MUZYKA: Undertale - His Theme (Orchestral Cover)
KANAŁ NA YOUTUBE: Osirois Music
LINK: https://youtu.be/GKiz8SvAqsY
"..."
»»————- ♡ ————-««
26/08/2019
Śliskie schody wyglądały niebezpiecznie, jednak nie powstrzymało to dwójki bohaterów przed dzielnym schodzeniem wzdłuż nich. Wraz z ilością pokonanych stopni wzrastał niepokój (h/c) włosej. Właśnie teraz była w drodze na spotkanie, które było wyznacznikiem tego czy jej plan się powiedzie. Jak mogła myśleć o czymś takim ze spokojem? Można mówić, że to najgorszy moment na wahania, ale człowiek zawsze będzie człowiekiem. Dlatego (Y/N) bała się, że decyzja, którą podjęła zaburzy znaną do tej pory harmonię. Mimo tego, chciała wprowadzić nowy pokój, który krzywdziłby mniejszą ilość osób. Ponownie spotkała się twarzą w twarz z ogromnym korytarzem, jednak tym razem było w nim coś bardziej niepokojącego.
„Izuku... Słyszysz to? To Katsuki!" Z przerażeniem stwierdziła, przysłuchując się charakterystycznym eksplozjom dochodzącym z drugiej strony przejścia. „Musimy im pomóc-„
„(Y/N), nie zapominaj o tym, że All for One nie może wiedzieć o tym, że tu jesteś!" Podświadomie złapał dziewczynę za nadgarstek, wiedząc, że przy jej impulsywności mogłaby wbiec w sam środek walki. „Nie wiem jak, ale musimy cię ukryć."
Po chwili ciężkiego namyślenia przytaknęła na jego słowa. Nie może zapominać, ze teraz liczy się coś więcej niż jej chęci pomocy przyjaciołom. Muszą być rozsądni, ponieważ każdy zły krok może poskutkować klęską całego planu, a poświęcenie tych, którzy zginęli, poszłoby na marne. Dlatego powoli szli wzdłuż kamiennego korytarza kierując się za odgłosem walki. Tylko jak sprawić by nie zostać dostrzeżonymi? Odpowiedź pojawiła się tuż przed oczami (h/c) włosej, a była ona w postaci czarnego portalu.
„H-huh?!" Oboje nie spodziewali się takiego obrotu zdarzeń, instynktownie wycofując się od przerwania przestrzeni. „Skąd to..."
Na początku myśleli, że z wnętrza wydostanie się jakiś złoczyńca, lecz po chwili czekania nie nadeszło nic takiego. Następną opcją była chęć porwania któregoś z nich w celu powstrzymania ich przed wykonaniem misji, ale czy wtedy dawaliby im możliwość wycofania się z portalu? Zielarka spojrzała na swojego towarzysza, który przytaknął mając w głowie te same zamiary co ona. Deku, złapał za nadgarstek młodej lekarki, gdy ta powoli zanurzyła głowę w czarnym przejściu rozglądając się dookoła. Ku swojemu ogromnemu zdziwieniu zobaczyła scenę walki między jej przyjaciółmi, a znajomym, zmutowanym mężczyzną.
„Izuku, to prowadzi prosto do nich, będziemy mieli przewagę!" Oznajmiła pewnie, delikatnie ciągnąc za jego rękę.
„Nie możemy pozwolić reszcie nas zauważyć, jeśli będą na nas spoglądać – na pewno zorientuje się o co chodzi." Zielarka przytaknęła na słowa swojego przyjaciela, stawiając pierwszy krok w tajemniczym przejściu.
W ułamku sekundy stanęli w cieniu walki ostatniego stulecia. Grupa młodych bohaterów dostosowała się do wcześniej ustalonych zasad, za wszelką cenę unikając poszczególnych ataków ze strony oponenta. Ten, wydawał się niezwykle rozbawiony całą sytuacją. Od czasu do czasu podśmiewał się rzucając kolejny zabójczy atak jak zwyczajną zabawką.
'Jak ktoś może bawić się tak morderczą siłą?!'
Zdeformowana twarz, ohydnie zmutowane kończyny oraz szeroki uśmiech sprawiały, że wyglądał jak postać rodem wyjęta z koszmarów. Chowając się za jednym z filarów, dziewczyna próbowała znaleźć drogę dzięki, której bezpiecznie będzie mogła zetknąć się z jego ciałem. Ręce odpadają – za dużo ostrej broni i innych krzywdzących przedmiotów. Nogi też zapewne miały podobne zdolności. Jedyną częścią ciała, która jej pozostała była głowa. Ale jak się do niej dostać?
CZYTASZ
BNHA Various x Reader PL [KINGDOM AU]|| 'Cause You're My Hero (だってアタシのヒーロー。)
FanfictionW świecie, w którym większość ludzkości posiada magiczne zdolności rodzi się pewna dziewczyna, która jeszcze nie wie, że jej czerwona nić przeznaczenia ma więcej niż jeden koniec. (Y/N) (L/N) posiada umiejętności lecznicze, podobne do swojej nauczyc...