Parça: Beethevon- 9. Senfoni
Kör Nota | SarılmakHalayla aldığımız yolu tekrar halayla dönmüştük. Kafenin önünde birbirimize bakarak gülüşürken Deniz birden kollarıyla sıkıca sardı bedenimi. Zayıf vücudum kolları arasında kaybolurken kafam göğsüne çarptı. Şaşırarak kaşlarımı çatarken ne olduğunu anlayamamıştım. Sarılışı sıkılaşmaya başladığında kesilen nefesimi tuttum. -Canım, kemiklerimi kırmak istiyorsan daha kolay yolları var.- Dayanamayıp nefesimi bıraktığımda kolları da biraz gevşedi.
" Deniz. " dedim, yüzüne bakmaya çalışarak. Ama sadece çenesinin altını görebiliyordum. " Ne oluyor? "
" Bir şey olduğu yok. Sadece bana çok iyi geliyorsun. "
Çünkü geldiğim kişi sendin. Söyledikleriyle yüzümdeki tüm kaslar yay gibi gevşedi. Dudaklarımdan alnımdaki kırışıklara kadar bi' gülümseme yayılırken yanlarda duran kollarımı beline sardım.
" Tabii iyi geleceğim, mükemmel halay çeken birisiyim çünkü. " dedim, gülerek. İçimden geçenleri tam olarak söyleyemiyordum. Başım göğsündeyken gözlerimi kapadım. Bir taraftan da çaktırmadan kokusunu içime çekiyordum. Bayılmasam bari. Hayır, mutluyum da.
Sarılmamız bittiğinde başımı yerden kaldırmadan bir adım geri attım. " Teşekkür ederim. " dedi.
Başımı yerden kaldırıp sorarcasına gözlerine baktım. " Niçin? "
" İyi hissettirdiğin için. "
Islak saçlarımı omzumun yanında topladım. " Yani. " dedim, sallanarak. " Var bizim de kendimize göre bi' cazibemiz. "
" Yesinler cabizeni. "
" Yesinler Vallahi. "
" Kim yesin? " dedi, kaşlarını havaya kaldırarak.
" Onlar. "
" Kimler? "
" Onlar, uzaylılar her yerde. " dedim, koluna girip adımlarımızı kafeye doğru yönledirirken.
" Saçmalıyorsun. " dedi, " Uzaylılar sadece Yozgat'ta olur. "
" Asıl sen saçmalıyorsun. " dedim, kafenin kapısını iterken. " Her yerde olurlar ama en çok Sivas'ta. "
" Sivas'ta dağ olur, Füsun. "
" Bak gerçekten seninle tartışmak istemiyorum. "
" Çünkü neyin ne olduğunu bilmiyorsun. "
" Hey yavrum hey. " dedim, elimi sallayarak. " Benim sadık yarim kara topraktır. "
" Dağlarına çıkalım, uzaylı yakalayalım. "
" Garson Bey, bize iki uzaylı. " dedim, ileride duran garsona seslenip. " Birisi sade. "
Deniz, kahkaha atarken yanımıza gelen garson ellerini önünde birleştirdi. " Anlamadım, efendim. Uzaylı mı? "
" Kahve. " dedim, gülmemek için kendimi tutarken. " Bize iki türk kahvesi lütfen. Birisi orta, birisi sade. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Nota | ✓
HumorGörme engelli, keman çalan Deniz ve yaşama gülümsemeyeleriyle tutunan Füsun'un hayatı. Mizah, arkadaşlık ve aşkın harmanlandığı gençlik hikayesi.