MUZYKA: Most Emotional Music: "And They Have Escaped The Weight Of Darkness" by Ólafur Arnalds
KANAŁ NA YOUTUBE: HDSounDI
LINK: https://youtu.be/VWhJi2roJTw
CZĘŚĆ DODANA DNIA: 31.05.2019
---------------------------
Po kolejnych kilkunastu minutach rozmowy z All Might'em, bohater postanowił położyć się spać. Z resztą to samo doradził (e/c) okiej, jednak nie byłaby sobą gdyby posłuchała jego rady. Upewniając się, że nikt nie przyłapie jej na gorącym uczynku, narzuciła na beżową koszulę nocną ciepły, skórzany płaszcz. Na swoje nagie stopy wsunęła buty sięgające po kolana, wyszywane w środku białym futrem. Na palcach wyszła ze swojego namiotu by od razu zostać przywitaną widokiem jej towarzyszy smacznie śpiących wokół powoli gasnącego ogniska. Jednak kogoś brakowało.
'Gdzie o tej porze może być Bakugō?'
Przez moment rozglądała się wokół jednak nigdzie nie było nawet wskazówki, gdzie mógł się udać. Nie rozumiała dlaczego, ale miała złe przeczucia co do jego zniknięcia. Z coraz większym niepokojem zaczęła wypatrywać go w najbliższej okolicy. Odetchnęła z ulgą kiedy dostrzegła jego sylwetkę na pobliskim wzgórzu. Bez chwili zastanowienia ruszyła na górę, chcąc dowiedzieć się po co w ogóle wybrał się tam w nocy. Nie była to jakaś męcząca wyprawa, wzgórze nie było wysokie jednak doskonale było z niego widać leśne zakątki oraz gwieździste niebo.
„Bakugō...?" Wyszeptała cicho, zbliżając się do chłopaka. Stał odwrócony tyłem, jednak gdy tylko jej głos dotarł do jego uszu natychmiast się obrócił. Wyraźnie zszokowała go obecność dziewczyny, jednak szybko jego dezorientacja przerodziła się w złość.
„Co ty tu do cholery robisz?! Kilka godzin temu byłaś jedną nogą w trumnie, a teraz urządzasz sobie pierdolone przechadzki?!" Wysyczał przez zęby, widocznie zirytowany jej lekkomyślnością. Ostre spojrzenie krwiście czerwonych tęczówek przyprawiało zielarkę o ciarki na plecach.
„Martwiłam się co z tobą, nie byłeś na dole! Myślałam, że mogło stać się coś złego." (h/c) włosa spojrzała na swoje buty, nie chcąc dłużej mierzyć się z jego intensywnym wzrokiem. Jednak podeszła kilka kroków, stając z nim prawie twarzą w twarz. „Dlaczego tu jesteś? Co się stało?"
W jej tonie było coś błagalnego, wręcz desperacko próbowała dowiedzieć się co go gryzie. I może dlatego tak bardzo nie mógł tego znieść. Jedno spojrzenie w jej (e/c) oczy wystarczyło, żeby zapomniał co postanowił gdy tylko wydostali się z niewoli.
Nigdy więcej nie pozwolisz jej być blisko ciebie.
„Hę!? Chcesz wiedzieć?!" Nieśmiało przytaknęła na jego słowa, próbując domyśleć się co może wywoływać u niego ten niepokój. „Ci cholerni złoczyńcy robili z nami co chcieli, All Might stracił moc, a ty prawie umarłaś!"
„Ale to nie twoja wina-„
„To niby czyja!? Byłem za słaby, żeby cokolwiek zrobić, nie rozumiesz tego? Nie dałem rady, byłem tylko obciążeniem przez które wszyscy mają teraz problem. Gdybym nie dał się porwać w pierwszej kolejności nic z tego nie miało by miejsca." Dziewczyna po raz pierwszy widziała go w takim stanie. W kącikach jego oczu zbierały się drobne łezki, a jego szorstka dłoń przeczesywała blond czuprynę. Wyglądał jakby z każdą sekundą załamywał się coraz bardziej. „Dlatego masz się ode mnie odpierdolić, rozumiesz!? Znowu przeze mnie coś ci się stanie!"
CZYTASZ
BNHA Various x Reader PL [KINGDOM AU]|| 'Cause You're My Hero (だってアタシのヒーロー。)
FanfictionW świecie, w którym większość ludzkości posiada magiczne zdolności rodzi się pewna dziewczyna, która jeszcze nie wie, że jej czerwona nić przeznaczenia ma więcej niż jeden koniec. (Y/N) (L/N) posiada umiejętności lecznicze, podobne do swojej nauczyc...