Als Melinda de volgende ochtend wakker word belt ze Jenna meteen op. 'Heey!!!' zegt ze vrolijk. 'Heey!! Waarom zo vrolijk!' vraagt ze. 'Ik heb verkering!' zegt Melinda blij. 'Wat! Met Bram! Of Joep of.. Nee! Niet Dave!' gilt Jenna. 'Jawel.. Dave..' zegt Melinda beschaamd. 'OMG! Mel! Woensdag Haatte je hem nog!' dan hoort ze gepiep.. Beltegoed op.. Melinda racet naar Jenna. 'Wat zei je nou?!'schreeuwt Jenna als Melinda binnen komt.. 'Ik heb een vriendje..' zegt Melinda geschrokken. 'Dave.. OMG hoe kan dat? Waarom? Ik zei toch dat het een cutie was!'
Ratelt Jenna. 'Uhh.. De film was heel leuk en toen was hij heel lief en.. en.. en..' Melinda weet niet wat ze moet zeggen. 'Mel, bel hem en zeg sorry.. Dan zie je zijn ogen niet. 'Oja.. Dat was het.. zijn ogen..' zegt Melinda mysterieus. 'Je hebt verkering met een jongen omdat hij mooie ogen heeft?' vraagt Jenna verward. 'Hij is inderdaad een cutie!' Zegt Melinda overdreven verliefd. 'Ik heb weer een date met Sven vanavond. Dubbeldaten?' Jenna kijkt haar vriendin op haar liefst aan. 'Tja hij is mijn vriendje jullie zijn vrienden soo.. ok!' 'Yes vanavond zeven uur café domple!' 'See ya!'
Vrolijk fietst Melinda naar huis. Dan schrikt ze.. Ze heeft zin om hem te zien. Is ze verliefd? Nee. Ze vind zijn ogen gewoon mooi. Morgen maakt ze het uit en dan is alles weer goed. Daar heeft ze vast zin in.
JE LEEST
my life..
Teen FictionMelinda gaat voor haar BFF op een dubbeldate, ze haat Dave... Maar wat als Dave nou eens heel leuk is. Melinda weet het even niet meer. Waarom is hij zo mysterieus..