"Well it fucked me up when I fell for you
I shouldn't have let me fall for you
The world is ending on the news
But here in my head I'm drunk on you
My love, my love, unrequited
My love, my love, undecided"15/04/2020
Minęło wiele miesięcy od kiedy podróż młodocianych bohaterów dobiegła końca. Każdy z nich otrzymał szacowny tytuł oraz licencje by pełnoprawnie stać się bohaterami. Mimo tego (h/c) włosa dziewczyna nie potrafiła skupić się na swojej pracy, gdy wszędzie w mieście, jak i w królestwie, porozwieszane były listy gończe za jednym ze zbiegłych przestępców. Tamtego dnia, po zakończonym pojedynku z All for One'm, wszyscy złoczyńcy zostali pochwyceni i mieli zostać osądzeni za swoje czyny według nowych zasad podpisanych przez cesarza Nezu. Tylko jednemu z nich udało się zbiec – tylko Dabi nie chciał poddać się sprawiedliwości. Dlatego zielarka nie mogła spokojnie zasnąć. Nie była w stanie go spotkać, nie miała pojęcia gdzie może być, co się z nim dzieje. Z drugiej strony, była wdzięczna, że udało mu się uniknąć kary za te czyny.
'Gdzie jesteś Dabi?'
Zawsze gdy przechodziła obok jednego z plakatów, przystawała na moment by przyjrzeć się dokładniej jego dość dobrze odwzorowanej podobiźnie. Wzdychając cicho, wróciła do swojej wędrówki ku głównemu rynkowi w mieście. Chciałaby go spotkać, zrozumieć jego powody. Szczerze mówić od początku miała zamiar wstawić się u władcy o ułaskawienie go oraz oddanie pod jej ścisłą opiekę. Taka prośba była ogromnym kłopotem, ale była gotowa poświęcić wszystko co mogła by wydostać mężczyznę z trudnej sytuacji. A teraz, gdy nagroda za jego złapanie wynosiła tyle co mały majątek?
„Nie mogę uwierzyć, że jeden z tych ścierw zwiał! Takiego piromana w życiu nie powinni wypuszczać z klatki!" W powietrzu rozbrzmiewał rozgoryczały głos jednego z upijających się w gospodzie łowców.
„Jak tylko go zobaczę to najpierw *hic* powystrzelam mu kolana, a dopiero potem zaprowadzę do więzienia!"
Młoda lekarka przewróciła oczami słysząc te puste groźby. Jeśli już pierwszy uciekałby, gdy tylko spostrzegłby w pobliżu niebieskookiego. Zwykłe, nieudolne pogróżki były jednak w stanie wzbudzić jej niepokój. Oczywiście, razem z bandą przemądrzałych idiotów polują na niego także prawdziwi bohaterzy oraz podziemne herosów. Z każdym dniem mógł zostać pochwycony, złapany i osądzony okrutniej niż reszta jego współpracowników, którzy poddali się osądowi tamtego dnia.
„Oneechan, (Y/N)-neechan!" Obracając się w stronę słabego dziewczęcego głosu, poczuła zaciskające się wokół jej ud rączki. Spoglądając w dół, uśmiechnęła się na widok czupryny srebrnych włosów oraz wystającego z pomiędzy nich rogu. „Kōta znowu mi dokucza!"
CZYTASZ
BNHA Various x Reader PL [KINGDOM AU]|| 'Cause You're My Hero (だってアタシのヒーロー。)
FanfictionW świecie, w którym większość ludzkości posiada magiczne zdolności rodzi się pewna dziewczyna, która jeszcze nie wie, że jej czerwona nić przeznaczenia ma więcej niż jeden koniec. (Y/N) (L/N) posiada umiejętności lecznicze, podobne do swojej nauczyc...