İYİ OKUMALAR...💞""""""""""""""""""""""""""""
RÜYA'NIN Anlatımı
Göz kapaklarımda bir ağırlık varmış gibi bir türlü açamıyordum.
Sonunda açmayı başardığımda ise ne hastanedeydim ne de evimde.Bu ev kimin diye düşünüp etrafa dolanıp bakınmaya başladım , evi gezerken bir yandan da kimse yok mu diye sesleniyordum.
Üst kata çıkarken alt kattan kilit ve bir kapının açılıp kapanma sesini duydum. Hemen kim olduğuna bakmak için sessizce merdivenlerden aşağıya doğru inmeye başladım.
Bir adamın ortalıkta dolanıp nerde bu kız nerde diye kendi kendine söylenip durduğunu gördüm .Galiba beni arıyordu.
Kimdi ki acaba ? En iyisi kendimi korumaya almak ,etrafıma bakındım. Bence bir vazo işimi görürdü, hemen gözüme bir tanesini kestirmiştim bile.
O hala beni ararken , yanımda duran sehpanın üstündeki vazoyu alıp, yavaşça adama doğru yaklaşmaya başladım. Tam kafasına vurucakken aniden dönüp vazoyu biraz uğraştan sonra elimden aldığı gibi masanın üstüne koydu . Ama bileklerimi bırakmadı.Kaşlarımı çatıpÇek pençelerini üstümden.Hem sen kimsin be! Nerdeyim ben , nasıl geldim buraya, kim getirdi beni! Cevap versene be adam, susma!"
diye içimdeki cadıyla birlikte karşımdaki adama bağırıp çırlamaya başladımki adam yüzünü buruşturup elimi bıraktı, haklıydı bu ses benden mi çıktı diye ben bile bi an şüpheye düşmüştüm, aman neyse hemen burdan çıkıp Victoria'nın yanına gitmem gerekiyordu.
"Yenge bi sakin ol yaa. Ben Yusuf ,merak etme güvendesin. Dün gece bayıldın hatırlamıyor musun? Seni hastaneye götürdük sonra abim bu eve getirmemizi söyledi ,o yüzden buradasın. Abim bir kaç saate gelir o geldiğinde istediğin yere gidebilirsin.Ama şimdilik burada beklemen gerekiyor. "
" Yusuf musun nesin ,acaba ben senin nerden yengen oluyorum ! , bu arada senin abin kim ki ben onun buraya gelmesini bekliyorum. Ben şimdi hemen buradan gidiyorum.Artık sen beklersin abini burada."
(Yusuf dikkatsizce davranmış ve ağzından kaçırdığı yenge kelimesi yüzünden bir anlık pişmanlık yaşamıştı. Ama Rüyayı burda tutması gerektiği için hemen samimiyetten uzak olan ciddi bir tavırla konuşmasına başladı.)
"Peki siz bilirsiniz ama sizi davette o adamın elinden kurtaran kişiye en azından bi teşekkür edersiniz sanmıştım ama görüyorum ki yanılmışım. Kapının önünde şöför var, gitmek istediğiniz yeri söylerseniz sizi bırakacaktır. "
diyip arkasını dönüp yürümeye başladı, söylediklerini ne kadar önemsemek istemesem de haklıydı.
Orada beni kurtarmaları büyük bir iyilikti ,karşılığı ise kuru bir teşekkür bile değilken gösterdiğim tavır çok umursamaz ve kaba oldu. Böyle davranmamam gerekiyordu hemen sakin bir ses ile"Peki bekleyeceğim ama ben burada fazla kalamam . Birkaç saate gitmem gerekiyor"
(Yusuf kızdan beklediği sözleri duyması üzerine arkasının dönük olmasından dolayı ,Rüya'nın görümeyeceğini bilerek yüzünde hemen ufak bir zafer tebessümü oluşmuştu. Rüyaya cevap vermek için arkasına döneceği sırada yüzündeki ifadeyi silip eski ciddiyetine geri döndü ve cevabını verdi.)
"Abimin gelmesi pek uzun sürmez, bu arada evde kimse yok istediğiniz gibi rahat davranabilirsiniz. Kapıda bir kaç adam bekliyor ,bir ihtiyaçınız olursa onlardan isteyin hemen hallederler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Adam
Teen FictionAnsızın çıkmıştı karşısına zaman mekan kavramı olmaksızın,... Dünya sanki onlar için durdu !! Kadın bekledi ,adam bekledi ama zaman akıp gitti.....