Hayd - Suffocate
"You said stay here
But I'm running out of air
I hope you know
As I wait
I suffocate"14/02/2020
Wiele osób odradzało jej ten niedorzeczny pomysł. Jednak, nikt nie odniósł zadowalającego skutku, ponieważ (h/c) włosa dziewczyna z plecakiem na plecach właśnie wchodziła do miasteczka, które niegdyś napełniało ją strachem. Po długiej kontemplacji z samą sobą zdała sobie sprawę, że powoli i stopniowo zaczynała rozumieć prawdziwą naturę swoich własnych uczuć. Już tydzień po rozstaniu z grupą swoich przyjaciół zrozumiała, że różnooki książę stał się dla niej kimś wyjątkowym. Z utęsknieniem czekała na jakikolwiek list od niego, jednak nigdy nie doczekała się żadnej korespondencji z jego strony. Dlatego postanowiła zobaczyć co tak bardzo pożera czas młodego księcia. Ten pomysł wydawał się być głupi i niedorzeczny, a jednak oto jest. Stoi na rynku obserwując z uśmiechem przechodzących ludzi. Jakiś głos w jej głowie podpowiadał, że to jedyna szansa na odkrycie co tak naprawdę czeka ją w przyszłości. I u czyjego boku będzie dumnie kroczyć.
'Muszę zobaczyć się z Todoroki'm! I wygarnąć mu za brak listów.' Uśmiechnęła się sama do siebie i radosnym krokiem ruszyła w stronę ogromnego pałacu rzucającego cień na całe miasteczko.
Wiele osób po drodze uśmiechało się do niej pogodnie, wszyscy wydawali się zadowoleni ze swojego powszechnego życia. Jak widać to, że ojciec Shōto nie był najlepszym rodzicem nie oznaczało, że nie wiedział jak zająć się swoim księstwem. Nie bez powodu był nazywany drugim najlepszym władcą. Z pozytywnym nastawieniem stanęła przed wielkimi pałacem, w duchu rozmyślając jakim cudem może udać jej się dostać do środka. Jakby odpowiadając na rozmyślania właścicielki, fioletowy kolczyk zabrzęczał dumnie informując o swojej egzystencji. Zadowolona lekarka układała w głowie różnorakie dialogi, zbliżając się w stronę wrót pałacu.
„Król nie przyjmuje gości! Imię, nazwisko i powód przybycia pod bramy!" Wzdrygnęła się lekko słysząc donośny głos strażnika, który stał tuż przed nią. Jego wzrok był skoncentrowany na znanej wszystkim w zamku dziewczynie. Pierwszej, która odważyła się sprzeciwić oraz znieważyć króla poprzez odrzucenie jego propozycji zamążpójścia.
„(L/N) (Y/N), przyszłam prosić o audiencje u księcia." Odpowiedziała bez problemu spotykając się z przeszywającymi tęczówkami żołnierza przed nią.
„Książe nie może spotykać się z plebejuszami, tylko szlachcice oraz arystokraci są godni spotkania z jego wysokością! Uciekaj stąd, dziewczynko." Od razu mogła rozpoznać tę niechęć w głosie stróża, gdy próbował odstraszyć ją poprzez wyciągnięcie swojej włóczni.
„Jest mi bardzo przykro, że tak traktuje się honorowego przyjaciela rodu Shinsō. Proszę jedynie o audycję, nie o wystawne przyjęcie." (e/c) tęczówki wpiły się w zakłopotane ślepia mężczyzny, gdy bez problemu odgarnęła pasma włosów, ukazując dumnie wiszącą ozdobę. Wojownik wyglądał nie tylko na zaskoczonego, ale także na zakłopotanego. Spoglądając na swoich towarzyszy zobaczył tylko i jedynie niezdecydowanie. Nie chciał odpowiadać za wywołanie spięcia między królestwami, ale miał rozkaz, by nigdy więcej nie dopuścić (h/c) włosej przed oblicze władcy inaczej zostanie wtrącony do lochu! Otrzymując zrezygnowane przyzwolenie swoich współpracowników, wreszcie wrócił spojrzeniem do pałających pewnością siebie oczu zielarki.
CZYTASZ
BNHA Various x Reader PL [KINGDOM AU]|| 'Cause You're My Hero (だってアタシのヒーロー。)
FanfictionW świecie, w którym większość ludzkości posiada magiczne zdolności rodzi się pewna dziewczyna, która jeszcze nie wie, że jej czerwona nić przeznaczenia ma więcej niż jeden koniec. (Y/N) (L/N) posiada umiejętności lecznicze, podobne do swojej nauczyc...