Elérkezett az este. A koronaherceg egy szakadt és koszos közember ruhába öltözött.
-Ne maradj le.
Vigyorogva mentem át a falon, végig a kerten. Egyvonalba futottunk a kapuhoz, ahol a négy őr már várt minket.-Felség. Készen állunk.
Suttogó hangjukra összerezzentem, majd megindultak a kapun túlra. A herceg is követte őket, de én megfogtam a ruhája szélét ezzel visszatartva.
-Felek. Nem akarok többet csalódni.
Tohjon megfogta a kezem és nem eresztette, ami fura mert az ő kultúrájukban és az ő rangjában ritka az ilyen cselekedet.
-Minden rendben lesz.
Suttogó hangjára bólintottam, majd a két őr után mentünk, otthagyva a másik ketőt.
Tohjon
Su keze puha és hideg volt. Nem tudtam elengedni, pedig tudom, hogy amit teszek nem helyes. Eldöntöttem, hogy ma este, megmutatom neki a város szépséget, zsivaját. A szellemlány szájtátva nézte a csinosan öltözött hölgyeket és az árusok portékájukat.
-De finom az illata azoknak a gombócoknak!
Elmentünk ahhoz az árushoz és vettem egy pálcikára felszúrt gombócokat. Együtt elsétáltunk és észrevétlenül lehúztam egyet majd, a kezébe adtam.
-Gyere, tudok egy helyet, ahol jól látni a csillagokat!
Megakartam fogni a kezét, de ő nem volt sehol. Léptem egyet és valamibe belerúgtam. Az odaadott gombóc végiggurult a földön. Su! Merre vagy?! Megrémülve vettem tudomásul, hogy a szellemlány eltűnt és a kint töltött időm határideje lejárt, ugyanis a két katona Hjuno és Csinho sétáltak felém, hogy visszavigyenek a palotába. Nem tudom miért, de haboztam. Nem akartam itt hagyni Sut, hiszen megígértem ,hogy nem lesz semmi gond.
-Felség. Ideje mennünk.
-Igen, tudom.
Visszaérve a szobámba csak a gyertya fények és a megágyazott ágyam várt.
-Su! Itt vagy?
Huncut nevetése, se udvariatlan megszólalását se hallottam. Gyorsan átöltöztem uralkodói ruhámba és útnak indultam a konyhára hátha ott megtalálom a szellemlányt. Két órával később végül a fáradság rávett, hogy abbahagyjam a keresést és visszatérjek szobámba, hogy aludjak. Akkor életemben először mászott be a tudatomba a rémálmokat okozó démonok.
YOU ARE READING
Másvilág
RomanceEgy utazás a múltba, egy másik helyre, egy másik életbe. Dél-Korea Chouson dinasztiájában felfordulások hada zavarja a császárt és egyetlen fiát a trónörököst. Bár a hercegnek már meg kellett volna nősülnie, de az állandó zavarokat kihasználva, inká...