A másfél hónapos ismeretség alatt Tohjonnal jól összeszoktunk. Míg ő olvasgatja a jelentéseket a szobájában, addig én a földön fekve nézem a kertet és el-elbóbiskolok.
-Alszol?
-Hmm..próbálok. Miért?
-Csak kérdeztem.
-Hm... nem mondtam még...de szoktam álmodni....egyre gyakrabban.
Nem kellett a hercegre néznem, hogy tudjam abbahagyta az olvasást és meredten bámul, gondolom a mérgét próbálja csillapítani.
-És nekem eddig miért nem szóltál?
Rideg kérdésére megborzongtam. Haha egy szellem aki borzong, vicces. Fáradtan fordultam felé és hanyagul legyintettem.
-Az eltűnésem óta túlságosan is óvó vagy. Nem hiányzott neked még az is, hogy tud szellemként egy másik ember képében álmodok.
-Ezt most nem értem.
-Melyik részét, herceg?
Gúnyos hangomra morgott egyet, ami nagyon cuki volt. Rávigyorogtam és ülőhelyzetbe tornáztam magam.
-A kirohanásod estéjén volt az első.
-Nem volt semmi kirohanás!
-Igen?! Akkor a király miért hivatott téged másnap?
Nem szólt semmit, mert tudta hogy igazam van, ugyanis ott voltam.
-Folytathatom?
-Kérlek.
-Egy Sun-ja nevű lány bőrébe bújuk. Nem tudom, hogy hogyan néz ki vagy hogy milyen is ő. Általában jelentéktelen dolgokat látok. Csillagos ég. Nedves fű a csupasz talpam alatt. Egy fullasztóan meleg ágy. De a mostani folyton ismétlődik. Esőt álmodok és egy vérvörös esernyőt, amiről csöpög a víz vagy éppen forgatom azt.
-Jelentéktelennek tűnik.
-Tudom. De annyira fura. Még sosem álmodtam ilyet és annyira valóságteljes voltak.
Felálltam és a papírjaira lestem.
-Amúgy nem ma jön az apád, valami fontos beszélgetésre?
Tohjon elsápadt és leejtette az ecsetet.
-De.....
Egy férfi hang félbeszakította, aki bejelentette a császár megérkeztét. Tohjon apja meg sem várva a választ belépet a fia szobájába. Kivételesen a szolgálóit kint hagyta, így igen rémisztőnek tűnt, főleg hogy haragos tekintettel végigpásztázta a szobát.
-Itt van ?
-Üdvözlöm felség. Már mint Su? Igen itt van.
-Jöjjön felség, üljön le ide mellém.
Az asztalhoz ültem és megpaskoltam a melletti helyemet, persze tudtam hogy nem lát, de nagyon vicces volt a felháborodott arca.
-Elég a pimaszságból!
Tohjon és apja helyet cserélt, majd a császár gondterhelt arccal kezdett bele mondandójába.
-Kaptam egy gondterhelt üzeneteket, ami szerint a holnapi ünnepségen megfogják támadni a palotát.
-Mennyire megbízhatók ezek az információk?
-Attól tartok az információ hitelessége teljes mértékben megbízható.
Ez nem hangzik túl jól. De várjunk csak?!
-Miféle ünnepségről is van szó?
-Lassan két hónapja vagy itt és még nem halottál az új élet ünnepéről?!
-Na, de fiam?! Hogy beszélsz?!
A szám elé raktam a kezem, hogy takarjam a vigyorom, mert le lett szidva Tohjon, de persze látta és mérgesen méregetett.
-Elég legyen!
A császár mérgesen csapott az asztalra mire összerezzentünk.
-Fontosabb dolgok is vannak, hogy itt röhögcséljetek!
-Jól van! Jól van, felség! Nem kell leharapni a fejünket!
Az idős férfi felvont szemöldökkel nézett rám.
-Apám! Mond csak mégis mivel tudnék én önnek segíteni?
-Nem te. Hanem ő.
Rám mutatott, mire fia is elkezdett bámulni.
-Mi?! Én?! Mégis miben?
YOU ARE READING
Másvilág
RomanceEgy utazás a múltba, egy másik helyre, egy másik életbe. Dél-Korea Chouson dinasztiájában felfordulások hada zavarja a császárt és egyetlen fiát a trónörököst. Bár a hercegnek már meg kellett volna nősülnie, de az állandó zavarokat kihasználva, inká...