22.

322 55 4
                                    

~* Pohled Jane *~

   Asi začínám hlady blouznit. Přísahala bych, že ke mně zavanul Andyho pach. Ale to nebylo možné. Nebo opravdu dokázal vyčíst skrytý význam mého dopisu.

   Za malý průzkum nic nedáš, vyběhla jsem ven. Obratně jsem se blížila k horské chatě, která byla těžce utajovaným místem Black Veil Brides. Na příjezdové cestě před roubenkou parkovalo auto a z něj vystupoval opravdu on, on a Ashley.

   "Tak jsme tady. Co chceš dělat? Povolat horskou službu aby začali hledat vlka v horách?" zaslechla jsem Ashovo brblání. Andy mu neodpovídal, rozhlížel se po okolí a něco hledal.

   Hledá mě. Srdce mi poskočilo radostí a musela jsem se přinutit přikrčit za kámen, aby mě nespatřil.

   "Nebo si snad myslíš, že stříbrnou vlčici najdeš ve sněhu jenom tak?" neustával v monologu.

   "Ashley, snažím se přemýšlet," odbyl ho nepřítomně Andy a dál se marně snažil zahlédnout chundelaté tělo.

   "Ty a přemýšlení?" zamával mu rukou před obličejem, čímž si vysloužil skeptický pohled. "Kdo jsi a co jsi udělal s Andym?"

   "Tímhle mi fakt nepomáháš, kámo," vrtěl Andy hlavou.

   "Neříkej. Ale vážně, nechtěj mě rozesmát. Není tady. A i kdyby, tak nechce, abychom věděli, kde je."

   Další dohady jsem raději neposlouchala a rozběhla se. [pozn.autora: Hned se přiznejte, kdo čekal, že se rozběhne k Andymu jako v každým americkým nesmyslu? :D]

   Po chvíli jsem na ně shlížela z vrcholku. Mám, nemám?

~* Pohled Andyho *~

   "Ashley!" funěl jsem. Dech se rychle srážel do bílých obláčků páry. Začínala mi být zima.

   "Co?" zamračil se na mě, jako kdybych za to mohl. Než stačil cokoliv dodat, vytrhlo nás z hádky táhlé vlčí zavytí. Jako na povel jsme oba zvedli hlavy k vrcholkům hor a spatřili ji.

   Ne tak, jak jsem si myslel, že bude vypadat.

   I na dálku bylo patrné, že dost zhubla. Kosti se daly počítat, a přesto z ní ještě čišela ona mystická majestátnost. Vydechl jsem. Na chvíli navázala oční kontakt, vzápětí zmizela za horizontem.

   "To byla ona," podotkl jsem vítězslavně.

~*~*~

Tady to máte :) Ano, jedná se o krátkou část, ale další už bude zase delší :)

~*Wewerka*~

Fear Of The Dark [BVB-FF-CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat