj voltam lerakni a telefonomat. Felálltam ülő helyzetemből, elmentem a mosdóba, majd vizet locsoltam az arcomra.
Belenéztem a tükörbe. Ma reggel még nem borotválkoztam. Pedig kéne. Viszont most túl felkavart lelkiállapotban vagyok. Nem jó.
Visszamentem a szobába, újra a kezembe vettem a telefonomat. Lauren 10 perce volt elérhető.
Te: Hé, Lauren, nincs kedved holnap elmenni a Central Parkba?
Te: Persze csak ha ráérsz :)Felsóhajtottam. Úgy felpörgetném az időt, ha lehetne. Egy kicsit megsürgetném. Újra találkozni akarok a srácokkal. De legfőképpen Bennel... Istenem, annyira hiányzik... Pedig csak pár napja láttuk egymást. Miért hiányzik ennyire?
Olyan jó lenne, ha újra beszélhetnék vele. Mellette ülhetnék, és megint valami hülyeségen nevetnénk, miközben eszünk... Vagy Frankie-vel játszanánk. Aztán ahogy rám nézne, újra elveszhetnék azokban a ragyogó szemeiben. Hallgathatnám azt a szexi mély hangját, és gyönyörködhetnék a nevetésében.
Miért? Miért történik mindez? Pedig sosem gondoltam rá így ezelőtt... Erre most meg már négy napot alig bírok ki nélküle.
Lauren válaszolt.
Lauren: Még szép, hogy van kedvem :D
Lauren: Délután kettőtől ráérek. Úgy jó lesz?Ismét sóhajtottam. Annyira nehéz ez. Nem tudom, sikeresen végbe fog-e menni, amit tervezek. Nagyon remélem, hogy hatásos lesz.
*másnap*
Kényelmes ruhákba öltöztem. Mielőtt elindultam, magamra kaptam a kabátomat. Azt beszéltük Lauren-nel, hogy az állatkert bejáratánál találkozunk, így azonnal arrafelé vettem az irányt, ez alkalommal az autómban ülve. A közelben kerestem parkolót, majd kiszálltam, és a bejárathoz mentem.
„Hahó, Joe!" hallottam a hátam mögül Lauren hangját, mire megfordultam. A nőn sötétkék farmer volt, felül pedig egy vörös kabát. A haját kontyba fogta, arcán alig észrevehető smink. „Szia!" üdvözöltem egy mosollyal.
Elindultunk az állatkert belseje felé. Mindig, mikor egy újabb állatot láttunk, arról beszéltünk. Közben különböző témák is felmerültek, mint például a zene. „Már azelőtt is szeretted a Queent, hogy felmerült, szerepelni fogsz a filmben?" kérdezte.
„Nem ismertem annyira a zenéjüket, mint most, de igen. Valahogy mindig is az életem része voltak." feleltem. „Például amikor az Undrafted-et forgattuk, minden reggel a Somebody To Love-ot hallgattam, hogy jobban felpörgessem magam. Na és te?"
„A szüleimnek a Queen volt a kedvenc együttesük. Mindig azt hallgattuk, amikor kicsi voltam." mondta. „Amikor megláttam a film előzetesét, annyira megörültem! Olyan volt, mintha újra egy kicsit gyerek lehettem volna."
„Mit szóltál az események pontatlanságához? Mármint, nem akadtál ki nagyon?" kérdeztem. Kíváncsi voltam, vajon tényleg annyira kiakadt-e mindenki, mint mondják... „Hát igen, észrevettem őket, bár nem nagyon zavart. Amúgy sem dokumentumfilmnek készült, szóval nem is értem, mi ez a nagy felhajtás körülötte." „De jó ezt hallani!" mosolyogtam rá, miközben továbbmentünk. Az egész délutánt ott töltöttük, és nagyon jól éreztük magunkat. Aztán amikor hazafelé indultunk volna, felajánlottam neki, hogy hazaviszem a kocsimmal. Ő elfogadta, szóval beültünk az autóba.
„Itt is volnánk!" jelentettem ki, ahogy lehúzódtam a házánál. Kedves mosollyal néztem rá, ő pedig viszonozta. „Joe..." A kezem után nyúlt, és óvatosan megfogta. „Olyan jól éreztem magam veled!" A szabad kezemmel megsimítottam az arcát. „Én is veled..." Mélyen egymás szemébe néztünk. Pár kényelmes csöndben eltöltöttött pillanat után Lauren közelebb hajolt, és ajkait az enyémhez nyomta. Mindketten elvigyorodtunk, majd elköszöntünk egymástól. Lauren kiszállt, és végig integetett, amíg elhajtottam.
Helyes, helyes... úgy tűnik, minden a terv szerint halad...
Fúha, hova haladnak itt a dolgok?! Remélem izgultok 😏😁
VOCÊ ESTÁ LENDO
💚 Nélküled | Hardzello | Hun ✔
Fanfic[BEFEJEZETT] Joe új, számára eddig ismeretlen érzéseket kezd el táplálni a színésztársa iránt. Vajon mit fog kezdeni ezekkel az érzésekkel? ~ A történet a Bohém Rapszódiában szereplő színészek instagram posztjait veszi alapul, de ⚠ a benne történő e...