Merg singur pe strazile intunecate a propriului oras sintindu-ma tulburat de toate cele intamplate astazi.Merg jumatate de ora cu mainile in buzunare si cu capul in pamant pana ce ajung la usa bunului meu prieten.Bat tare incat sa pot trezi toata casa daca e cazul, nu-mi pasa ca e trecut de ora 21 si ca un om nu ar veni la ora asta dar...ce-mi pasa mie?nu sunt un om, sunt un lup, si voi profita de acest lucru cat de mult voi putea, vreodata.
-Buna seara, Jared?intreb vesel ascuzandu-ma in spatele unei masti atat de cunoscute mie.
Mama lui Jared mi-a deschis usa.E o femeia de varsta mijlocie, supraponderala si coafata de parca ar trai in ani 50 inca.Parul tuns scurt si cret cu o culoare oribila ii accentueaza ridurile si obraji lasati iar barba proeminenta te ajuta sa o confunzi cu un barbat aranjat.
-Christian...spune aceasta dupa cateva secunde in care probabil incearca sa-si dea seama cine sunt
-Da...Jared e sus in camera lui, urca la el, spune tragandu-se din usa si lasandu-ma sa ma strecor printre ea si perete.
Urc scarile de lemn care scartaie sub fiecare atingere a picioarelor mele desculte dat fiind ca m-a obligat sa ma descalt.Ajung in capul scarilor si prima usa pe care o vad este chiar a lui Jared.Intru fara sa mai bat si il gaseste uitandu-se la porno.Imi pica maxilarul si ma bufneste rasul iar aceasta se intoarce surprins spre mine uitand sa inchida fereasta.
-O jumatate de zi te las singur, si te prind uitandu-te la asta? ii spun razand cu pofta
-Ce vrei si tu? De parca tu nu stai toata ziua cu capul in monitor jucandu-te LOL spune acesta ofticat iar pe mine ma face sa rad afirmatia lui.
-Te rog, tu ai invatat istorie datorita jocului Assasin Creed spun in timp ce ma arunc pe spate pe patul lui Jared deranjand mai multe servetele mototolite care cad din pat.
-Ce vrei, Christian?spune Jared in incercarea de a schimba subiectul
-Politia a gasit bratul lipsa, cu un mesaj ascuns in el, vreau mesajul si il vreau acum! ii explic eu lui
-De ce? intreaba nedumerit
-Cred ca are legatura cu EL...spun ridicand din umeri.
-Nu se poate...dar am crezut ca...
-Si eu, dar se pare ca ne-am inselat, i-am simtit prezenta astazi in curtea scoli langa cadavru.
-O Doamne, nu-mi spune ca ai acum un plan din ala in care trebuie sa ucidem jumatate din politie si sa ajungem la Mititica pentru asta...spune Jared panicat si se poate citi teama in privirea lui.
-Da, o sa ajungem, eventual...dar nu, nu vom ucide pe nimeni astazi, ideea e sa intram nedetectati si sa iesim la fel.
-Cum?E supravegheat video, desteptule!
-Speram ca vei rezolva tu asta...tu esti geniul IT...spun eu ca si explicatie dar ma simt ca si cum l-as pupa unde nu intra soarele doar pentru un amart de bilet...
-Of frate...nu pot pur si simplu sa tai curent politiei ca tu sa intri si sa iesi cu dovada pe care cel mai probabil o tin atarnata de un panou in ceva birou.
-Pai tocmai asta e! Poti! spune eu vesel
-Ok...e un plan, spune acesta dandu-se batut stiind prea bine ca pana la urma tot vom merge.
In 20 de minute eram la el in masina.O rabla veche, neagra, o mostenire de familie.
-Bun...sediul criminalistice e la 10km...ar trebui sa ajungem in 15 minute spune acesta pornind dragonul care scotea fum fara foc.
Conducem deja de 10 minute.Sediul fiind in celalalt oras iar noi acum suntem pe drumul dintre orase.O umbra se juca pe drum iar cu cat ne apropiam de ea puteam observa ca e mai mult decat o umbra...e o persoana.
-Ai grija! strig la Jared cand vad corpul plapand in lumina farurilor bolnave
Acesta apasa pedala de frana facand dragonul bolnav sa se zguduie tot si sa ne arunce pana in parbriz.Respiram accelerat amandoi dupa ce revenim pe scaune si ne uitam panicati unul la celalalt.Corpul lasandu-se jos pe asflatul rece acum nemaiputand fii vazut.Ma dau agitat jos din masina trandind usa in urma mea si pasesc spre corpul ghemuit.Era o fata care statea cu genunchi la piept si plangea.Un plans atat de cunoscut si un miros asa de...Alice!
-Alice! strig cand ajung langa ea.
-Christian...eu...nu....spune aceasta printre suspine dar nu mai astept continuarea si o apuc de o incheitura tragand-o in sus.
O tarasc dupa mine si o bag cu forta in masina pe bancheta din spate eu urcandu-ma langa ea.
-Esti nebuna?!Ai de gand sa te sinucizi?!urlu eu la ea iar Jared se uita speriat
-Eu...Eu....Christian...
-Tu ce?!Esti nebuna de a dreptul?!spun furios
-Ok...calmeaza-te, frate! spune Jared
-Sa ma calmez?!O omor eu acum!
-Ce facem cu ea?spune acesta pornind masina
-Mergem cu ea...nu avem de ales, e prea tarziu sa ne intoarcem
-Dar...incearca sa spuna aceasta
-Far dar! Merge!