ATENTIE! ACEST CAPITOL CONTINE SCENE DE LUPTA SANGEROASE CU EXPLICITE.
-La naiba!strig uitandu-ma la ceas si cred ca am speriat 2-3 veverite.
Realizez ca mai am jumatate de ora pana rasare luna si incepe eclipsa. In noaptea asta va fii luna rosie.E prima mea, defapt, e prima de aproape 2.000 de ani.Ma intreb a mei ce fac acum, oare s-au ascuns deja in pivnita si au aruncat cheia?Sunt sigur ca toti varcolaci stau acum la adapost numai eu umblu de nebun dupa alta nebuna. Pentru binele ei, sper sa fii fost rapita intradevar si sa nu fii plecat singura.
Padurea e neagra, abia poti vedea la 1m in fata ta. Un om normal si-ar fi spart de mult capul, nevazand toti copacii.O ceata deasa incepe sa se lase peste padure si ma simt ca intr-un film de groaza prost.Copacii incep sa para ca prind viata si vor sa ma atace, sa ma atraga in intunericul lor din care sa nu mai ies oricata lumina as primi.Intr-un fel sunt deja in intuneric, dar am gasit aceea lumina, si nu o voi lasa sa dispara curand.
-Alice!Alice! incep sa strig cand ma apropriu de un luminis.
Copacii incep sa se stranga in jurul luminisului ca niste vrajitoare in jurul unui foc care ajuta la descantecele lor satanice.
In mijlocul luminisului se afla un copac,un salcam batran ce ramurile obosite din cauza vremii ii atarna neajutorate pe pamantul rece al acestei lumi.Ma apropriu precaut de salcam si observ printre frunzele sale un corp prijinit de trunchiul sau.Bratele ii cadeau pe langa corp lipsite de viata iar picioarele stateau intinse drept ca unui soldat in ziua de executie.Dau crengile si ma apropriu de corp.In jurul bratele pamantul este ud si miroase a sange, sangele ei.Capul ii e cazut intr-o parte cu parul atarnandu-i pe fata mascandu-i frumosul chip.Ingenunchez langa ea si ii prind una dintre incheieturi.Exact cum credeam, ii sunt taiate venele.
O iau in brate si ies de sub ramurile protectoare a copacului.Ma intreb ce monstru a putut face acest lucru.Pasesc cu ea inapoi spre cararea pe cand am venit cand aud un ras care provenea din spatele meu.
-Ai ajuns, te asteptam!spune un tip cu fata acoperita de o masca de ski
-Ce vrei?il intreb printre dinti fiind perfect constient ca mai sunt 15 minute pana la eclipsa.
-Bani, asta vreau spune el agitand un Aka deasupra capului
Rad.In 10 minute voi deveni un monstru invincibil iar el ma ameninta cu astfel de lucruri lumesti.
-Omule, pot sa-ti fac mai mult rau cu o unghie decat imi poti face tu cu aia ii spun razand incontinuare.
-Nu zau, spune acesta deloc surprins.Am rapit-o pe ea pentru ca stiam ca vei veni tu sa o salvezi, ceea ce inseamna ca suntem pregatiti pentru tine.
-Asa deci...spun si merg cu corpul aproape lipsit de viata a Alice pana la un copac si il las acolo.Trebuie sa ma ocup repede de ei.
-Stim ca esti un varcolac, defapt o stie toata lumea, si stim exact cum te putem ucide
-O da?Gloante de argint cumva?
-Da...spune acesta oarevcum intimidat
-Ce original spun amuzat
-Ar trebui sa iti fie teama!tipa acesta iar eu dau din mana
-Imi e, tot tremut, brrrr....spun si ma prefac ca sunt un jeleu de gelatina roz.
-Baietii! tipa acesta si observ cum dupa 5 copacii mai apar alti tipi ca si acesta cu exact acelasi tip de arma
-Acum ar trebui sa imi fie frica?spun si las sa imi iasa un tipat printre buze care sa sperie un lup alfa, toate animalele padurii si taratoarele
Baietii au ramas cu gura deschisa si si-au pozitionat arma pentru atac.Mai las sa imi iasa un tipat si ma prabusesc la pamant.Ma dor toate, nu m-au lovit inca, as fi auzit zgomotul scos de arma....e altceva.Un alt tipat imi iese si parca e mai ingrozitor ca celalalt de dinainte.Simt cum toate maruntaiele imi fierb si vor sa iasa prin pielea incinsa, oasele ma dor.Maxilarul imi pocneste si simt cum nu mai pot respira pe nas.Ma ghemuiesc la pamant si o lacrima mi se strecoara pe fata.Imi duc o mana la fata si imi simt nasul diferit, s-a miscorat iar narile parca ies direct din piele disparand osul.Maxilarul imi e mai mare si mai proeminent si....ce naiba?! am uitat sa ma rad azi-dimineata?Fata imi e acoperita de mult par si mainile la fel, unghiile imi sunt lungi si parca de fier.Corpul imi e incovoita, papuci s-au rupt cand picioarele mele s-au marit brusc.Tricoul imi este sfasiat iar masa musculara de pe piept are un procent de grasime 1%.
-Ce este monstrul asta?il aud pe unul dintre baietii cum spune si cred ca se refera la mine.
Ma uit la ceasul a carei curea ii este rupta si sta pe jos.E ora 12 fix, luna rosie a aparut.
-Sa va vad baietii, spun si ma ridic de la pamant.Imi indepartez bratele de corp si stau cu ele ca si cum as fi rastignit
-Trageti! il aud pe unul dintre ei cum da comanda si cum armele se pun in miscare.
Gloantele lovesc tinta.Simt cum imi strapung pielea si dupa 2 secunde o arsura puternica elimina.Ah ma infior cand isi termina munitia dar eu sunt tot in picioare.
-Ei baieti?Ce mai aveti?Ii intreb si rad
II vad cum tremura, le pot simti frica.
-Acum, presupun ca e randul meu, spun si urlu la luna inainte sa atac.
Fug spre seful lor si ma pozitionez in spatele lui.Imi bag unghiile in gatul sau si cu o miscare exacta ii retezesc capul de pe umeri ramand cu el in mana dreapta.Corpul acum fara cap cade la pamant iar ceilalti scot un tipat si se ghemuiesc pe pamant.Arunc capul in mijlocul lor iar unul dintre ei plange, altul se roaga iar ceilalti sunt prea ingroziti sa faca ceva.
-Baietii, imi pare rau de voi, le spun sincer, dar...stiti prea multe, desi va fii putin ciudat ca o sa fiti atatia ucisi.V-as putea innebuni ca nimeni sa nu va mai creada vreodata dar asta presupune munca si timp, iar eu nu mai am timp.
Ma duc pe la fiecare si cu miscari exacte le strapung corpul, pe 2 taiandu-i in doua si lasandu-i sa se prabuseasca asa la pamant.Pe unul il musc de ceafa scuipand tot creierul care l-am luat cu muscatura langa corpul incremenit de durere iar pe ultimul, pe ultimul il las in viata, sa povesteasca tot ce a vazut.
Eclipsa a trecut, corpul meu revenind incet, incet la normal.O iau pe Alice si merg cu ea inapoi la masina unde ne astepta Jared.Abia mai respira si doar din cand in cand mai suspinsa.Nu stiu daca mai e constienta sau nu.Cand ajungem la locul unde l-am lasat pe Jared e plin de politie,salvare si pompieri.Ies cu hainele rupte, efectul tracand, din padure cu corpul ei in brate.Unul dintre medicii fuge la mine luandu-mi-o din brate si ducand-o la salvare pleaca cu tot cu ea.Altul se apropie speriat de mine dar ii fac semn ca sunt bine.Ma indrept spre seful politiei care statea de vorba cu Jared.
-Ce s-a intamplat acolo,baiete? intreaba acesta cand ma vede
-Ritualuri satanice pt luna rosie ii raspund ridicand din umeri.
-Dar ce faceti voi aici baietii, defapt?Acest tanar nu a fost in stare sa spuna nimic, spune si face semn spre Jared
-Ne plimbam si am oprit pentru o secunda pentru a admira natura, spun ii fac cu ochiul.Cand ne-au atacat o grupa de oamenii, pe noi ne-au lovit iar pe ea au rapit-o.
-De ce nu ai chemat politia si te-ai dus dupa ei?intreaba acesta
-Mi-a fost fost frica sa nu o pierd...
Inca o jumatate de ora ii mai ofer detalii iar apoi ne lasa sa plecam, afland dupa aceea de la Jared ca a pus biletelul inapoi.