Disco?

93 6 0
                                    

'Hoe laat is het?' vraagt Melinda ongerust. 'Tien over half tien..' antwoord Jenna bang. Sven staat al tien minuten voor zich uit te staren. 'Waar blijft hij nou?!' Melinda en Dave hadden al om kwart voor negen bij café Domple afgesproken maar hij is niet op komen dagen. Hij neemt niet op. Zelfs zijn ouders weten niet waar hij is. 'We moeten naar de politie gaan!' zegt Sven opeens. 'Oké..' Melinda probeert niet te huilen. Ze wilde hem alleen maar opvrolijken in de disco.. 'Jullie hadden gelukkig niet gezoend! Hij heeft je in de steek gelaten! Loser! Als hij terecht is praat je niet meer tegen die sukkel!' Jenna is opeens woedend. 'Uh.. Jenna.. We hebben wel gezoend.. Bij die rechtzaak. Het was heel romantisch..' Jenna kijkt Melinda boos aan. 'Waarom weet ik van niks!'

Als ze bij de politie aankomen zien ze dat Dave naar buiten komt. Melinda vliegt hem om de hals. 'Lieffie! Ik dacht dat je was weggelopen ofzo! Lieffie! Waar was je? Dave? Wat is er?' Boos duwt Dave Melinda weg. 'Bitch!' roept hij. Dan rent hij weg. Hij laat Melinda huilend achter. Sven rent achter Dave aan. Als hij hem tegenhoud beginnen ze te ruziën. 'Dave!!' gilt Melinda woedend. Bang kijkt hij haar aan. 'Kom is even mee meneertje! Jij hebt heel wat uit te leggen!' Melinda wil niet als een boze lelares klinken maar ze weet echt niet wat ze moet doen. Samen met Dave loopt ze het bureau binnen. Daar is het lekker stil.  'Waarom doe je zo?!' Melinda probeert haar tranen te onderdrukken. 'Sorry..' antwoord Dave zachtjes. Hij wil haar gaan zoenen maar daar heeft ze geen zin in. 'Denk je dat alles nu goed is? Ik hoef je voorlopig niet te zien! Als je alles wil goedmaken en uitleggen kan je me bellen! Maar als je me weer gaat uitschelden! Dan maak ik je af!' Woedend rent Melinda het politiebureau uit. 'Kom Jenna disco! No boys!' En Melinda sleurt Jenna mee.

my life..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu