Muzyka: Tiësto ft. Stargate & Aloe Blacc - Carry You Home
Kanał na YouTube: Proximity
Link: https://youtu.be/fPHKuk8O3a8
-----------
Grupka przyjaciół, wraz z nowym jej członkiem, wyruszyła z samego rana, tak jak obiecali to czerwonowłosemu władcy. Sam król jednak nie przyszedł pożegnać swojego dziedzica, a jedynie obserwował ich odejście z zamkowego balkonu. Młody książę czuł ogromny niepokój zostawiając tutaj swoją matkę, jednak ta zapewniła go, że kiedy wróci będzie na niego czekać z otwartymi ramionami. W zamian za to, różnooki obiecał jej, że pozna ją z niezwykłą dziewczyną, która tak bardzo zawróciła mu w głowie. (Y/N) nie za wiele wiedziała o następnym kompanie, którego mieli znaleźć. Za każdym razem, gdy temat schodził na kolejny cel ich podróży wszyscy wydawali się dziwnie spięci.
„Tak właściwie... To kim jest następna osoba? Pewnie jest bardzo miła skoro to wasz przyjaciel." Zapytała młoda lekarka, idąc obok zielonookiego lidera małej grupki.
„Etto... Kacchan jest dość... specyficzny." Odpowiedział Deku, śmiejąc się przy tym z odrobiną sztywności.
„Idealne określenie, Deku..." Dodała Uraraka, która wyglądała na tak samo zdenerwowaną co wymieniony wyżej zielonooki. „Ale za to jest bardzo silny!"
„'Kacchan'?" Kolejne pytanie opuściło usta (h/c) włosej dziewczyny. Była zdziwiona niezwykłym imieniem przyszłego towarzysza.
„Bakugō Katsuki, Midoriya wymyślił to przezwisko, znają się ze sobą od lat." Oznajmił Shōto, a przyszły symbol pokoju przytaknął na jego słowa. „Jest bardzo agresywny, lekko myślny oraz nachalny."
„Na pewno nie jest aż tak źle jak mówisz..." Zaśmiała się nerwowo, jednak widząc powagę na twarzach swoich towarzyszy od razu czuła jak na jej plecach pojawiają się ciarki. „Oh..."
„Za to jest świetny w walce i wymyślaniu nowych ataków! Na pewno będzie nam niezbędny!" Wyjaśnił Izuku, starając się bronić swojego starego przyjaciela pomimo wszystkich krzywd jakie ten mu wyrządził.
Jedno słowo z jego wypowiedzi utknęło w głowie młodej zielarki. 'Walka'. Rozmyślała o tym już od przygody w mrocznym lesie, choć teraz zwyczajne myśli o przydatności samoobrony przerodziły się w realne plany. Nadal jednak nie mogła znaleźć w sobie odwagi by poprosić kogoś o pomoc w nauce podstawowej obrony. Jednak po krótkiej walce z samą sobą, nabrała dostatecznej ilości odwagi by gwałtownie obrócić głowę w stronę zielonowłosego przez co ten poczuł się odrobinę onieśmielony zdeterminowanym spojrzeniem swojej towarzyszki.
„Miodoriya!" Oznajmiła głośno, zwracając przy tym uwagę reszty swoich towarzyszy.
„T-tak...!?" Przyszły bohater czuł się zdenerwowany nagłym zwróceniem na siebie uwagi jednak nie odwrócił wzroku od przytłaczającego wzroku (e/c) okiej.
„Mam do ciebie ogromną prośbę, czy mógłbyś nauczyć mnie walczyć? Przynajmniej podstaw!" Dziewczyna złożyła ręce niczym do modlitwy i z zamkniętymi oczami czekała na wyrok ze strony swojego towarzysza.
Biedny chłopak nie miał pojęcia co zrobić. Z jednej strony z miłą chęcią pomógłby dziewczynie w doskonaleniu się, ale dwa intensywne spojrzenia w jego kierunku ze strony dwóch męskich towarzyszy podróży mu to odradzały. Przełknął ślinę i zdecydował się iść za głosem rozsądku, jeśli (Y/N) ma być bezpieczna, musi umieć sama się obronić.
CZYTASZ
BNHA Various x Reader PL [KINGDOM AU]|| 'Cause You're My Hero (だってアタシのヒーロー。)
FanficW świecie, w którym większość ludzkości posiada magiczne zdolności rodzi się pewna dziewczyna, która jeszcze nie wie, że jej czerwona nić przeznaczenia ma więcej niż jeden koniec. (Y/N) (L/N) posiada umiejętności lecznicze, podobne do swojej nauczyc...