Kör Nota | Resim

13.2K 1.1K 1K
                                    

Parça: Vivaldi - Sonbahar


Kör Nota | Resim

Yurda girdiğimde, Feyza Hanım'a baş selamı verip uyuşuk adımlarla merdivenleri çıktım. Çantamda odamın anahtarını bulup kapıyı açtığımda masanın başında oturmuş Ekim'i gördüm. Kapının sesiyle bana dönüp aceleyle uğraştığı şeyi ortadan kaldırmaya çalıştı. Önündeki deftere bir şeyler yazıyordu. Kaşlarımı çatıp yüzüne baktım.

" Buradasın madem neden kapıyı kilitliyorsun? " dedim, yatağıma oturup kabanımın düğmelerini çözerken.

" Rahatsız edilmek istemedim. "

Başımı uzatıp masanın üzerini görmeye çalıştım. " Ne yazıyorsun? "

" Hiç. " dedi, telaşla yerinden kalkıp mavi kaplı defteri kutuya koyup kilitledi. Boynundan sarkan anahtarı sweatinin içine attı. " Önemli bir şey değil ya. E sen neredeydin? "

Dudağımı büküp kabanımı köşeye fırlattım.

" Islanmışsın. " dedi, kıyafetlerime bakıp. " Ve kurumuşsun. "

Cevap vermeyip botlarımı çıkardım ve onları da fırlattım. Konuşmak ya da yüzüne bakmak istemiyordum. Kutuyu kilitlemesi canımı sıkmıştı. Ne yani ondan izinsiz defterini mi okuyacaktım?

" Neden konuşmuyorsun, Füsun? "

Sırt üstü yatağıma uzandım. " Yorgunum. "

Başını salladı. " Yankı'yla mı beraberdin? " diye, sordu.

Tavandan bakışlarımı çekip yüzüne baktım. " Hayır yani evet. "

Anlamaz bir şekilde kaşları çatıldı.

" Sen nereden çıkardın Yankı'yı? "diye, sordum.

" Okula gelindiğinde seni sordu. Biraz rahatsız olduğunu ve dinlendiğini söyledim. " dedi, gözlerini telefonuna çevirip devam etti. " Seni merak etmiş, yurda gelecekti. "

Toparlanıp yatağımda bağdaş kurdum. Nemli saçlarımı karıştırıp düşündüm biraz. Sanırım yurda geldiğinde beni çıkarken görmüştü ve takip etmişti.

" Görüştük. " dedim.

Başını kaldırıp ilgiyle baktı gözlerime. " Ne konuştunuz, şu hoşlanma mevzusunu mu? "

" Hayır. " dedim, yerimden kalkıp " Ben duşa giriyorum çıktığımda anlatırım her şeyi. "

Odadan çıkıp bulunduğum katın ortak olarak kullandığı banyoya girdim. Biraz sonra suyun altına geçtiğimde bedenimle beraber zihnim de gevşiyordu. Düşünmek istemiyordum, konuşmak istemiyordum. Kendimi suyun rahatlatıcı etkisine bırakıp zihnimi bir süreliğine dış dünyadan soyutladım.

Yarım saat olmadan bornozumla döndüm odaya. Başımdaki havluyu sıkıca sabitleyip yatağıma oturdum. Çantamdan sigaramı çıkarıp yaktığım zaman Ekim girdi odaya. Duştan sonra sigara içmenin hazzı bambaşkaydı.

Gülümseyerek yatağıma oturup bağdaş kurdu. " Çıkmışsın. " dedi.

" Hadi canım. " dedim, hayretle. " Ben de köpükleniyorum sanıyordum. "

Gülerek çıplak bacağıma vurdu. " E hadi anlat neler oldu? "

Sigaramdan derin bir nefes alıp anlatmaya başladım. Rüyayı, Deniz'le ve Yankı'yla olanları... Sessizce dinleyen Ekim, gülerek omzuma vurdu. " Kızım resmen paylaşılamıyorsun. "

Kör Nota | ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin