Capitolul 8

312 33 0
                                    

Ma ridic si imi scot telefonul din buzunar. Caut in agenda numarul lui Jared si-l sun dar nu raspunde.Injur furios si imi trag un hanorac pe mine si o pereche de conversi in picioare si plec spre casa lui. Probabil iar s-a ratacit in redtube si deaia nu raspunde imi spun si clatin din cap. Merg furios pe strada si lumea se da din calea mea, probabil am o fata de criminal in serie nu ca ar gresi cu ceva. Ajung in fata usi si bat nervos in ea mai ca o daram. Aud o voce cunoscuta urland din spatele usi sa astept ca vine acum si ma potolesc.

Usa imi e deschisa de aceeias roscata pe care am dat-o eu afara acum o ora.

-Ce cauti aici?! ii spun si o imping in hol trantind usa in urma mea

-Cum adica?spune ea inocenta si rade

Din bucatarie apare Jared cu 2 pahare de vin in mana si un zambet ca si cum ar fi castigat la loto.

-Hei Christian! Ai sosit, tocmai incercam sa te...spune Jared dar e oprit de pumnul meu care ii loveste maxilarul facandu-l sa cada pe jos si sa devina inconstient.

-L-ai omorat! Felicitari! striga roscata la mine in momentul in care ma intorc spre ea si o lipeste de perete.

Dau cu pumnul langa capul ei facand-o sa tipe si sa se prabuseasca la pamant de frica.

-Sunteti 2 prosti! urlu eu la ei si plec trantind usa dupa mine

Merg pe strada si mai nervos decat am fost inainte sa vin aici. Ma indrept repede spre colina, singurul loc din lume unde ma simt ca si acasa. Acolo am fost cand a plecat Crystal, acolo am fost cand ne-a fost daramata casa, acolo am fost cand a murit TanTan, scumpul meu catel. Of, daca ma gandesc mai bine acolo am mers defiecare data cand am avut necazuri.

E o colina situata la marginea cartierul pe care se afla o padure deasa de brazi unde te poti rataci daca vrei.Intru in padurice si vad printre crengile brazilor cum soarele apune incet si fericit. E atat de colorat, de vesel parca ar striga " Totul va fii bine!" iar eu scutur din cap si ma asez la baza unui brad.

Ultimele luni din viata mea sunt un haos, sunt mai mereu nervos, bat oamenii in stanga si-n dreapta, acum a aparut si Crystal iar Alice e in spital...Alice, ma intreb ce mai face ea. Imi este cumva dor de ea, de zambetul ei cristalin de ochii ei jucausi si de obrazi aceia care devin rosi defiecare data cand ma vede. Am fost un bou ca m-am purtat cu ea asa...dar trebuie sa stie ca in treaba asta e singura, ca si noi restul de altfel. Acum ca e Crystal aici sper sa nu-i faca probleme, e un sucub deci ar trebui sa aibe grija de baietii nu de fete dar...cu ea nu se stie niciodata.

Ma ridic brusc in picioare ca si cum ceva mi-ar fi spus ca nu e totul inregula. Drace, ce a mai facut acum fata asta?!

 

Misterul LupuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum