23.rész

127 6 0
                                    

Noooos a 200 megtekintésre vártam, hogy kirakjam ennek a ficinek a befejező részét. Ami meg is lett 😍szóval köszönjük. Remélem tetszeni fog ez a rész is, és az előzőek is tetszettek. Voteokat, és építő kritikát szívesen fogadunk 😄
*amúgy egy kis lábjegyzet:készülőben egy új fici, ami majd nem sokára lehet posztolásra kerül*
_Beru_😁




Egy nyári nap
Byul szemszöge
Már fél éve, hogy a srácokkal dolgozom producerként. Így több új embert is megismertem. A szüleimnek már bemutattam, Namot, és nagyon szimpatikus volt nekik. Jelenleg, pedig a reptéren várom Kimyt, akinek nem sokára megérkezik a gépe. Az elkövetkező  hónapot nálam fogja tölteni. Ami pluszban azért is király, mert mint később kiderült, JungKook teljesen kiakadt, mikor megtudta, hogy Kimy szó nélkül haza utazott akkor a koncert után. Így legalább lesz lehetőségem összehozni őket. "Ördögi" tervemnek, pedig segítői is akadnak Jimin, és Tae személyében.
-Sziaaaa - rohanok barátnőm felé mikor megérkezik.
-Sziaaa- ölel meg. -Hiányoztál!
-Te is nekem, de egy hónapig aztán minden nap láthatjuk egymást. - nevetem el magam.
Miután, fogunk taxit, egész hamar a lakásomhoz érünk. Kimy lecuccol, ezután pedig indulhat a tervem.
- Bejössz velem, a studióba?
-Naná! - vágja rá.

Nos a tervem nem volt bonyolult. Jungkookot, és Kimyt, kettesben hagyni...ezt sikeresen el is intéztem. Ehhez csak annyi kellett, hogy Tae felbukkanjon, és közölje, hogy beszélni akar velem. Így Kook, és Kimy kettesben maradnak a stúdióban a többi pedig rajtuk múlik.

4 évvel később
-Ha én ezt akkor, tudom kitekertem volna a nyakad! - rázza meg a fejét Kimy.
-Ha ezt tudod, lehet most nem Kook ölében csücsülnél! - vigyorodom el. Ezen persze mind felnevetünk. A srácok dormjában ülünk,és négy év után most előszőr avatom be a barátnőmet, az akkori kis cselünkbe. Amiről rajata, és Kookon kívül mind tudtak a srácok is.
-Összegezve mindenki szerelmes, én meg magányos vagyook! - nyüszít Hobi szórakozottan, a földön ülve. Ehhez a viselkedéshez hozzá járulhat, a benne lévő soju mennyiség is.
-Ugyan a reményünk sose lesz magányos! - ölelem meg, viszont a lendülettől, Hobi hanyat dől.
-Csak óvatosan sakcok! - szól ránk NamJoon, mikor koppanunk a padlón. - még a végén kárt tesztek egymásban.
-Így visszagondolva, akkor nem csak a karrierünk volt nehéz! - neveti el magát Yoongi.
-Az biztos. - értenek egyet a srácok is.
Hát azt hiszem jó, hogy összegabalyodtak az útjaink!

                       THE END

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Azt hittem...[Befejezett] Where stories live. Discover now