~Episode 6~

4K 257 264
                                    

Bu sefer abimin bağırmaları eşliğinde değil de alarmımla uyanmam benim için hiç de normal değildi. Bu durumu pek de üstelemeyerek dün olanları süzgeçten geçirdim. Aklıma geldi şu sapık Taehyung.

Ay siz şimdi dün gece ne olduğunu bilmiyorsunuz değil mi? O zaman hemen anlatayım...

Flashback
Girdiğim transtan hemen çıkmam gerekiyordu yoksa birazdan namusum gidecekti. Çünkü karşımdaki sapık adam, ona karşılık vermememe rağmen dudaklarımı sömürmeye devam ediyordu.

E ben yapacağımı bilirim. Dizimi hassas bölgesine geçirdikten sonra

- HÖÖSSST! SEN NE YAPIYORSUN BE?! BİR GÜNDÜR TANIDIĞIM BİRİYLE ÖPÜŞECEĞİMİ FELAN MI ZANNEDİYORSUN?! ŞEREFSİZ, SAPIK SENİ! AZGIN KÖPEK!

Yerde o müstehcen yerini tutarak kıvranırken bana küfretmeyi de unutmuyordu.

- Sikeyim seni Yuna!

- Hııı, çok beklersin sen!

Dedikten sonra ona tiksinircesine bakmıştım.
Sonra da onu orada öylece bırakarak yolda taksi çevirip evime geldim.

Çükü kopsun şerefsizin. Beni öpme cesaretini hâlâ nereden bulmuş, bilmiyorum. Ohh iyi ki vurmuşum, hiç de pişman değilim.

Annemin beni kahvaltıya çağırmasıyla ayaklarımı sürüye sürüye mutfağa gitmiş ve masaya oturmuştum. Sorunsuz bir kahvaltı isterken annem tabii ki de bu isteğimi bozmak için sorularına başlamıştı bile.

- Ne yaptınız Taehyung'la? Nereye götürdü seni? Bir şey oldu mu?

Bu annem de aynı bana çekmiş, benim gibi susmuyor. E bi dakika.

Beni annem doğurduğuna göre aslında ben anneme çekmiş oluyorum.

- Ya Yun, yine daldın gittin kızım? Ne kafası bu?

- Sütlü köpüklü kafası anne.

- Ayağımın altına alırım şimdi seni. Anneyle hiç dalga geçilir mi? Sen onu bunu boşver de sorularıma cevap ver.

- Annecim hadi ben kaçtıııım.

Masadan ışık hızıyla kalkıp odama koştum.

- Kız nereye gidiyorsun? Çabuk gel buraya! Sorularıma cevap ver-üf ne sorusu, yemek ye!

Ahh bu annem. Özür dilerim anne ama sana"Dün beni barına götürdü. Sonra da beni öptü." diyemem. Kalbine iner valla.
Odama gidip okul üstlerimi giydim. Banyoda işimi hallettikten sonra saçlarımı iki yandan topladım. Makyaj olarak eyeliner ve hafif pembe rujumu sürdükten sonra geceden hazırladığım çantamı alıp kapıya gittim.

Annem terliğiyle beni kapıda güzel bir şekilde (!) karşıladı. Korkudan götüm tutuşmuş bir şekilde

- Annelerin en güzeli, valla okulda yiyeceğim. Söz.

Yaptığım iltifattan dolayı terliğini tekrar geri giydi ve" Eğer yemezsen akşama güzel bir dayak yersin." bakışını attı. Hep işe yarıyor bu numara.

- Görüşürüz anne.

Dedikten sonra anneme öpücük atıp evden çıktım. Kulaklıklarımı kulağıma takıp Halsey'in şarkısı olan eyes closed'ı açtım. Hayal alemine dalarak okula doğru giderken birden aklıma gelen şeyle durdum. Benim abim nerde yaw? Unuttum onu. Mesaj atmak için kakaotalka girip adını yazdım. (YN: Birbirlerini nasıl kaydettilerse öyle görünecek.)

~Lanet Olasıca~
Sen nerdesin lan? Dün 1 bugün 2

~Gamzeli Bok'um~
Hayırdır özledin mi beni?

My Manager £ Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin