20.

396 49 4
                                    

~* Pohled Andyho *~

   Vilou se rozezněl domovní zvonek. CC se otráveně zvedl z gauče, že dojde otevřít. Já se podíval z okna v kuchyni. Před brankou stál nějaký mladík, neustále se rozhlížel kolem dokola. Jakoby ho někdo měl sledovat. To bude nějaký dealer, pomyslel jsem si.

   "Jestli nám chce prodat drogy, pořídíme si sem psa," zavrčel Ashley. Podomní prodej přímo nesnášel, a doufal, že všichni přistoupíme na jeho vizi o čtyřnohé uslintané dlouhosrsté bestii. Připomnělo mi to Jane-ninu druhou stránku. Jenže ona neslintala a nepelichala. A když chtěla, vypadala jako normální člověk.

   Přistoupil ke mě Jake, oba jsme sledovali venkovní scénu. Mladík se CC-m dlouho diskutoval, nakonec zašel do kufru auta a odtud mu podal dvě velké sportovní tašky. CC je převzal a pokynul mu, s bagáží se vydal zpátky do domu. Mladík rychle odjel.

   "To auto nemělo značku," nakrčil obočí Jake a zatáhl záclonu. Musel jsem mu dát za pravdu. Každopádně mě zajímalo, co to CC přitáhne.

   "Máš drogy, zbraně nebo Nutellu?" vybafl na něj Jinxx už ve dveřích. CC se zarazil.

   "Z toho si nemůžeš dělat p*del!" zařval na Jinxxe, který jen překvapeně vykulil oči. Ash nevěřícně zamrkal.

   "Christiane?" oslovil ho Jake.

   "Ne," zavrtěl hlavou, "nevíte, co se stalo, ku*va!"

   "Tak nám to řekni," vybídl jsem ho jemně. Díky tomu po mě jenom šlehl jedovatým pohledem a nakráčel si to obýváku. Samozřejmě jsme ho všichni následovali.

   "Jdou už aj po ní."

   "Co?" zamračil se Ash.

   "Prej je v pohodě, ale jdou po ní! Chtějí ji zabít! Jane!" vrčel vztekle. Zatmělo se mi před očima. Oni ji chtějí zabít.

   "Jakto?"

   "Nevim, tomu klukovi jde taky o kejhák. Myslíš, že se mnou bude jen tak tlachat na ulici?"

   "No..."

   "To bude podraz," přerušil jsem jejich úvahy. Zcela nechápavě se na mě podívali. "To nejsou její věci," vysvětlil jsem.

   "Nemáme jak to zjistit," pokrčil rameny Jinxx.

   "Ale máme!" došlo mi to. Vrátil jsem se do předsíně a jal se prohledávat první tašku. Jen hromádky čistého oblečení, sem tam nějaká fotografie, ale ty mohl nechat vyvolat kdokoliv. Na řadu tedy přišla druhá taška. Už jsem se chystal ohlásit nepovedený pokus manipulace ze strany mých nepřátel, ale na dně jsem objevil to, co jsem dlouho hledal.

   Zničeně jsem si sedl na chladivou podlahu a v rukách třímal černé tričko, které jsem vytáhl. Bílý nápis hrdě hlásal mé jméno. To nemůže být pravda, přitiskl jsem si látku na prsa.

   "Je to její," hlesl Ash. Věděl o tom. Panebože.

   Prudce jsem máchl látkou ve vzduchu, abych zkontroloval všechny detaily. Na zem se zašustěním dopadla obálka. Jake ji zvedl.

   Malá dírka v lemu trička. Trochu odloupnuté písmeno B. Nepochybně. Tohle jsem jí daroval a doufal, že bude ráda.

   "Andy," přečetl Jake tahy modrým inkoustem na sněhobílém papíře. Vyzval mě tím zároveň, abych si od něj tu obálku vzal.

   "Já chci taky vědět co tam je," zakňoural CC.

   "Kdyby Janey chtěla, abys to věděl, nepochybuju, že by tam napsala 'Andy a CC'," zamručel naštvaný Jinxx, ve skutečnosti totiž toužil také znát tajemství skrytých řádků.

   "Ale co když tam bude něco důležitýho, a Andy nám to neřekne," odmítal se paličatě vzdát své zvědavosti.

   "Chriatiane, Andrew je dospělý a svéprávný. Překlad téhle věty pro tvoji tvrdou kebuli zní: když bude chtít, sám uzná za vhodný, co nám z toho řekne." Vděčně jsem vzhlédl do Ashovy starostlivé tváře a stejně tak jsem přijal jeho nabízenou ruku k pomoci vstát. Nevím, co bych bez něj občas dělal. "Neblbni," dodal ještě, když už jsem chvátal po schodech nahoru.

   Zabouchl jsem dveře svého pokoje a s hlasitým žuchnutím se skácel na hromadu polštářů trůnících na mé posteli. Roztrhl jsem papírový obal účinně chránící jeho obsah. Nemohl jsem se dočkat, až budu hltat očima řádky psané její rukou.

   'Andýsku,

   Pane jo. Netušila jsem, že tohle budu muset někdy udělat. Ale je to tady. Každopádně to má aspoň jednu pozitivní stránku - jestli tohle čteš, jsem nejspíš naživu. Nemůžu to říct s jistotou, protože nevím, co na mě nasadili venku, ale pryč ze sídla jsem se dostala.

   Byl tady Robbin. Přímo v sídle. Celé je to podfuk, Andy! Oni spolupracují. Systém a Nedotknutelní, tak si říkají ti co po tobě jdou. Jsou silní, až moc, a Systém se jich bojí. Obětují klidně jednoho zpěváka, aby měli klid!

   Co to znamená pro tebe? Vysvětlit klukům, že nejsi paranoidní a požádat je, aby tě doprovázeli kamkoliv. Ani ve vile nemusíš být v bezpečí. Když mi Tony řekl, že mě chtějí zabít a že mi pomůže utéct, neměla jsem co ztratit a trochu si to všechno proklepla. Nikdo tě nehlídá, ikdyž to ani Robbin neví. Oni jsou schopní se dostat kamkoliv! Prosím, řekni to klukům. Je mi líto, že je do toho musím tahat, ale jde ti o život.

   Dokud to bylo pár týdnů, šlo jim jenom o to tetování. Nevím jaké, to snad víš ty. Teď, když se to díky mě protáhlo na dlouhou dobu, chtějí tě i zabít. Cítím se strašně, je to moje vina. Kdybych tenkrát nechtěla pryč...

   A ještě k tomu jsem teď úplně mimo. Mě chce zabít jenom systém a stejně musím zůstat schovaná. Ale to není důležité, protože se pokusím přežít. A ty to udělej taky, prosím.

   Jsem v bezpečí. Tam kde jsi se cítil v bezpečí ty, jsem se cítila i já.

   A ještě něco, Andy. Nevím, jestli ti to mám říct.

   Ale risknu to, protože je dost pravděpodobné, že už se nikdy neuvidíme.

   Miluju tě.

   Jane'

   Zatajil jsem dech. Opravdu? Miluju tě. Ta dvě slůvka se mi pevně vryla do mysli. Miluju já ji? Myslím, že...

~*~*~

(Omlouvám se, že díl nebyl už včera, ale nestíhala jsem.)

Hahahá :D Takže jsme se stejně nedozvěděli, jestli jo nebo ne :D A jak bude Andy jednat dál? :D To je ještě ve hvězdách :)

~*Wewerka*~

Fear Of The Dark [BVB-FF-CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat