Giriş

35.4K 589 650
                                    

Karakter Tanıtımı

Ece

Saf ve herkesi kendi gibi iyi yürekli sanan temiz bir kız. Zengin bir ailenin göz bebeği. Son derece iyi okullarda eğitim görmüş zeki ve başarılı bir kız. Iç güzelliği gibi dış güzelliği de dudak uçaklatacak derecede. Deniz mavisi gözleri ve onu taçlandiran karamel tonu saçları ile girdiği her yerde göz dolduruyor. Hayatı boyunca hiç sevgilisi olmamış ve hiç tehlikeli bir insanla tanışmamıştır. 17 yaşında olan prensesimiz çevresi tarafından hep parmakla gosterilen biri olmuştur.

Kağan

Dış görünüşü her ne kadar tehlikeli olsa bile içten duygusal ve hassas biri. Son derece çekici ve sexy olan Kağan çevresine zarar vermekten kurtulamiyor. Siyah gözleri ve onu tamamlayan saçları ile cevresinde gizemli bir hava yaratırken bozuk ruh hali onu tehlikeli yapıyor. Hayatına bir kız bile girmeyen esas oglanimiz şimdiye kadar aradığı kızı bulamadı. Aradığı kız ise onu tamamen bambaşka bir adam olarak düşündüren bir tipti ki böyle bir kız yoktu. 17 yaşında zeki ve umursamaz bir hali olan bütün kızlar tarafında arzulanan biri.

Ceren

Ece'nin çocukluk arkadaşı ve yeni okulunda sıra dostu. Deli dolu ve sivri dilli olması onu çok neşeli ve sevecen biri yapıyor. O da Ece gibi zeki ve başarılı, zengin bir ailenin sarı kuşu. Hiç bir erkekle anlaşamayan dediğim dedik biri.

Deniz

Kağan'ın yakın arkadaşı ve onun kadar tehlikeli biri. Yakışıklı ve çekici olması bütün kızların dikkatini çekiyor. Çok sayıda kız ile birlikte olduğu için camiada playboy olarak adından sıkça bahsedilir. Tek gecelik ilişkileri dışında uzun soluklu bir ilişki yasamamistir. Görünürde böyle iken içten duygusal biridir.

Hep Seni BekledimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin