NF - Got You On My Mind
(Önerdiğim şarkıları dinlemeniz şiddetle isteniyor, ona göre xnnfnf)
Aha kahramanım geldi!
Taehyung hızlı adamlarla gelip adama sert bir yumruk attı.
- Benim yerime de bir tane yapıştır!
Taehyung, genç çocuğun üstüne çıkıp yumruklarını konuştururken bana da cevap vermeyi ihmal etmiyordu.
- Arkanı toplamaktan bıktım Yuna, bıktım!
Adamın yüzü kandan görünmeyecek dereceye geldiğinde üstünden kalktı ve adama tiksinircesine baktı.
- Aşk olsun TaeTae'm! Ben senin karın değil miyim? Tabii ki de benim arkamı toplayacaksın.
Taehyung yüzündeki bıkkın bir ifadeyle yanıma geldi.
- Sesini kes Yuna. Ayrıca bu yaptıklarının bir karşılığı olacağını unutma.
Yere oturan beni kaldırabilmek için ellerini bacaklarımın altından geçirmiş ve beni kucağına almıştı. Yürümüyordu, öylece yüzüme bakıyordu.
- Ne yapmışım ben?! Asıl sen yaptıkların bir bedeli olacağını unutma!
Taehyung, çığırdığımdan olsa gerek yüzünü buruşturmuştu.
- Başımın belasısın Yuna.
Diye mırıldanmış ve tuvaletten çıkmak için yürümeye başlamıştı.
- Ben de senden nefret ediyorum.
Dediklerime tezat olacak olması umrumda olmadığı için kollarımı boynuna atmış ve kafamı göğsüne gömmüştüm.
Taehyung, dediklerimle yaptıklarımın arasındaki zıtlığa gülmeye başlamıştı.
Gülüşünü görebilmek için kafamı aniden kaldırmış ve büyümüş gözlerimle gözlerine bakmıştım.
Gülmesini kaçırmış olduğum için yüzüm düşmüştü.
- TaeTae! Bir daha güler misin? Kaçırdım ya.
Dediklerim yüzünden birkaç saniyeliğine afallamış ve ciddileşmişti.
Gülmeyeceğini anladığım için tekrar eski pozisyonumu almıştım.
Oysa sert bakışlarıyla barın çıkışına ilerliyordu.
Aklıma Yoongi ve Jungkook gediği için kafamı tekrar rahat göğsünden kaldırmıştım.
- Yoongi! Kookie! Buradayım!
Jungkook sesimi duyduğu gibi kafasını çevirmiş ve ağzındaki içkiyi püskürtmüştü.
Yoongi'yse anlamadığını belirten bakışlar atarak bize bakıyordu.
- Kızım senin Taehyung'un kucağında ne işin var?!
Yoongi, onlara biraz uzak olduğum için bağırmıştı.
Taehyung konuşmamıza izin vermiyor, yürümeye devam ediyordu. Bilerek yapıyordu şerefsiz.
- Kahramanım gelip kurtardı beni. Neyse ben gidiyorum Superman'imle.
Adımlarını hızlandırdığı için artık onları göremiyordum. Boşverip omuzlarımı silktim.
Bardan çıktığımızda çığlık atmaya başlamıştım.
- UÇUR BENİ YAKIŞIKLIM!
Sarhoş olduğum için kahkahalarla gülerken Taehyung'un yaptığı tek şey kafasını kaldırıp sabır dilemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Manager £ Kim Taehyung
FanficÖğrenciye aşık olmak? Normal. Öğretmene aşık olmak? Neyse. Okul Müdürüne aşık olmak! Yuh Amk!! "Sen, Kim Taehyung! Kendini bana sevdirdiğin ve hayatımı hem güzelleştirip hem kararttığın için senden nefret ediyorum!" Ama hala seni seviyorum... Bu hi...