Zenuwachtig fietst Melinda naar het café ze had wel een uur gedaan om leuke kleren uit te zoeken, make-up heeft ze wel tig keer opnieuw gedaan. Is ze verliefd of wil is ze gewoon zenuwachtig.. Moet ze het wel uitmaken.. Bijna fietst ze langs het café. 'Shit!' roept ze als ze ziet dat Dave buiten op haar staat te wachten. 'Ook hallo..' zegt hij best wel hard. Maar dan loopt hij blozend naar binnen. Schattig denkt ze een jongen die bloost. Ze valt wel op dat soort jongens. Ze is gewoon verliefd.. En hij op haar.. Moet ze het wel uitmaken? 'Waar dacht je aan?' vraagt Dave terwijl hij haar diep in de ogen aankijkt. 'Uh.. Aan.. Uh..' wat staat ze daar nou. 'Aan jouw.' zegt Jenna en ze knipoogt naar Dave. Ze ziet dat hij lacht. Dan legt hij zijn hand op haar schouder. 'Zullen we de drankjes gaan halen?' vraagt hij lief. 'Ja is goed.' zegt ze zachtjes. 'Succes!' roept Jenna. Die denkt vast dat ze het gaat uitmaken.
'Wat wil je drinken?' vraagt Dave, waarom zijn zijn ogen toch zo mooi. 'Doe maar een cola.' ze slikt 'Vraag je meisjes altijd zo snel?' vraagt ze blozend. 'Nee, maar ik vind je al een tijdje leuk en nouja.. Ik ben nou gewoon heel blij vooral nu het thuis zo.. Je bent gewoon een leuk meisje.' Dave heeft tranen in zijn ogen. 'Hey. Wat is er?' vraagt ze bang. 'Niks hoezo?' vraagt hij met een brok in zijn keel 'De drankjes zijn er.' Hij wil wegopen maar Melinda houd hem tegen. 'Je kan me alles zeggen!' Ze ziet dat Dave opgelucht kijkt. 'Kom morgen na school maar mee naar mijn huis.' En hij loopt door.
'Jullie zijn echt een leuk stel! En vanavond moeten we naar de disco gaan! Ja! En dan gaan we schuielen! En zoenen! Dat kan je nou! Want je hebt een vriendje! Je eerste zoen wauw.. Ik weet de mijne nog goed. Zo romantisch!' 'Wat? Huh.. zoenen? Wat is daarmee?' vraagt Melinda geschrokken. 'Jij en Dave. Ja ik ga niet alles weer zeggen!' Nee eerst moet ik zijn geheim weten. Melinda volgt haar vriendin. 'Heey jongens! We gaan naar de disco! lekker dansen!' Vrolijk pakt Jenna Sven's hand vast. Zo lopen ze naar de disco. Als ze er bijna zijn pakt Dave Melinda's hand vast. 'Wacht even. Uh.. Kunnen we ook naar het park gaan?' zegt hij verlegen. 'Sure! Hé djj' 'Nee! Alleen wij!' onderbreekt Dave haar. 'Oké! Jen! Wij gaan nie mee. See yaa!' Hand in hand lopen ze naar het park. 'Zo. En nu?' vraagt Melinda als ze op het bankje zitten. 'Je wilde toch weten wat er was?' 'Ja! Zegt het please! Ik vind niks raar! Promise!' zegt ze smekend. 'Mijn zusje..' dan gaat zijn telefoon.
'Sorry! Ik moet gaan.. Moet ik met je mee naar huis?' zegt hij als hij klaar is met bellen. 'Is goed! wat is er met je zusje?' vraagt ze verlegen. 'Ze, mijn zusje..' Hij begint te huilen. 'Zeg het maar. Het komt wel goed.' zegt ze nieuwsgierig. 'Kom je morgen na school weer naar het park?' 'Oké! Breng je me thuis. Anders vermoord me vader me.' Dave slaat een arm om haar heen en hij drukt haar dicht tegen zich aan. Melinda doet hetzelfde. Zo staan ze daar een paar minuten. 'Zullen we gaan?' vraagt hij met betraande ogen. 'Oké.'
'Tot morgen!' Roept Melinda Dave na. Hij is zo leuk.
JE LEEST
my life..
Подростковая литератураMelinda gaat voor haar BFF op een dubbeldate, ze haat Dave... Maar wat als Dave nou eens heel leuk is. Melinda weet het even niet meer. Waarom is hij zo mysterieus..