6.BÖLÜM

72 26 3
                                    

Herkese merhaba
Yeni bölüm işte karşınızda
Medyada Barlas Ataman var
İYİ OKUMALAR..

RÜYA'NIN Anlatımı

Amsterdam 'a gidecek uçağa daha 15 dakika vardı bende dışarı çıktım kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım.Seksendört'ün şimdi hayat şarkını ne zaman dinlesem kendimden geçiyordum.
Şarkının etkisiyle gözlerimi kapatıp  ses seviyesini yükselttim.

Şarkı bitip diğer şarkıya geçtiğinde çalan şarkı kolpa ~beni aşka inandır' dı. (Medyada)

Şarkıyı yüksek sesle söylememek için kendimi sıktım ve gözlerimi  açmadan sessiz olmaya çalışarak şarkıyı dinlemeye devam ettim.

Şarkı da  'şimdi bana öyle birşeyler söyleki durup dururken tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır' diyordu


Doğru mu bu söz? birisi sadece birkaç  cümle ya da kelime söyleyince şairlerin mucize gibi bahsettikleri bu duyguya inanıp aşık bi kadın ve ya aşık bir adam mı olunuyordu yani.

Ben nasıl aşık olurum acaba ? Daha doğrusu olabilir miyim?Olacağım kişi nerde ? diye düşünüyordum ki , biri beni itti ya da kendisine çekti. O kadar hızlı oldu ki olay sıralamasını anlayamadım . Telefonum o arada yere düşüp kulaklıktan ayrılmış olacak ki şarkı artık  kalabalığın arasında  az az duyulmaya başlamışken  anladım bunu.

Şaşkınlıktan gözlerimi açıp etrafıma bakıyordum sonra düştüğüm yere baktım. Bi adamın üstündeydim, bu durum şaşkınlıktan çok sinirlerimi bozmuştu. Kaşlarımı çatıp tam hesap soracaktım ki bulunduğum tarafa ateş açıldı. Adam tek hamleyle yerlerimizi değiştirdi.

Silah sesleri arttıkça bana yaklaşıyordu. Silahlar sustuktan sonra bir süre daha böyle durmak zorunda kaldık.

Çünkü adam boynuma kafasını gömmüş uyuyordu.

İlk başta vuruldu sanmıştım ama adam bildiğiniz kış uykusuna yatmış gibi duruyordu.

Tam uyandırıp hesap soracaktım ki bizim korumaların buraya doğru geldiklerini ve beni aradıklarını gördüm hemen uçağa binmem gerekiyordu yoksa babam bu olaydan sonra değil gezmeye okula bile zor gönderirdi.

Kendimi adamın kollarından zor da olsa çıkarttım.Hemen yerden telefonumu ve çantamı toplayıp içeriye doğru koştum , Allah'tan kimse bu tarafa bakmıyordu.

Bugün şanslı günümde olduğumu söylemiş miydim? Diye kendi kendime gülerken aklıma o adam geldi neden beni korudu?, şimdi nasıl ?diye düşünüyordum  çünkü kimse bu zaman da kurşunlardan birini korumak için kendini siper etmezdi.

Evet korumalarımız  vardı, ama bu onların görevleriydi .Böyle olayların olacağını bilerek bu işi  yapıyorlardı.  Neden hemen uyumuştu ki  korkudan bayıldı diyeceğim ama olmayacak, korksa beni korumaya çalışmaz ,arkasına bakmadan kaçardı.

Neyse ya en azından vurulup yaralanmadı  tek tesellim şimdilik bu.
Zaten bir daha görmem, kulaklığımı takıp kolpa'nın diğer şarkılarını dinlemeye devam ettim ,uçakta kalkış yapmaya başlamıştı.  İçimden

"ELVEDA İSTANBUL  ,SEN BENİ İÇİNE SIĞDIRAMADIN. BEN DE SENDEN GIDIYORUMM"

diye veda ediyordum.

BARLAS'IN Anlatımı

Cafe de otururken sağ kolum yusuf 
"Abi depoda sıkıntı çıktı gelmen gerekiyor ,önemli ."  diye mesaj atmıştı.
Yusuf her zaman tedbirli hareket ederdi. Sıkıntılarımı, dertlerimi, sırlarımı ve en önemlisi onu biliyordu. Bu yüzden şu hayatta güvendiğim insanlar arasındaydı.

Önemli diye yazdıysa, hemen halledip gelmem gerekiyordu. Aras bana seslenirken gideceğimi ama hemen geri  geleceğimi söyleyip hızlıca cafeden çıktım. İyi ki depo fazla uzakta değildi.

Arabayı hızlı kullanıp depoya çok çabuk gelmiştim.

Depoda ise bizim çocuklar ve bir adet kulaksız vardı. Zamanın da bizim laflarımızı  kulağında sorun olduğunu bu yüzden yanlış duyduğunu iddia ederek alemde  söz taşıyordu. Sanki karşısında çocuk vardı,bizi kandırmaya çalışıyordu. Ama ben de söylediğini hem doğrulamak hem de  ağırlık olmasın diye birisini kesip, duyduğu konuları kimlere anlatıysa onlara göz ziyafeti olup sunsun diye alemde birkaç tura çıkartmıştım.

Buraya niye geldiği aslında umrumda değil ama uçağı kaçırırsam birisiyle eğlenmem gerekiyordu. Bu yüzden ona şu an konuşma hakkı veriyordum.

Kulaksız aramızda iki adım bıraktığında elini uzattı. Ben  de bir eline bir ona baktım ,derin ve sesli bi nefes aldığımda ne demek istediğimi yani sabrımın sonunda olduğunu anlamış olmalı ki hemen konuya girdi.

"Arka mahallelerde uyuşturucu satmak isteyen liderler var. Tek engel olarakta seni görüyorlar izin verdiğini herkese duyurmanı ve engel olmamanı istiyorlar. Bu yüzden buraya senin ile konuşmaya geldim."

dediğinde kulaksızı baştan aşağı süzdüm ama bu kadar yüreği nerden bulduğunu ve ne ara yediğini anlayamadım halâ .Kulaksız cevabımı beklerken ona doğru bir adım daha attım ve

"Kulaksııızz ben zamanında senin kulağını yük olmasın, bir daha yanlış bir şey yapma diye kesip kopartmıştım. Ama şimdi karşıma geçmiş' benim kulağım az geldi bir de dilimi kesip kopart' diyorsun. Biliyorsun bu konularda kimseyi kırmam hele ki seni , anlıyorsun beni dimi!" dediğimde,

Önce sertçe yutkundu sonra başını yavaşça salladı.

Şu şerefsiz yüzünden uçağı kaçırırsam hiç iyi şeyler olmayacaktı.

Arabamı çalıştırıp havaalanına  yetişmek için biraz hız yaptım.

Caddenin başında çığlık atan insanları ve ambulansları gördüm.Korumalardan birini görünce yanıma gelmesini işaret ettim . Yanıma gelince "A-Aras nerde ?" Sesimin titremesine engel olamadan sorumu sormuştum çünkü bu hayat benden ailemi almışken bir de kardeşimi almasına izin vermezdim!.

Koruma beni diğer korumanın yanına yani Aras' ın yanındaki adamın yanına götürmüştü.Aras'ı yerde gördüğüm de " niye yerde yatıyor lan bu!?"Diye korumanın yakasından tutup sarsmaya başladım.

Koruma birşeyler söylüyordu ama duyamıyordum.Nefes alış verişimi kontröl edemiyordum. Koşarak bi doktor Aras 'ın yanına geldi birkaç şeyi kontrol ettikten sonra
"Afedersiniz ama hasta dediğiniz adam uyuyor beyefendi. " dedi

Doktorun ilk ne dediğini anlayamasamda sonradan  ne olduğunu anladım. Aras uyku atağı geçirmişti,  yine olmadık yerde derin bi uykuya dalmıştı. Doktoru gönderdikten sonra Arasın uyanmasını bekledim çünkü bu atakları yaşayan kişinin kendi uyanmasıyla uyku son buluyordu.  Bu manyak kendini silahların arasında nasıl rahat hissedip uyudu halâ  anlayamamıştım.

Olaydan dolayı uçaklar kalkışlarını biraz geç yapmak zorunda kalmışlardı.

Uçağı kaçırmamak için Aras 'ı birkaç adamla içeriye taşımıştık .
 
Tam koltuğa oturması için uğraşırken
"Kokun çok güzel " diye fısıldadı.
Allah bilir olaylar olurken ne oldu da bu böyle sayıklıyordu . Neyse hesabını sorarım ,bir korumayı da yanında bırakıp bineceğim uçağa doğru gitmeye başladım. Bir yandan da bunu kimin yaptığını bulması için Yusuf' a emir veriyordum.

Bu şehirden giderken aklımda bir tek o vardı ,benim gibi bir adamı kendine esir etmiş bir kadın ...

Bu şehire bir hafta sonra geldiğimde artık uzağımda değil yanımda olacaksın  diye düşünüp hayalini kuruyordum.

Bunu düşünerek uçağa binip koltuğuma oturdum. Gözlerimi kapatıp onun güzel yüzünü  hayal etmeye ve varlığıyla içimdeki onu  bulup en derinlerime kazımaya başladım....

VEEE BÖLÜM SONU.....

Bugün karne günü. Bu bölümü mutlu bitirmeye çalıştım.

Umarım hepinizin karnesi güzel gelmiştir. Hediyelerinizi isteyip almayı unutmayın.(😜🤣😉)

Yeni bölümde görüşmek üzere Hoşçakalınnnn👈 💜🙋‍♀️

Zamansız AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin