Bomban si ma ridic din pat cand imi suna alarma.Ceasul arata ora 7 dimineata dar eu ma simt de parca ar fi 2 noaptea.M-am saturat sa nu pot dormi decat 4 ore pe noaptea.
Ma duc spre dulap si imi scot perechea de jeansi negri si un tricou asortat , negru cu semnul lui Batman pe el.Imi iau hainele pe mine , ghiozdanul negru care sta trantit pe scaunul de la birou.Mi-l pun pe umar si cobor jos unde simt miros de clatite.Oh , femeia asta trebuie sa isi ia o slujba , ma gandesc eu in timp ce merg spre bucatarie sa iau una dintre delicioasele clatite ce le face mama.
Mama sta imbraca-ta in capotul ei cel mov langa arajaz intorcand clatitele in timp ce tata o priveste adormit de la masa . Are pe el unul dintre acele costume vechi , cu care merge aproape zilnic la serviciu.Nu stiu exact ce lucreaza , nici el nu cred ca stie.Suntem bogati dar asta o face de ochii lumi.Ma asez si eu langa tata la masa si imi trantesc ghiozdanul pe scaunul alaturat.
-Neata! ii salut eu adormit.
-Buna dimineata , puiul meu , spune mama si vine sa ma pupe pe frunte iar eu ma ghemuiesc la pamant.
-Mama! strig eu la ea
-Scuze , scuze , am uitat ca ai crescut si acum esti unul dintre acei baietii rai
-OK spun si imi dau ochii peste cap
-La cat vi astazi acasa?ma intreaba tata facand o pauza de la infulecatul clatitelor.
-Nu stiu...diseara spun si ridic din umeri
-Aia nu e o ora...ma antentioneaza tata
-Chiar nu stiu cand revin.Vreau sa merg cu baietii la bowling dupa ore si poate in club mai tarziu.
-Offf , imi scoti peri albi , stii asta , nu?spune tata si se ridica de la masa
-Stiu , stiu , imi spui zilnic , spun si imi dau ochii peste cap
-Ne vedem diseara iubito , ii spune mamei si o saruta pe obraz iar mie-mi face cu ochiul inainte sa iasa pe usa.
-Sper ca o vei lasa astazi in pace , spune mama indreptandu-se spre masa cu o farfurie plina ochi de clatite ca eu sa le pot manca in mai putin de 3 minute.
-Nu stiu...poate spun si ii zambesc satisfacut
-Erai nervos azi-noapte , sper doar sa nu faci o prostie spune ea ingrijorata
-Stai linistita...Mersi de masa , am plecat.
Imi iau ghiozdanul care pana acum a zacut pe scaunul de langa mine.
-Pa mama! spun si ies pe usa invartind pe deget cheile masini parcate pe alea din fata.E un Audi negru cu geamuri fumuri.Apas un buton pe telecomanda iar masina scoate un sunet si i se aprind farurile.Ma urc la volan si dupa ce o pornesc apas pedala de aceleratie pana in capat.Sunt in intarziere deja si nu am chef ca doamna Frankenstain sa ma sacaie iara.
Imi parchez masina intr-una din parcarile ramase libere in spatele scoli si imi iau ghiozdanul de pe bancheta din spate ca mai apoi sa mi-l asez pe umar.Inchid masina exact cum am deschis-o si pasesc alene spre intrarea in scoala.Inca nu a sunat de ore ,asa ca toata lumea zumzaie pe coridoare.Deschid usa mare din fier cu geamuri pe masura si ma izbeste zgomotul infernal.Ma plimb pe coridoarele pline de elevii de toate varstele pana ajung langa dulapul ei.
Se afla acolo , isi pune cartile in dulap ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Ce nerusinata poate fii! Hai sa o enervez putin , imi spun si ma apropiu de ea iar cand ajung langa ea ii trantesc dulapul.Tresare si se intoarce cu fata spre mine . Pupilele i se dilata cand ma vede si ramane cu gura deschisa.Acei ochi albastri emana acelasi lucru ca si in aceea seara iar eu ma incordez .
-Ce vrei? spune ea furioasa si isi pune mainile la piept ca si cum ar fi vrut sa se apare
-Stii ce vreau spun si ma las in jos pentru ai putea respira pe fata.Se incrunta cand buzele mele ajung deasupra buzelor ei.Traversez repede obrazul ei si ma opresc langa ureche pentru a-i putea sopti.
-Intodeauna ai stiut ce vreau...si nu ma voi lasa pana nu voi avea.
O simt cum se incordeaza la auzul vorbelor mele iar eu zambesc satisfacut.Ma indrept de spate .Ii mai zambesc odata superior si plec lasand-o sa tremure de frica pe coridoarele scoli.Merg spre dulapul meu si pe drum ma intalnesc cu cel mai bun prieten al meu , Jared.
-Ce faci , dude? imi spune cand ajung langa el si batem palma
-Speriu papusile inocente din aceasta minzerie , tu frate? ii spun si ii fac semn cu capul spre Alice
-Ah , tot nu ti-a trecut?Cat o sa te mai tina? ma intreaba si rade
-Pana obtin ce vreau ii spun si ii fac cu ochiul
Jared e prietenul meu din copilarie.Stiu totul despre el si el despre mine . Anul trecut i-am spus ce sunt defapt , n-am mai vorbit jumatate de an dar si-a revenit iar acum suntem cum am fost candva, sau e cel putin asa sper.
-Nu mai visa , hai la ora , spune acesta trezindu-ma din transa.
Mergem umar la umar prin gramada de oamenii pana ce ajungem la clasa de fizica a doamnei Frankenstain.O femeie grasa , al vreo 45 de ani , acra si care daca iti da un 6 trebuie sa ii pupi picioarele ei , familiei si toturor rudelor .
Ma pun in banca langa fereastra iar Jared langa mine pe randul alaturat.O vad pe Alice cand intra in clasa si zambesc diabolic iar ea se face rosie cand ma vede.Oh , ce o sa ma mai distrez cu ea.Se aseaza pe singurul loc libere din clasa , in fata mea.Ma ridic peste banca incat sa ajung la urechea ei :
-N-ai putut sta departe de mine , asa-i , papusa?spun si ma las inapoi pe scaun razand
-Daca vrei sa stii , a fost un curs obligatoriu ce a trebuit sa il iau dupa ce am renuntat la Filozofie in mijlocul semestrului , spune ea dupa ce se intoarce nervoasa spre mine.
-Domnisoara Alice! se aude vocea pitigaiata a profesoarei iar Alice se face rosie intorcandu-se in fata.
-Bravo , spune Jared iar eu rad
Ora trece greu...si pe la fara 10 minute auzim un zgomot infernal venind din difuzoarele scoli.Era directorul , ne anunta ca un tragic eveniment a avut parte in curtea scoli si sa ramanem in clase in timpul pauzei pana remediaza ei situatia.Ma intorc spre Jared iar el are acea privire de "Trebuie sa vad neaparat!" iar eu aprob din cap.Asteptam sa plece profa din clasa ca mai apoi sa o tulim pe usa sa vedem ce s-a intamplat.