Herkese merhaba, yeni bölüm geldi...
Medyada Rüya Çakırlı var.
İyi okumalar...RÜYA'NIN Anlatımı
Türkan sultanın gelmesiyle herşey bir anda değişti. Babamın bana izin vermesi , benim iki saat sonra ilk uçakla burdan gidiyor olmam garip geldi.Yeni bir hayata adım atacaktım. Içimde tuhaf duygular baş gösterirken annemin benim için birşeyler yapması beni keyiften dört köşe olmamı sağlamıştı.
Heyecandan ne yapacağımı şaşırmış bir haldeydim.
En iyisi en alt kattaki hobi odasına inip şarkı söylemek. Hemen üzerime rahat birşeyler geçirip aşağıya indim.
Ses sistemini ayarladım. Şarkı listesinden( medyadaki ) şarkıyı seçtim. Manga'nın bu şarkısını bi ara sürekli olarak dinliyordum. Şimdi olduğu gibi , bazı şeyler hiç değişmiyor.
( Şarkıyı yüksek sesle dinleyin) Şarkı sözleri geçmeye başlarken sesimi yükselterek söylemeye başladım. Manga'nın sesini yükselttiği her kısımda ben bağırarak söylüyordum.
Şarkı bittiğinde alkış sesi duydum .Başımı kaldırdığım da babamın bana gülerek baktığını gördüğüm gibi, dayanamadım koşarak boynuna sarıldım.
Babam derin bi nefes alarak"Konuşalım mı? "
"Tabi ki baba konuşalım "Babam köşedeki L koltuğa oturup yanına oturmamı işaret etti, seri adımlarla yanına oturdum. Babam büyük ellerinin arasına elimi alarak sıkıca tutmaya başladı. Sanki her an kaçıcakmışım gibi tutuyordu.Babam konuşmak için derin bir nefes alıp
"Rüyam, güzel kızım gezmek istediğini buralardan uzaklaşıp kafanı dinlemek istediğini biliyorum ve seni anlıyorum. Ama sen de beni anla bu hayatta sen ve annen olmazsa ben yaşayamam bu yüzden seni kısıtlayıp tedbir almaya çalışıyorum. Bak kızım ben gözümün gördüğünden korkmayan bir adamım.Ama yokluğunuzdan ,böyle düşüncelerden ölesiye korkuyorum. Ve sen bu korkumu bana iki yıl önceden yaşattın.Bu yüzden korkuyorum şimdi gideceksin orada seni uzaktan koruyamam bu yüzden kendini koruman için eğitim alıcaksın. Bunu istediğin yerde yapabilirsin ama bunu hemen yapmanı istiyorum ilk nereye gitmeyi düşünüyorsun? "
"Amsterdam. ""Orada ilk bulduğun dövüş okuluna girip kendini en iyi sekilde korumayı öğrenir sonra da gezine başlayabilirsin. Sana tek sunabilecek şartım bu. "
Aslında babamın isteği benim için gerekli bir istekti.
Babamın yeşil gözlerine gülerek baktım ve"Tamam babacım şartını kabül ediyorum. En yakın zaman da eğitime başlayacağım." Babam da şakayla karışık bir ciddiyetle
" Ben de kabul etmezsin göndermem dedim ama neyse bakalım başka sefer engel olurum o zaman." Sahte bir sinirle
"Demek benim için planlar kuruyorsun sevgili babacım, aman dikkat edin de planlarınız Türkan sultanın radarına yakalanmasın! "
" Türkan sultanın radarı ha! Sen kazandın sevgili kızım söz konusu validem ve sizler olunca konu boyumu aşar!" Tatlı bir şekilde göz kırptı birlikte sohbetle karışık biraz gülüştük. Babam da benden şarkı söylememi istedi, bu şarkı babamın annem için arada söylediği bir şarkıydı ve şarkının büyük kısmı neredeyse onları anlatıyordu. Hemen kabul ettim çünkü babam ile söyleyecektim ve babamın sesi inanılmaz derece de muhteşemdi. Bütün ayarları yapıp şarkıyı başlattım şarkı murat dalkılıç &boygar ~leyla' ydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Adam
Teen FictionAnsızın çıkmıştı karşısına zaman mekan kavramı olmaksızın,... Dünya sanki onlar için durdu !! Kadın bekledi ,adam bekledi ama zaman akıp gitti.....