AZRA KAYA'DAN
Kulağıma gelen hafif fısıltılarla araladım gözlerimi. Gözlerimi ovuşturarak sesin geldiği yöne doğru baktım. Kıvırcık saçlı kadın arkasını dönmüş, Ecem ile fısıldayarak konuşuyordu. Tutulan boynumu ovarak yattığım koltukta doğruldum. Uyandığımı gören Ecem yüzünde kocaman bir gülümseme ile şakıdı.
"GÜNAYDIN AZRA!"
"Günaydın" dedim hafifçe gülümseyerek. İşte o an kıvırcık saçlı kadın arkasını döndü. Yutkundum. Masmavi gözleri vardı. Yüzündeki çürüklere rağmen o kadar güzel görünüyordu ki nutkunu tutuldu. Hafifçe başımla selam verdim.
"Şey, günaydın. Dün beni sen kurtarmışsın. Çok teşekkür ederim. Gece bizi misafir ettiğin için de. Bu arada Deniz ben." dedi elini uzatarak.
Uzattığı eli sıktım. "İnan ki önemi yok. Ben de Azra, Boncuk."
"Boncuk mu?"
"Evet. Güzel gözler." dedim gayet normal bir şekilde.
Ayağa kalkarak küçük mutfağa yürüdüm.
"Krep yemeyen var mı?" diye seslendim.
"Şey,hiç gerek yok. Tekrar teşekkürler ama biz gidelim artık."
"Hiçbir yere gitmiyorsunuz. Konuşmamız gerek. Ama bunu kahvaltı ederken hallederiz. Krep yemeyen?"
"Yok! Krepi kim sevmez yahu?" dedi Ecem.
Ona gülüp krepleri yapmaya başladım. Buzdolabında pek bir şey olduğu söylenemezdi. Krepleri masanın üzerine koyup dolaptan Nutella'yı çıkardım. Buzdolabından kalan meyveleri çıkarıp yıkadım. Süt paketini de çıkarıp bardaklara doldurdum.
"Şey, pek bir çeşit yok ama umarım seversiniz." dedim kırmızı saçlarımı kaşıyarak. Ecem suratıma kocaman gülümseyerek baktı.
Üçümüz de masaya oturduğumuzda konuşmaya başladım.
"Boşanmayı düşündün mü? Gerçi ben daha çok ceza hukuku ile ilgileniyorum ama bu şartlarda kesinlikle sizi boşarlar."
"Aaa hukuk ile mi ilgileniyorsun?"
"Evet ama konumuz bu değil, Deniz. Sen kocan olacak o herif-"
"Ne okuyorsun şimdi? Kaç yaşındasın?"
"Bunları sonra konuşabiliriz. Bildiğim iyi bir avukat var. Beni kırmaz hemen gidebiliriz yanına-"
"Aslında mühendislik sana çok yakışır. Veya senden çok iyi psikiyatrist olur."
"DENİZ! BENİ DUYUYOR MUSUN?"
"Polis de olabilir aslında. Bir asker de olabilirsin."
"DENİZ!" diye bağırdım. "Kendine gelir misin!"
"Ne var? NE? Boşanmayacağım ya!"
"Ya kızım sen manyak mısın? Herif gebertiyordu seni lan!"
"Sana ne ya? Sen kim oluyorsun?"
"Doğru söylüyorsun. Ben kim oluyorum ki? Haftalar bilemedin birkaç ay sonra seni üçüncü sayfa haberlerinde görmek istemeyen küçük bir hukukçu adayıyım. Özür dilerim senden, gerçekten."
"Of Azra, hakikaten saçmaladım,özür dileri-" derken lafını kestim.
"Çık git evimden!ÇIK!"
"Azr-"
"Git Deniz. Umarım bir gün medyada senin cinayet haberlerini duymayız."
Yutkundu ve başını eğip arkasını döndü. Ecem'i kolundan tutarak odadan çıktı. Kapının çarpma sesini duydum.
O masada ne kadar tek başıma oturdum bilmiyorum. Düşünüyordum. Deniz'in neden çekinip boşanmak istemediğini bilmiyordum. Muhtemelen diğer birçok şiddet gören kadın gibi çocuğu içindi. O değilse başka insanlar ne der düşüncesi için. Kafam oldukça karışıktı. Oysa boşanmayarak o çocuğa 10 kat fazla zarar verdiklerinin farkında değillerdi.
Bu kadınların boşanmaktan çekinmemesi için daha kaç can yitirilecekti? Kaç darp edilmiş cesedin 'aşk cinayeti' adı altında üstü kapatılacaktı? Bu kadınlar ne zaman susmayı bırakacaktı? Delirecektim resmen.
Deniz'e çok sinirlenmiştim ama bir şeyler yapmazsam hayatım boyunca vicdan azabı çekerdim. Hem bir yerde bir anne olarak kendince o da haklı sayılırdı. Elime telefonumu alıp Gökhan'ı aradım.
"Söyle Azra?"
"Kanka ya bir şey istiyecektim senden."
"Evet?"
"Şimdi dün kurtardığımız kadın vardı ya? Ben onu sinirlenip kovdum ama aklım onlarda kaldı. Bu şerefsiz bir şey yapmasın onlara? Ne yapabiliriz korumak için?"
"Dava açacaksa mahkeme kararı ile net uzaklaştırma kararı çıkar."
"Biliyorum da dava açmayacakmış. Ben yasal olmayan birkaç şey düşünmüştüm."
"Peşlerine bizimkilerden birkaç kişi takayım o zaman?"
"Olur. Evli oldukları için muhtemelen en çok geceleri sorun oluyordur. Elimizden bir şey gelmiyor. Ama adamın eve gelmemesini sağlayabiliriz. Kalan gecelerde saçma sapan sebeplerden zillerini çalabiliriz."
"Yaparız bunlar kolay da. Azra,sen neden bu konuyla bu kadar ilgileniyorsun?"
"Kendilerini savunamıyorlar. Sadece onları sevdim ve zarar görmelerini istemiyorum."
"Sadece bunun için mi? Emin misin?"
"Başka ne için olacak Gökhan? Kadına aşık değilim ya?"
~~~
Heyoo! Kız Azra kadına aşık değilim diyorsun da ohoo ben sana daha neler yapacağım:))) Sizce nasıl gidiyor,varsa eleştirileriniz?
Şey, bir de bir-iki bölüm sonra vakit ileri sarılacak ve cezaevi bölümleri başlayacak. Böyle de minnak bir spoiler vereyim^^
Kocaman sevgiler
alone_daark ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ KOYDUM ADINI || AZDEN
General Fiction☯ KÜFÜR İÇERİR ☯ Bambaşka bir evrende yaşayan Azra Kaya ve Deniz Demir ikilisi için... Yine,yeni,yeniden 'keşke' dediklerimizi kendimizce halletmek için AVLU'dayız... DENİZ KOYDUM ADINI sizlerle... >•< ...