Idegesen járom a folyosókat. A srác...bocsánat herceg összeesett és most nem tudok semmit róla, ugyanis annyi ember összegyűlt, hogy nem tudtam nyomonkövetni őket. Végül a palota olyan szárnyába mentem, ahol az egy hónapomba nem merészkedtem. A bejutás egyszerű volt, hiszen senki sem látod. Szóval ügyesen kihallgattam a koronaherceg hollétét, így úgy jártam a folyosókat, mintha én is idetartoznék. Amikor a herceg szobájához értem két női orvos sutyorgott az ajtótól nem messze.
-Azt mondták, hogy a herceg csak úgy kirántotta a testőre karját és a levegőbe hadonászott.
-Te jó ég!
-Sőt, azt is mondták, hogy...
Idegesitő volt a hangjuk, ezért kicsit kinyitottam a tolóajtót, hogy a hangjuk behallatszódjon.
-a felség valami nőről beszélt, de nem állt ott senki.
-Gondolod, hogy a palota szelleme volt az? A koronaherceg látja a kísértetett?
Morgó hangot hallottam a szobából, így elugrottam az ajtótól, ami pár másodperc múlva kivágódott és egy bosszús orvos támadt neki a két lánynak.
-Mégis, hogy mertek így beszélni?! Kifelé a palotából! Nem akarlak meglátni titeket se a palotába, se az óráimon!
-De, Uram!
-Uram...kérem!
Az orvos nem törődött velük, inkább hajlongva bocsánatot kért a szobában lévőktől majd a két lányt hurcibálva elment. Az ajtót bezárta egy zöld ruhás alak, így nem láttam semmi. Összecsücsörítettem a szám, majd inkább a falon keresztül átlibbentem a herceg szobájába.
-Micsoda népség! Felség, ha akarja elintézem....
-Felesleges! A pletyka hamar elhal. Nos, fiam! Elárulnád, hogy mégis mi történt?!
A herceg sápadtan feküdt az ágyába, míg mellette apja, maga a császár ült aggódva.
-Én se értem. Láttam valakit....lehet hogy csak a fáradság volt, amit a királyi orvos is mondott.
-Aggódóm érted fiam. Lehet hogy meg kéne sürgetni a házasságot.
-Adtál három hónapot. Jól vagyok. Amúgy se fog változni semmi abban ha várunk három hónapot.
Az uralkodó lehangoltan sóhajtott egyet, majd elbúcsúzott fiától és ő meg a tanácsosa elhagyták a szobát.
-Na végre! Már azt hittem sosem mennek el.
Tohjon
Itt volt. Nem tudom, hogy de itt volt. Hangosan felkiáltottam és kipattantam az ágyamból a falhoz hátrálva.
-Jaj, ne kiabálj, különben idejönnek a katonák! És el kell hogy szomorítsalak, de ők nem látnak engem.
Nem látják? Igaz lenne a pletyka?
-Miért nem látnak?
A lány beljebb jött és leült az asztal elé, majd helyet mutatott nekem, hogy üljek le. Engedve neki leültem. Az asztalnál furcsán méregetett, mire lenéztem láttam, hogy kint van a mellkasom ezért zavartan összébb húztam a hálóruhám.
-Khm.
-Jól van nem hozlak tovább zavarba. Nos, a kérdésedre a válasz az, hogy kísértet vagyok, bár tudom, hogy nem haltam meg. Már egy hónapja itt vagyok a palotába és eddig senki nem látott engem, egészen a mai napig, ugyanis ma te, kis herceg megláttál és még hallasz is engem.
-Vagyis azt akarod mondani, hogy nem haltál meg, de mégis szellemalakba vagy és idekerültél a Chouson birodalomba?!
-Igazság szerint, eddig is Dél-Koreába voltam, mondjuk inkább úgy hogy a helyszín stimmel, de az idő nem.
-Azt akarod mondani, hogy az időben utaztál?
YOU ARE READING
Másvilág
RomanceEgy utazás a múltba, egy másik helyre, egy másik életbe. Dél-Korea Chouson dinasztiájában felfordulások hada zavarja a császárt és egyetlen fiát a trónörököst. Bár a hercegnek már meg kellett volna nősülnie, de az állandó zavarokat kihasználva, inká...