Cevaplarınızı yorumlara yazarsanız çok mutlu olurum ben de alta cevaplarını yazıcam. Bu arada küçük hıyar bölümünde sonraki bölüm Hoodie'nin devamını yapcağımı söylemişim düzeltemedim bi şey oldu çünkü. Normalde şöyle olucaktı :
.-. neys bu da sonuçta yb :) hadi geçem.
1) en sevdiğiniz cp?
EJ
2) en nefret ettiğiniz cp?
Nina ama artık cp değilmiş o nedenle Zalgo
3) sizce Red Angel mı daha sapık yoksa Off mu?
Sanırımmmm Red
4) İmkanınız olsa hangi cp nin cosplay (inş doğru yazmışımdır ) 'ini yaparsınız?
Clockwork *-*
5) Hangi CP ile sevgili olmak isterdiniz?
EJ ehehehe
6) Katil olsanız öldürmek istediğiniz özel bir kişi olurmuydu? Olursa kim ve nasıl öldürürdünüz?
Benim 'O' olarak adlandırdırdığım bi şahsiyet var şimdi isim vermicem onun ses çıkarmasını engelleyin gözünü çıkarırdım sonra onu dövüp birkaç yerine bıçak saplayarak en son kalbine bıçak saplayarak öldürürüm ama aileme zarar vermiş birileri olursa önce onlar.
7) Katil olsanız lakabınız ne olurdu?
Broken Heart
8) Katil olsanız kurbanlarınızı nasıl öldürürdünüz?
Masumsa direk acı çektirmeden ama kötü bir şey yaptıysa işkence >:)
9) Jeff ölürdüğü kadınlara şey yapıyormuş... öhöm öhöm anladınız bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?
O zaman anasınada şaapmış oluyo yani... öldürüleceksem beni Jeff öldürmesin. Ona buradan küfürler imi iletiyorum tşkler.
10) Hiç intihar etmek istediniz mi?
Evet bazen çok mutlu olmama ramen mesela önce cama sonra etrafa bakarım ve sonra ağlarım bi kere sebepsiz yere evde tekken aniden en keskin bıçaklarla n birini alıp intihar etmeye kalktım sonra vazgeçtim ve gidip odama ağladım. Nedenini ben de bilmiyorum._.
11) En sevimli (Sally gibi küçükler hariç) bulduğunuz cp kim ?
Toby . Artık cp değilmiş ama o bende hala bi cp :'( KALBİMİZDESİN TOBY APİ!
12) Hangi cp ile BFF olmak isterdiniz?
Clock, BP, Jude Angels ve Küçük Hıyar ha bi de Hoodie
13) Slendy mi Zalgo mu ?
Tabikisi Slendy Amça
14)Masky mi Hoodie mi ?( o anlamda değil -_-)
Hmmm... Sanırımmmm Hoodie niye bilmiyorum
15) En sevdiğiniz cp nin hayatını kurtarmak mı yoksa en nefret ettiğiniz cp yi öldürmek mi ?
EJ'nin hayatını kurtarmak
Bölüm bitti dikkat et o bıçak sana girmesin :) hadi creepy kalın (bunu dün yqyımlayacaktım internet yok dedi ama yorum yazabiliyodum-_- sorry .benden kaynaklı değil yani )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN OLSAN NE YAPARSIN ( Kücük Hıyar Yüzünden TAMAMLANDI)
RandomOku banni😛 Rekoooorrrrrrr : #creepypasta da 16 (16/08/2019) #slenderman de 5 (16/08/2019) Tüm haklar Toby'nin gizli waffle kutusunun içinde saklıdır :b