MUZYKA: Nightcore - Gasoline ✗ Savages (Reshape)
KANAŁ NA YOUTUBE: Zen-kun
LINK: https://youtu.be/nsjcmttZGyk
12/08/2019
===========================
"I'm not the only one who finds it hard to understand
I'm not afraid of God, I am afraid of man"Żywe miasto onieśmielało wielu nowoprzybyłych. W końcu tak dobrze prosperująca metropolia była na tyle duża oraz samowystarczalna by samodzielnie stać się krajem! Nic dziwnego, że grupa młodocianych bohaterów czuła się odrobinę zagubiona wśród całego tego zgiełku. Zapełnione ulice, głośne krzyki i tętniące tu życie były wręcz przytłaczające. Ludzie mieszkający tu od lat nie widzieli nic dziwnego w tym zamieszaniu, jednak osoba przebywająca tu pierwszy czy nawet piąty raz wciąż mogła czuć się nieswojo. Budynki różnych kształtów, kolorów i wysokości stały ściśnięte wzdłuż szerokich, długich ulic. A nad nimi wszystkimi górował niesamowicie majestatyczny pałac, należący do władcy całej tej krainy.
„Nie sądziłam, że zobaczę stolicę tak szybko..." Młoda zielarka z ciekawością notowała każdy dostrzeżony szczegół. Nowe miejsce było na tyle intrygujące, że czuła potrzeba zapamiętania jak najwięcej cudownych chwil podczas tej wycieczki. „Wszystko jest takie..."
„Większe, kero?" Idąca tuż obok medyczni zielonowłosa dokończyła jej zdanie, uśmiechając się na widok pogodnego nastroju dziewczyny.
„Wyjęłaś mi to z ust, Tsu-chan!" Zaśmiała się delikatnie, poprawiając zagubione pasemko (h/c) włosów. „A do tego wejdziemy do pałacu cesarza! To niewiarygodne!"
„Szkoda tylko, że w takich okolicznościach... Skoro dotyczy to Ligi Złoczyńców, musiało wydarzyć się coś niepokojącego. Mam złe przeczucia..." Słuszne zmartwienie Ochaco przywróciło przyszłej lekarce zdrowe spojrzenie na rzeczywistość. Racja, to nie jest czas na podziwianie zabytków.
„All for One uciekł z więzienia, to nie może być przypadek, że kilka dni po tym otrzymujemy wiadomość o wezwaniu do stolicy." Trójka dziewcząt przytaknęła na słowa młodego księcia, który szedł zaraz przed nimi razem z Iidą. „Musimy być przygotowani na najgorsze."
Nawet jeśli to okropne uczucie zdrady zawitało w głowie (e/c) okiej, nie mogła powstrzymać się przed chęcią zakończenia szczęśliwej passy złoczyńców. Jednak czy walka to najlepsza z dróg? Oczywiście, ludzie oczekują zorganizowanej akcji herosów, którzy zniszczą przeciwników w pełnej napięcia bitwie. Tak było od wielu, wielu wieków. To było uznawane za tak zwaną 'dobrą przemoc', coś co było konieczne, nawet jeśli czasem niemoralne.
'Ale czy istnieje dobra przemoc?'
Nim mogła dojść do dalszej części swoich kontemplacji, wszyscy zawitali pod wrotami strzeżonymi przez mały garnizon straży. Jeden z wojowników od razu nakazał im się wylegitymować, a po przyjrzeniu się listowi od cesarza, wpuścił grupę młodych bohaterów do środka. Inny żołnierz zaczął prowadzić ich wzdłuż wielu ścieżek, korytarzy i pomieszczeń. Dojście do ogromnych, białych drzwi zajęło im dobry kawałek czasu. Gdy stanęły otworem przyszli herosi spotkali się z widokiem gigantycznej Sali tronowej z marmurowym tronem na samym środku. Na siedzeniu wygodnie usadowił się niski mężczyzna o aparycji białej myszy. Wszyscy od razu ukłonili się w pas, nie chcąc obrazić tak dostojnej osoby jak cesarz.
CZYTASZ
BNHA Various x Reader PL [KINGDOM AU]|| 'Cause You're My Hero (だってアタシのヒーロー。)
FanfictionW świecie, w którym większość ludzkości posiada magiczne zdolności rodzi się pewna dziewczyna, która jeszcze nie wie, że jej czerwona nić przeznaczenia ma więcej niż jeden koniec. (Y/N) (L/N) posiada umiejętności lecznicze, podobne do swojej nauczyc...